Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Koding med Blue- bot, vigra barnehage,15. mars 2017

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Koding med Blue- bot, vigra barnehage,15. mars 2017"— Utskrift av presentasjonen:

1 Koding med Blue- bot, vigra barnehage,15. mars 2017

2 Blue-bot

3 Kvifor koding i barnehagen?
IKT er kome for å bli IKT er ein stor del av kvardagen og framtida Koding ein måte å gjere IKT spanande på Verkemiddel som kan vekke interesse og kunnskap for det digitale og nysgjerrigheita til korleis ting fungerer Koding gir jenter og gutar lik muligheit til å tileigne seg digital kompetanse Barna kan forstå matematiske omgrep og bruke dei i praksis (rom, retning, telling m.m.)

4 Grunnleggende prinsipper i koding/programmering
Legge inn kommandoer Rekkefølge Utforske Finne ut kva som fungerer/ kva som ikkje fungerer Problemløysing Mål for koding: - kunne forstå retning og rekkefølger - kunne forstå algoritmer, bruke systematisk kunnskap, oppskriften – eller algoritmen – for å løyse ei oppgave. - kunne kode en figur

5 Blue-bot Blue-Bot er ein liten robot som barna kan kode/programmere til å gå slik dei vil. Blue-Bot er gjennomsiktig og lyser. Blue-Bot kan programmerast direkte ved hjelp av knappane oppå ryggen, f.eks. 2 skritt fram, snu til venstre, 1 skritt fram osv.

6

7 ressursmatter

8 Bruk av ressursmattene
Ved å bruke ressursmatter kan man øke læringen ytterligere. Former og farger, tall og matematikk eller leite etter skatter. Programmere roboten til å besøke ulike steder på f.eks. bondegården. Kjør f.eks. først til grisebingen og så videre til låven. Regn ut hvor mange knappetrykk som kreves. Ein kan lage eigne matter som er delt opp i små ruter (15x15 cm) med ulike motiv t.d. fugler, tresorter, tal, former og bokstaver. Ein kan lage rutenett på gulvet av tape som roboten kan gå inni. Legg inn hindringer undervegs.

9 Blue-bot og bee-bot appene

10 Koding av blue-bot med i-pad appen
Programmeringsknappene i appen er like som på roboten, og det var lett for barna å forstå korleis dei skulle programmere. Ei anna hjelp i appen, er at den visualiserer bevegelsane ved hjelp av piler. Skal ein kode roboten via appen Blue-Bot, må ein velge «rett» bakgrunn, slik at «kartet stemmer med terrenget». Den største utfordringa med roboten og appen, er å huske og sette den konkrete roboten på det samme punktet som den mer abstrakte roboten inni appen.

11 Vår erfaring med brukav koding i barnehagen?
Leik og læring Styrke samarbeid Problemløysing Kunne resonnere seg fram til løsninger Starte ein algoritmisk tankegang

12 Kilde: Rammeplan Kreativ bruk av IKT i barnehagen, Giske kommune
-Og ein stor takk til Synnøve, i Giske barnehage, som har delt sin kompetanse med oss.


Laste ned ppt "Koding med Blue- bot, vigra barnehage,15. mars 2017"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google