Innhold Noen markedstrender... Produktene

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
NU GENERATION MULIGHETEN
Advertisements

Este documento sirve para ser usado por el personal de Nu Skin Enterprises Europe y por sus distribuidores independientes. Este documento no debe ponerse.
HVA ER ?.
Vi har to typer tekster i fagplanen i norsk.
ENERGIOMSETNINGEN.
Klargjøring og tilpassing av utstyret
Startavslutt Næring utenfra og inn.. Næring utenfra og inn Hva gjør huden vakker?Daglig hudpleie med nutricentials ™ Vi introduserer nutricentials ™ startside.
Vi introduserer avslutt start.
Forvandle livet ditt på 90 dager
Forny huden din, revitaliser hodebunnen og stram opp kroppen.
Denne presentasjonen er fra Kreftforeningen til Solvennbarnehager
INTENSE BODY MOISTURISER overlevelsesstrategi for sunn hud avsluttstart perennial ™
AgeLOC ® Galvanic Body Trio Lanseres 2. mai 2012.
Marketing Mix Kjetil Aukland - BI Kristiansand
© 2001 Nu Skin International, Inc Dette dokumentet er til bruk for ansatte hos Nu Skin Enterprises Europe og uavhengige distributører. Dokumentet skal.
Smart solbeskyttelse AVSLUTTSTART. HJEMTILBAKENESTE solen din hudtype i solen sunright ® - ingredienser sunright ® - produkter ©Nu Skin Europe 2002 Smart.
“Joie de Vivre”* JVi 2014 LANSERINGSPLAN * Få smaken på livet.
Hverdagsrehabilitering
Økende behov for markedsinput i produktutviklingsprosessen
haircare avslutt start Vakkert hår utenfra og inn
Mål Etter å ha sett denne presentasjonen bør du ha kjennskap til følgende: Historien bak galvanisk strøm og hvordan den virker. Galvanic Spa™ System II.
Stovner videregående skoles
Smart solbeskyttelse AVSLUTTSTART. HJEMTILBAKENESTE solen din hudtype i solen sunright ® - ingredienser sunright ® - produkter Smart solbeskyttelse Dette.
ageLOC™ Edition Nu Skin Galvanic Spa System™ II
ARTISTRY SIGNATURE EYES™ Volume Mascara. Øyeblikkelig intensitet. 600 % mer volum for tykke, dramatiske øyevipper. PRODUKTETS HOVEDBUDSKAP ARTISTRY SIGNATURE.
Same Routine. More Benefits. ™ AVSLUTTSTART. Same Routine. More Benefits. ™ TILBAKENESTEHJEM Vi introduserer Nu Skin ® For Men Dividends ™ Shave CreamDividends.
Man kan få alle typer vond lukt under kontroll med Freshen-UP ...
Dra nytte av kunnskapen som er nedarvet gjennom generasjoner.
Avslør sannheten om huden din Tru Face ™  . Tru aldringsakseleratorerTru faktaTru Face ™ Skin Perfecting GelTru Face ™ Line Corrector    Dette dokumentet.
Kjenn din hudtype For å forstå hvor sårbar huden er overfor skade fra solen, må man finne ut hvor mye sol huden tåler Ung eller blek hud med fregner og.
Smart solbeskyttelse AVSLUTT START.
Karbohydrater Består av grunnstoffene C, H og O
Improving Products Gruppe Presenteres av : Hege-Kristin Johansen Herman Kolås Marianne Ates Marit Finden Jonas Lillevold André Johansen Tom.
Vitaminer.
Visste du? Når du blir eldre er huden din avhengig av styrke for å bekjempe frie radikaler og for å gi beskyttelse mot oksidativt stress, noe som kan.
FREMTIDEN ER NÅ Tru Face ™ essence ULTRA. © 2001 Nu Skin International, Inc Tru Face ™ essence ULTRA FREMTIDEN ER NÅ Visste du at… Elastin ikke bare finnes.
INTENSE BODY MOISTURISER overlevelsesstrategi for sunn hud avsluttstart perennial ™
Startavslutt Næring utenfra og inn.. Næring utenfra og inn Hva gjør huden vakker?Daglig hudpleie med nutricentials ™ Vi introduserer nutricentials ™ startside.
Ansiktsmasker avsluttstart. hjemtilbake ansiktsmasker neste Dette dokumentet er til bruk for ansatte hos Nu Skin Enterprises Europe og uavhengige distributører.
Same Routine. More Benefits. ™ AVSLUTTSTART. Same Routine. More Benefits. ™ TILBAKENESTEHJEM Vi introduserer Nu Skin ® For Men Dividends ™ Shave CreamDividends.
Kort om | skinn. Skinn er et levende materiale og hver hud har sine merker og karakter. Strukturen kan variere. Det er vanlig at man trykker et nytt mønster,
CreateProduct En web basert løsning for vedlikehold av produkter, strukturer, memo og bilder i Visma Business eller Visma Global. Passer perfekt til henting.
Kunnskapsbasert grunnleggende hudpleie: utfordring og potensial Lekneshagen Bofellesskap Lena Nybø og Malin Stokka Oktober 2014.
Sonya Hydrate Shampoo & Conditioner
SCANNERSCORE OG VARIABILITET. SKIN CAROTENOID SCORE.
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADR) Den enkle måten å handle produkter på, med levering hver måned. Du har fordelen av en rabatt på 5.
Folkehelseoversikter – Én for alle – alle for én!.
Hvorfor skal vi lage den og hva skal den inneholde?
Ortose/Hjelmbehandling
Hårets fysiologi HÅRSKAFT Hår består av celler som er fylt med “hard keratin” et veldig holdbart protein. Hårcellene er forskjellige fra cellene i huden.
Øk sannsynligheten for at flere FINN-brukere ser din annonse på FINN.no Øverst i resultatlisten – 7 dager.
Hvilken farge ser vi? Hvitt lys har alle farger En sort flate absorberer alt lys En sort flate reflekterer ikke noe lys.
Produktnavn Tittel på presentasjon. Oversikt Gi en kort beskrivelse av produktet eller tjenesten, brukerproblemene som løses, og brukerne produktet eller.
Oppdag Styrken i å Være deg selv.
X x x «Monotypi». Finn frem glass eller pleksiglass plater i størrelse litt under A4 eller A5. Du må ha tykt papir som er litt større en glassplatene.
Å leve med assistanse Denne bolken holdes av noen som selv lever med assistent i parforholdet. Ca 1time brukes på dette. Veldig fint med dialog mellom.
Virkemidler - i reklame.
Produktnavn.
ADR & SCANNERKORT.
Jæren og Sandnes KAL Geir Nordvik
SMART kapp iQ er den eneste Ultra HD-skjermen på markedet som også fungerer som et digitalt og interaktivt whiteboard. Med kapp iQ kan man samarbeide,
Stress Hva betyr det å være stresset? Hva gjør deg stresset?
Fargelære.
Vitaminer og mineraler
Sett inn bilde av produkt her
Kobber som grunnstoff og helsemessige aspekter
Dybdelæring – regneark B – Samarbeid
Vitaminer og mineraler
Utskrift av presentasjonen:

Innhold Noen markedstrender... Produktene Nu Colour® Advanced Tinted Moisturizer Nu Colour® Advanced Liquid Finish 2

Noen markedstrender... Antialdringsprodukter omsettes for 5,3 milliarder euro. Nu Skin® er ledende innen antialdring BB- (Beauty Balms) og CC- (Colour Correcting) kremer er en økende trend innen hudpleie og make-up* CC-kremer brukes daglig av 52 % av kvinner som jobber og av 38 % av kvinner som ikke jobber Dekkende ansiktsprodukter utgjør 71 % av det globale salget av Nu Colour-produkter. Produktene kommer nå i en forbedret utgave Solbeskyttelsesprodukter omsetter for 3,6 milliarder euro og vil øke til 3,9 i 2018 *Euromonitor “Colour cosmetics usage trends, 2014” *Euromonitor “Skin Care’s Multi- Faceted Evolution, 2014” Antialdring + concealer + ¨solbeskyttelse + lavere pris og antialdring => Concealer: Lett concealersom gir huden næring, innebygget SPF MEN den inneholder lyse, reflekterende deler som bekjemper rødmende og kjedelig hud BB-kremer: foundation + dagkrem + SPF  3

PRODUKTENE

Advanced Tinted Moisturizer SPF 15 Nu Colour® Advanced Tinted Moisturizer SPF 15 5

For hvem? Kvinner på utkikk etter lett dekkende krem som fungerer som en forlengelse av deres daglige hudpleierutine med antialdrende og fargekorrigerende fordeler Kvinner på utkikk etter det perfekte kompletterende produktet til deres daglige antialdringshudpleie i Nu Colour®-serien

Fordeler? Bidrar til å beskytte hudens fuktighetsbarriere Lett dekkende, reflekterer din naturlige teint Bred UVA/UVB-beskyttelse Antialdringsingredienser - bidrar til å redusere inntrykket av fine linjer og rynker - bidrar til å stramme opp inntrykket av slapp hud CC-ingredienser - jevnere hudtone - lysere teint

Nøkkelingredienser? Dipalmitoyl Hydroxyproline — bidrar til å redusere inntrykket av fine linjer og rynker samt stramme opp inntrykket av slapp hud Mikroprismepudder — reflekterer synlig lys, reduserer inntrykket av ufullkommenheter i huden og virker fargekorrigerende Fenyl Trimethicone, – bløtgjør uten å virke fet, gjør produktet lett å smøre utover og lar huden puste

Bruk? Spre produktet på huden med fingrene eller en svamp. Start i midten og beveg svampen/fingrene utover. Vær ekstra oppmerksom ved hårlinjen, så resultatet ser naturlig ut. Avslutt med et lett pudderlag.

Kompletterende produkter: ageLOC® Transformation —retter seg mot kildene til synlige aldringstegn. Fire produkter virker sammen for å avsløre en hud som ser yngre ut på åtte forskjellige måter Nu Colour® Concealer —en fast concealer som gir en langvarig dekkende effekt uten å tynge og som tilfører huden fordelaktige vitaminer og botaniske ingredienser Nu Colour® Moistureshade Wet/dry Pressed Powder — langtidsholdbart pudder som fungerer som et silkemykt pudder om dagen og en vakker, matt foundation om kvelden

Når? 20. mars Lanseringsinformasjon: Tilgjengelig på alle markeder unntatt CH, IL, PT, TR, UA Når? 20. mars Pris: Distributørpris: 25,95€ ekskl. moms - PV: 33.00 ADR/Nettpris: 24,65€ - PV: 31.60 Fargenyanser: Medium Beige, Honey, Fair, Sand Innpakning: 40ml hvit plastikkflaske med sølvskrift 11

Advanced Liquid Finish SPF 15 Nu Colour® Advanced Liquid Finish SPF 15 12

For hvem? Kvinner på utkikk etter en foundation som dekker godt og som samtidig vil tilføre sin daglige hudpleierutine antialdringsfordeler Kvinner på utkikk etter det perfekte kompletterende produktet til deres antialdringshudpleie i Nu Colour-serien

Fordeler? Medium dekkevne, gir en matt og feilfri overflate samt reduserer rødmende og gusten hud Utviklet med antioksidanter som bidrar til å beskytte cellene mot oksidativt stress Antialdringsingredienser - bidrar til å redusere inntrykket av fine linjer og rynker - bidrar til å stramme opp inntrykket av slapp hud Tilfører bredspektret UVA/UVB-beskyttelse

Nøkkelingredienser? Dipalmitoyl Hydroxyproline — bidrar til å redusere inntrykket av fine linjer og rynker samt stramme opp inntrykket av slapp hud Mikroprismepudder — reflekterer synlig lys, reduserer inntrykket av glansløs og rødmende hud Sodium PCA & natriumhyaluronat — fuktgivere som bidrar til å opprettholde hudens naturlige fuktighetsnivåer

Bruk? Spre produktet på huden med fingrene eller en svamp. Start i midten og beveg svampen/fingrene utover. Vær ekstra oppmerksom ved hårlinjen, så resultatet ser naturlig ut. Avslutt med et lett lag Nu Colour® Finishing Powder.

Komplementerende produkter: ageLOC® Transformation —retter seg mot kildene til synlige aldringstegn. Fire produkter virker sammen for å avsløre en hud som ser yngre ut på åtte forskjellige måter ageLOC® Tru Face Essence ultra — inneholder Ethocyn®, en antialdrings-ingrediens som bidrar til å forbedre hudens fasthet Nu Colour® Concealer — En fast concealer som er helt lett, samtidig som den dekker perfekt og er svært holdbar Nu Colour® Finishing Powder — et ultra-lett, løst pudder som bidrar til at foundation og rouge sitter lenger og gir en feilfri, naturlig finish som ikke smuldrer eller størkner

Lanseringsinformasjon: Tilgjengelig på alle markeder unntatt ZA, PT, CH, UA, IL, TR Når: 20. mars Pris: Distributørpris: 25,95€ ekskl. moms - PV: 33.00 ADR/nettpris: 24,65€ - PV: 31.6 Fargenyanser: Mocha, Tawny, Medium Ochre, Honey Beige, Sunset Beige, Almond, Pink Ochre Innpakning:: 30 ml mattslipt glassflaske med hvit skrift

Nu Colour Advanced Tinted Moisturizer & Nu Colour Advanced Liquid Finish Det perfekte supplementet til din daglige antialdrings-hudpleie 19