Prai en taxi En kort presentasjon av den nye digitale løsningen.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Materiellgrunnlaget for Miljøpartiet De Grønne
Advertisements

Det handler om byen vår Bergen har et problem • Luftforurensingen i Bergen er helseskadelig. Det er påvist at folk blir syke • Hver dag står folk i lange.
ASKER SKIKLUBB VOLLEYBALL Treningsavgift/dugnad våren 2014
Fra segment til individuell markedsføring Fra multikanal til Omnikanal
Smarttelefonen - et verktøy for en enklere og smartere hverdag.
Utfordringer for bibliotekene i det 21.århundre – presentasjon av BS Weblån Lillestrøm 19. november 2008.
Skifteplan mobil en ny brikke i det teknologiske landbruket
Nettprosjekt Kundeservice på nett •Bakgrunn –SiT hadde gamle nettsider med mye og utdatert innhold og funksjonalitet •Formål –Bidra til at.
Kommunekampen -Et trimtilbud med moderne vri. For folk i form til O-VM
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: multikanal kampanje Innleveringsfrist 15. august.
Trender i europeisk bilindustri. Vil dette skje i Norge?
MyPack Hent der du handler
Kvinne Fotballen Klepp Elite Utarbeidet av: 2008 Klubblisensen: -Ett godt verktøy -Stiller krav -Setter press på klubb -Gir muligheter for utvikling -Generer.
Side 1 •Enhver forhandler bør ha en oppdatert oversikt over sine bruktbiler på egen hjemmeside. Noen har ikke etablert dette pr dags dato, andre er misfornøyd.
Mobile portalløsninger (Internet Online Platform)
Boligtorget på mobil • Hvorfor? – Forventes av kundene – Rask tilgang – Alltid tilgjengelig – Rette aldersgruppe – Enklere for kunden.
Konkurransevirkemidlene PRIS
Et sjeldent kurs for mennesker med en sjelden sykdom
BRUK AV HÅNDHOLDTE ENHETER..
B for bibliotek Status og drøftinger på bibliotekledermøte 13. oktober 2011 Østfold fylkesbibliotek.
- Fast tilbud om brukertester som støtte til smidig – prosessen!
POINT OF INTERACTION E-RETAIL 2013, PÅL ANDRÈ FREDRIKSEN.
Fremtidens jernbane: helhetlige løsninger
Eksempler: Pantemaskinen Airborne-systemet
Kundens opplevelse av reisen - Kjelsås and Grorudalen
Trondheim 23.august 2007 Å kunne velge å bo hjemme lengst mulig – en sentral verdi for de fleste.
Den bevisste forbrukeren – hva er viktigst? Solakonferansen Randi Flesland.
Norsk sentrumskonferanse 2010 Tilgjengelighet er nøkkelordet Gottfried Heinzerling.
E.C. Dahls Eiendom AS ble etablert i 1986, og eier helt eller delvis et 50-talls eiendommer i Trondheim sentrum. Selskapet er en langsiktig eiendomsaktør.
Ung i BKK 19. oktober Om prosjektet Ambassadørnettverk Høstkampanje Demo Idemyldring Agenda.
B for bibliotek Status og drøftinger på bibliotekledermøte 13. oktober 2011 Østfold fylkesbibliotek.
Fylkesledermøte 14 februar 2014
Vi ønsker at Drammen Taxi skal kjennetegnes med: Service i alle ledd Smil og humør Tilgjengelighet/ Tilstedeværelse Løsnings- orientering Nyskapning og.
8. Writing for the Web Skrive for Web. Presentasjon av informasjon Tekst er viktig Da må den være lesbar Enkel, direkte, kompakt Vi ser overskrifter og.
NITTEDALSANBUDET DIALOGKONFERANSE. ” Incitament er en stimulans til å gjøre en ekstra innsats 2.
81% Mobil formidling på museum Det relevante museet, Trondheim 23. oktober 2014 Bjørn Olav Tveit, Kulturrådet Hvorfor?
Gavekort, Kampanjekort, Database, Bonussystem
Lojalitetssystem, Database
Vibeke Lund, Kjedeleder Officer AS Gulltasten Quality Hotel Expo Bedriftsmarkedet er et fieldgame.
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
Digital lekeplass – nye muligheter. 1 Presentasjon av Smartus. 2 Hvordan lage egne spill til Smartus? 3 Hva er erfaringene i Norge? 4 Hvordan implementere.
Reisen starter med et.
NIKE Oppdatering. Hovedspørsmålet: Når? Beklager! Vi gjennomgår løpet frem til ferdig migrering i disse dager. Det kommer informasjon om ca en uke.
Nordea Bank Norge - kortinnløsning
PRO ISP PRO ISP PRODUKTER Produktveileder Bruker veilederen under for å finne frem til de produktene du behøver. Ta kontakt med.
LINK MOBILITY LINK Mobility er den største tilbyderen av verdiøkende mobile tjenester i det nordiske markedet. LINK Mobility leverer komplette løsninger.
-Ein tydeleg medspelar Fronter APP Erfaringer fra Atlanten videregående skole.
Frivillige Fokusgruppemøte 9. mai Utfordringer Rekruttering medlemmer til å være frivillige, spesielt fra den «yngre garde» Møte sentrale krav som.
Kapittel 1 – Hva er samfunnsøkonomi?. I kapittel 1 skal du blant annet lære: Hva samfunnsøkonomi er Om forskjellen mellom mikroøkonomi og makroøkonomi.
«Det onde» 1. Vi opplever det onde Gjennom naturen 2.
IRIS MARIE BORVIK Transport. Foredragets innhold Problemstilling Reiseliv og transport Utslipp fra transportmidler Buss – fordeler og ulemper Tog – fordeler.
Fuelcells Kevin Stenli Elektriker Undervannsbåtvåpenet.
Digitale medier 19 januar 2017.
TRYGGHETSSKAPENDE TEKNOLOGI i TELEMARK
Velg digital postkasse på Norge.no
Kommunesammenslåing.
INMA Performance Awards
Kilde: Hjemmeside til Konkurransestrategi (2003), Fagbokforlaget
INMA Performance Awards
Verdier Ikke fem punkter på en lapp, men det som kjennetegner livet og hvordan det leves. Utfordres eller befestes av vår etikk. Ofte ser vi at gode verdier.
Bertel O. Steen – Dialogkonferanse Ruter –
جامعة الفيوم كلية التربية النوعية
ØKONOMIFORUM 12. DESEMBER 2017
أعداد القاضي / حاتم جعفر رئيس المكتب الفني بمركز المعلومات القضائي
RFID på Deichmanske bibliotek
INMA Performance Awards
EN KORT PRESENTASJON AV PROSJEKTET
Camilla Hall-Henriksen
TAUSHETSERKLÆRING   Jeg
Prosjekt Digisos Hvordan få flere til å søke digitalt? L
Utskrift av presentasjonen:

Prai en taxi En kort presentasjon av den nye digitale løsningen

Mobilhandel E-handel på mobil skyter i været (DIBS) Nesten hele økningen innen E-handel skjer i dag på mobile enheter 1 av 3 bestiller i dag sine reiser digitalt Folk bruker heller apps enn nettleseren når de handler med mobil

Brukerens perspektiv! Ønsker: én app i hele Norge mange like apps? Yr og Storm, eller Pent? å sammenligne tilbud fast pris å slippe telefonkø å følge med bilen på kartet og påminnelser når bilen kommer å få kvitteringen på mail eller sms å dele turer og opplevelser kundegaranti !

Konkurranse Taxiselskaper møter konkurranse !

Prai en taxi Vi er i ferd med å utvikle en fremtidens taxi-app! Vi gir appen bort! Vi inviterer dere med …

Fra kunde til partner Vi spiller på lag med dere for å møte den digitale utfordringen som kommer! Bli med for å utform fremtidens app! Bli med for å ta grep - påvirke og styre egen fremtid!

Sentralens perspektiv Profilering gjennom Prai Synliggjøre tilbud og markedskampanjer gjennom Prai Fordels- og bonusprogram Direktekontakt med kunder gjennom kampanjer dere styrer selv! Det naturlige valget for å bestille taxi!

Konklusjon Bedre effektivitet – flere reiser - mer fornøyde kunder !