SuperOffice CRM MultiCase

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Visma Contracting/SuperOffice kontakt/kunde og prosjekt/anlegg integrasjon Denne presentasjonen vil vise noen skjermdumper og kort info om hvordan integrasjonen.
Advertisements

Keyforce Rapportering
Kjøpte produkter - Rabatter - Budsjett 3 moduler som er integrert i SuperOffice Påfølgende bilder vil vise en enkel forklaring og noen skjermdumper om.
Brukerdokumentasjonen for AutoPay må derfor leses i tillegg.
Personlig pålogging – samme Bruker og Passord som på internett
Medlemsnettet Foreløpig må dere taste inn hele adressen. Direkte link kommer snart.
SuperOffice - Visma Global ERP link - Tilbud/Ordre SuperOffice - Visma Global integrasjonen består av 3 produkter. ERP link SuperOffice - Visma Global.
SO Kalenderview Bli integrert!. SO Kalenderview Bli integrert!
Intelle Synkronisering støtter mange systemer. Denne presentasjonen er et eksempel mellom SuperOffice Visma Business.
Keyforce SMS Mobile Link
Versjon 16 Innkjøp og Tidsskrift. Start Innkjøpsmodulen •Modullinjen er flyttet nederst til høyre.
Opprett enkelt nyhetsbrev Oppgave: Opprette et enkelt selvstendig nyhetsbrev uten link til undersider. All tekst som skal presenteres skal ligge på samme.
Visma Contracting/SuperOffice kontakt/kunde og prosjekt/anlegg integrasjon Denne presentasjonen vil vise noen skjermdumper og kort info om hvordan integrasjonen.
Rapport Senter ERP – CRM - HRM. Bruker: Hvilken bruker er pålogget. Hvilken tilgangsrettigheter har bruker. Hvilken rapporter har bruker tilgang til.
MX Data1 Opplæring i bruk av TM-GIS * • Oppretting av punkter Oppretting av punkter Oppretting av punkter • Oppretting av trasèer Oppretting av trasèer.
SiO-Læringsmiljøs Regnskapskurs for store foreninger 1 Regnskapsprogrammet - En presentasjon.
Brukermanual for NROFs lokalavdelinger©
Intranett: Hvordan komme i gang
Regnskapsføring.
Larvik Og Omegn MS Foreningen sin PC opplæring høsten 2005 Dette undervisningsmaterielle er laget av Ole Andreas Hvatum oktober 2005.
TIBE EDIT brukerveiledning Etter gjennomgang av denne presentasjonen skal du være i stand til å opprette nye sider, sette.
BokSurf Admin. Åpne hyller nå!. 5. ALEPH Brukermøte Bibliotekenes hus Fredag 19. august 2005 David Massey, Bibliotekenes IT-senter AS.
Online Påmelding via ”Klubben Online” Dette er en påmeldingsløsning som kun kan brukes av administratorer av ”Klubben Online” som skal melde på utøvere.
Brukerdokumentasjonen for AutoPay må derfor leses i tillegg.
Intelle Service Kontrakt
VELKOMMEN TIL WEBINAR Visma Bizweb DATO:
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Microsoft Dynamics AX Alle versjoner av SuperOffice og AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger.
Kontakter i Gmail •De første e-postadresser som elevene skal bruke på kurset, bør legges inn i kontaktlisten i Gmail før kurset starter. •Da slipper eleven.
Sende e-postmelding videre
VELKOMMEN TIL WorkShop i grunnleggende Trio Admin
BlueDialer for SuperOffice
Dette er en automatisk presentasjon
Fra individuell kunnskap til kollektiv kvalitet
Rapportering til SSB og Udir. Brio-kontroller.
Sjekklister Utvidelse av FDV/aktivitetssystemet Enkel visuell kontroll
Integrasjon Microsoft CRM Microsoft AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde,
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Business Alle versjoner av SuperOffice og Visma Business ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som.
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Global Alle versjoner av SuperOffice og Visma Global ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger.
Intelle Prosjekt Regnskap
Intelle Rapportering SuperOffice
SuperOffice CRM Visma Business
Tilbud/Ordre Et tilbuds system som hjelper deg med salgs prosessen.
Visma Scenario/SuperOffice kontakt/kunde og prosjekt/anlegg integrasjon Denne presentasjonen vil vise noen skjermdumper og kort info om hvordan integrasjonen.
SO Kalenderview Bli integrert! Kalender på personer Bli integrert!
Basware Purchase Management
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Når bildet stopper opp – trykk en gang på musa for neste bilde
Adressering i kraftbransjen
SuperOffice CRM 5 og ProjectHelp
SuperOffice CRM Visma Global
Nytt vedr. Ankomstregistrering i AP - Oracle 11i Signe Marie Bjordal / Januar 2003.
CreateProduct En web basert løsning for vedlikehold av produkter, strukturer, memo og bilder i Visma Business eller Visma Global. Passer perfekt til henting.
Microsoft CRM Visma Business
TotalView Integrert PC Sentralbord System oversikt Sentralbord modul Klient modul Anropsflyt Exchange synkronisering Tilkobling.
BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell:
SYNKRONISER S3-SCANNEREN. Å synkronisere scanneren betyr: Å sende data fra scanningene du har utført fra scanneren til en verdensomspennende Nu Skin-server.
SuperOffice CRM UniMicro
Online Påmelding via Dette er en påmeldingsløsning som kan brukes av enkeltpersoner som skal melde seg på renn.
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
1 BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell: 1.Opprette anmodning/bestilling (denne presentasjon) 2.Godkjenne bestilling (egen presentasjon) 3.Utføre.
Instruksjon På de neste sidene vil du se noen rammer der overskriften er ulike argumenter for å undervise biologi Du vil også se en liste over enkelt-argumenter.
Registrering av testresultater fra mobiltelefon
Tilganger i DIPS May Evensen leder Arb.gruppe Tilganger/DP Løsning IKT Rådgiver Avdeling for kliniske systemer.
Leksjon: Spore e-post fra Outlook til CRM Denne leksjonen viser deg hvordan du enkelt synkroniserer e-poster fra Outlook til CRM.
Foredragsholder: Ronny Wang OG Øyvind ØGLE Thorvaldsen
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Leksjon: Spore e-post fra Outlook til CRM
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Utskrift av presentasjonen:

SuperOffice CRM MultiCase ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde, leverandør eller prosjekt, oppdateres automatisk alle andre systemer som trenger denne i sitt register” Integrasjon SuperOffice CRM MultiCase

Opprette en ny kunde eller leverandør fra SuperOffice til MultiCase

Opprette ny kunde/leverandør. Hvis kunden eller leverandøren ikke finnes i MultiCase. Trykk ERP.

Opprette ny kunde/leverandør. Hvis kunden eller leverandøren ikke finnes i MultiCase. Velg riktig klient/firma i MultiCase og legg til kunde eller leverandør.

Hvis kunden ikke finnes i listen velg: Opprett Hvis det finnes en kunde i MultiCase med like navn presenteres dette i en liste. Hvis den riktige kunden finnes allerede i MultiCase kan de knyttes sammen. Hvis kunden ikke finnes i listen velg: Opprett

I Oppsett kan det settes obligatoriske valg som bruker må ta stilling til, før det er mulig å opprette en ny kunde eller leverandør.

Reskontro nr fra MultiCase er automatisk oppdatert.

Synkronisering av kunder og leverandører.

I SuperOffice er nå Postadressen oppdatert

Synkronisering av kontaktpersoner

Ved oppretting av kontaktpersoner åpne Personkort og trykke ERP.

Systemet vil kontrollere om kontaktpersonen finnes i MultiCase fra før.

Synkronisering av prosjekt

Hvis prosjektet ikke finnes i MultiCase. Trykk ERP. Opprette ny Prosjekt. Hvis prosjektet ikke finnes i MultiCase. Trykk ERP.

Oppsett SuperOffice Admin

En regel for kunde, en for leverandør, en for partner(kunde/leverandør), en for kontaktperson og en for prosjekt. I SuperOffice Admin settes hvilke felt som synkroniseres og retning, pluss andre regler i synkronisering.

I SuperOffice Admin settes hvilke felt som skal besvares ved oppretting av ny kunde eller leverandør.

I SuperOffice Admin settes rekkefølge på de ulike feltene.

SuperOffice CRM <- MultiCase ”Med full oversikt over ordre og leveringsstatus, åpne poster og historiske faktura, øker du servicegraden og dine kunderelasjoner.” ”Prosjektoversikt fra prosjektregnskap til bilagsnivå skaper full kontroll i prosjektet” ”Kunne åpne en kopi av alle elektronisk bilag/faktura er besparende” Rapportering SuperOffice CRM <- MultiCase

Åpne poster

Åpne poster. Åpne og forfalte poster. Sortert etter eldste forfalte post. Forfalte poster er RØD. Åpne poster er BLÅ Alle beløp er inkl. mva

Vi ønsker å se nærmere på en av de åpne postene i MultiCase og trykker på Faktura nr.

Detaljer fra fakturaen.

Velges Forfalte poster, vises kun poster som er forfalt. Meny. Velges Forfalte poster, vises kun poster som er forfalt.

Viser kun forfalte poster

Viser kun ikke forfalte poster

Viser Kontoutskrift fra kunde reskontro. For valgfri periode. Viser Kontoutskrift fra kunde reskontro.

Viser Budsjetterte og Virkelig tall fordelt pr. periode/år.

Valgfri periode. Velg mellom Alle historiske data Denne perioden Siste 3 måneder I fjor I forfjor

Tilbud / Ordre

Denne kolonnen viser ordre og tilbud som er registrert i MultiCase. Tilbud/Ordre. Denne kolonnen viser ordre og tilbud som er registrert i MultiCase.

Vi åpner en ordre for å se hva som er levert og hva som er i rest.

Ordre fordelt pr. produkt eller pr. rekvisisjons nr Meny Vi kan velge mellom Ordre / Tilbud Kun Ordre Kun tilbud Ordre fordelt pr. produkt eller pr. rekvisisjons nr

Ordre fordelt pr. produkt. Vi velger et av produktene ved å trykke på produktnummer

Dette produktet finne i flere ordrer.

Faktura historikk

Fakturert. Meny som viser Faktura historikk Bare faktura Bare kreditnota Fordelt pr. produkt Fordelt pr. selger

Detaljer fra fakturaen.

Faktura fordelt pr. produkt.

Faktura fordelt pr. selger.

Oppsett

Meny. Da ABB Installasjon AS er både kunde og leverandør i MultiCase kan en velge om en skal rapportere på kunde data eller leverandørdata. Admin og oppsett er systemoppsett, slik at løsningen fungerer optimalt for hver bruker.

Takk for oppmerksomheten.