Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
oppdag Styrken i å Være deg selv
2
40+ Halvparten av den europeiske ...og ønsker å se yngre ut lenger
befolkningen er ...og ønsker å se yngre ut lenger 40+ Reference:
3
Salget av antialdringsprodukter vil øke med 11,2 % i EMEA-regionen i 2015-2018.
€ 5,4 MILLIARDER Det blir en bransje verdt i 2018 Reference:
4
1/3 ? Med alle de ulike antialdringsproduktene på markedet, føler
av forbrukerne seg forvirret. Reference: “ANTI-AGING SKINCARE—US IN EXPERIENCE IS ALL,” MINTEL, FEBRUARY 2014
5
1 av 2 forbrukere ønsker seg ekspertveiledning
Reference:
6
Mange av oss har opp til 65 skjønnhetsprodukter på badet, men ender opp med å bruke de samme 11 hver dag Vi bruker bare 17% av alle skjønnhets-produktene våre Reference:
7
Med så mange tilgjengelige produkter, bruker kvinner gjennomsnittlig
1 TIME på personlig pleie hver dag Reference:
8
I en hektisk verden, hvor alle prøver å finne balansen mellom jobb og privatliv, trenger
forbrukerne enkle, personlige og smarte løsninger som er tilpasset deres behov.
9
25% 78% 86% og bruke ytterligere
Forbrukerne er villige til å gjøre mer for ett skreddersydd, personlig produkt: er villige til å være lojale kunder er villige til å betale mer 25% 78% 86% Reference:
10
Akkurat som en dress bør sitte perfekt, bør hudpleierutinen din være tilpasset dine behov, din personlighet og din livsstil
11
Forestill deg konkurransefortrinnet hvis et produkt kunne kombinere:
Ekspertveiledning Skreddersydde løsninger Antialdringshudpleie Tidsbesparende løsninger
12
En løsning som har alt I
13
I DAG SKAPER Nu Skin revolusjonerende
antiALDRING
14
MED antiaLDRINGS-HUDPLEIE DU ALDRI FØR HAR SETT, KJENT ELLER SÅ MYE SOM FORESTILT DEG
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.