Kampanje februar 2014 Kampanjeprodukter mobil Kampanjeprodukter MBB

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
MIF Toppfotball Elitelag 2014
Advertisements

Slik bruker du vår nettbutikk!
Velkommen til Forever 1. Velkommen til Forever Living Products forretningspresentasjon (Taleren presenterer seg)
PowerPoint laget av Bendik S. Søvegjarto Konsept, tekst og regler av Skage Hansen.
”Til Start” Treningsprogram for unghest
ASKER SKIKLUBB VOLLEYBALL Treningsavgift/dugnad våren 2014
Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
PowerPoint laget av Bendik S. Søvegjarto Konsept, tekst og regler av Skage Hansen.
PowerPoint laget av Bendik S. Søvegjarto Konsept, tekst og regler av Skage Hansen.
telenor.com – forsideanalyse
Den store mystiske kampanjen Dokumentasjon av effekt ved annonsering i avis alene Et samarbeidsprosjekt mellom Norges største lokal- og regionaviser –
Sommervikar i Blend.
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Aktivitetsdagen for ditt nærområde
Fotballen.eu Her følger en detaljert oversikt over muligheter for annonsering på fotballen.eu Du får også oversikt over statistikk samt historikk.
Hvordan kan Telenor og din Telenor-forhandler bistå gründere og småbedrifter og gjøre hverdagen din enklere?
En innføring i spillet: Dobbeltkrig – Grønn
Klamydiaprosjekt 2012/2013 Evaluering Engø 7. oktober 2013.
Pris PRISLISTEN Daypart: Sesong 1:CPT 136,- CPT 169,- GRP 5.430,- GRP 6.748,- Sesong 2:CPT 172,- CPT 226,- GRP 6.868,-
#Ratecard Prisliste Daypart: Sesong 1:CPT 136,-CPT 169,- GRP 5.484,-GRP 6.814,- Sesong 2:CPT 179,-CPT 235,- GRP 7.217,-GRP.
Velg sjøveien - medieomtale og annonsering Informasjonssjef Anne Kristin Hjukse Oslo Havn KF.
………………………………………………………..(Hvem i kommunen/bydelen)
Side 1 •Enhver forhandler bør ha en oppdatert oversikt over sine bruktbiler på egen hjemmeside. Noen har ikke etablert dette pr dags dato, andre er misfornøyd.
Markedskommunikasjon, Reklame, Salgsfremmende tiltak, PR og Direkte markedsføring Kapittel 17, 18 og 19.
Folkehøyskolene temabilag 17. februar Fakta En ny skreddersydd utgivelse dedikert de Norske Folkehøyskolene. Aftenposten temautgivelser skriver,
BraWeb Bestilling. Bravida tilbyr nå BraWeb Bestilling.Dette er et web-basert system for arbeidsbestilling. Systemet er interaktivt og dynamisk, og gir.
AP - Arbeidsplan Vi jobber med arbeidsplanen nesten hver dag.
PowerPoint laget av Bendik S. Søvegjarto Konsept, tekst og regler av Skage Hansen.
FREMTIDENS AKVAKULTUR UTDANNING
Orientering om NFFs budsjett for 2009 relatert til 1. divisjon kvinner.
Forretningsidé Vår forretningsidé er å drive journalistvirksomhet på oppdrag fra lokalavisen, samt opprette en webside for ungdom i Egersund/Dalane.
Pensjon.
Barns språkutvikling og språkarbeid i barnehagene
Sponsorer og klubbklær
Utført av: Jeppe Flensted HiST Vår 2009
Sentrale markedselementer
Innføring av Hverdagsrehabilitering i Bodø kommune
MSDR : Microsoft Direct Respons. Hva er MSDR? Mulighet for kunde å kjøpe CPC kampanjer på usolgt varelager Passer godt for buskap som triggger til handling.
PowerPoint laget av Bendik S. Søvegjarto Konsept, tekst og regler av Skage Hansen.
PowerPoint laget av Bendik S. Søvegjarto Konsept, tekst og regler av Skage Hansen.
2 Daypart: B sesong:CPT 136,- CPT 169,- GRP 5.331,- GRP 6.625,- A sesong:CPT 172,- CPT 226,- GRP 6.742,-GRP 8.859,- A+ sesong:CPT.
Onsdag 13. mars Sam Eyde vgs
HP 2010 – 2013 (2019) HP for Statens vegvesen gjelder for perioden 2010 – 2019 med hovedfokus på 2010 – Programmet er etatens gjennomføringsplan.
Bergen, 27. Juni 2006 Oslo, 28. Juni 2006 Skandinavias største møteplass for innkjøpere og leverandører !
Internett Bydel Vestre Aker Media- og informasjonshåndteringsseminar
FRI BRUK frem til 1. mai Gjelder ved kjøp av all in 1 med 12. mnd avtale før all in 1 inkluderer 500 ringeminutter, 500 SMS og 500 MB for kun.
GÅ UT PRISEN 2014 Et samarbeid mellom Sterk Reklame og JCDecaux.
Flest mulig, lengst mulig best mulig!
Avvik fra arbeidstidsbestemmelsene
Lyshovden Oppveksttun!
Kampanje tilbehør juni/juli Sommeren er vår viktigste tid for tilbehørsalg. Vi ligger litt bak budsjett, men det endrer seg nå Det er laget 3 bundler.
ForecastQ Ledermøte Consumer – 24. mars 2009.
Nettbutikk Nettbutikk Ny nettbutikk med varer! Innen 3 uker kan du få din egen nettbutikk, med din profil. I nettbutikken ser kunden hele.
”Kom i form med Vinghøg ! ” Kjetil Olsen Bedriftsidretten i Norge.
NÅR: FRA FREDAG 24. APRIL KL TIL SØNDAG 26. APRIL KL. 14. STED: GULSRUD LEIRSTED VED TYRIFJORDEN HVEM: ALLE SOM HAR LYST PRIS: BARN: 0-1 ÅR: GRATIS.
” Sola for alle ?” Sluttrapport pr Kommunesamarbeidet i Vestfold ” Sola for alle ?” Sluttrapport pr Kommunesamarbeidet i Vestfold (Tjøme,
2005 Informasjonsmøte torsdag Bachelorprogrammet i Utviklingsstudier.
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADR) Den enkle måten å handle produkter på, med levering hver måned. Du har fordelen av en rabatt på 5.
Samlinger november 2014 Før inntaket 2015/16 Søknadsfrist 1.februar Meldingsskjema 1.mars Spesialundervisning.
Her viser jeg hvordan man kan overføre ideen sin til plexiglass
Samhandlingsreformen i kommunene- Erfaringer fra Ski kommune
Kapittel 5: Markedsplanen-del Handlingsplaner Entreprenørskap og bedriftsutvikling 1. Kap. 5. Markedsplanen. Lærer: Roar Bjerkeli.
Utfordringer Madla FK er en klubb i sterk vekst, og trenger NYE inntektskilder som setter oss i stand til å bli den ledende klubben i området. I Madlaområdet.
SØKING TIL VGS. Søker du Vg1? Du må søke tre ulike utdanningsprogram i prioritert rekkefølge. Fører du opp færre enn tre ønsker, vil du kunne bli plassert.
LUS UKE Informasjon fra rådgiver. Hvilke rettigheter har elever som går ut av grunnskolen Inntak på Vg1 på ett av tre prioriterte utdanningsprogram.
Gruppe- og bedriftssalg
Utkast til produksjonsplan/releaseplan
Februar UKE MANDAG (matboks) TIRSDAG ONSDAG (smørelunsj) TORSDAG
Brukerundersøkelsen 2018 Har du deltatt?
Nyttårsmarsjen februar – 21. mars
Utskrift av presentasjonen:

Kampanje februar 2014 Kampanjeprodukter mobil Kampanjeprodukter MBB Pris på Samsung Note 3 er nå uten Galaxy Gear. Har dere flere klokker igjen så selger dere med ny pris frem til dere er tom. Samtlige kampanjemodeller skal bestilles fra Strålfors Sjekkliste for SM og ASM Gjennomføres ved kampanje kampanjestart Oppdatere priser på telefoner. Bytte markedsmateriell Fjerne alle 3 for 2 klistremerker på produktene Bestill inn kampanjeproduktene Sjekkliste for kunnskap selgere Ansatte kan selge inn besparelse med abonnement kontra uten abonnement. Ansatte har fått informasjon om selgerkonkurransen. Viktig informasjon 3 for 2 kampanjen på tilbehør er nå over. Dette innebærer at alle klistremerker med 3 for 2 må fjernes på produktene. Det er ikke lengre lov til å gi rabatt ved salg av tilbehør. Husk å informere alle ansatte. Kampanjen på Kom i Gang er også over. Vi går nå over til normal pris på produktet. Det skal ikke gis rabatt. Husk å informere alle ansatte. Kampanjeprodukter MBB Ordningen med Buy-and-try videreføres i februar

Salgskonkurranse Vi setter i gang med en ny og spennende konkurranse. Konkurransen går fra 3 februar til 30 mars. Konkurransen måles ut fra snitt abo pr. uke. Og gir et samlet resultat etter 8 uker. Gjelder nysalg og oppgraderinger. Løpende orientering på Akademiet. Butikkene deles i 4 divisjoner og konkurrerer mot hverandre i hver divisjon. Den som øker mest i antall abo pr. uke vinner. Man måles mot sitt eget snitt. Har 2 eller fler butikker lik økning i abo så vinner den som har økt mest i % mot sitt eget snitt. Premier deles ut i hver divisjon. De nye divisjonene finner dere i fanearkene som tidligere. Vi vil oppdaterer konkurransen til butikken i daglig scorecard som blir lagt ut på akademiet. Konkurranse 2 vil bli oppdatert 2 ganger i uken når toppselgerlisten blir lagt ut. Premier til butikken Selgerbonus 1.Plass Kr 10.000,- 2.Plass Kr 7.500,- 3.Plass Kr 5.000,- 4.Plass Kr 2.500,- 5.Plass Kr 1.000,- 1.Plass får Kr 10.000,- til sosialt formål. 2.Plass får Kr 5.000,- til sosialt formål. 3.Plass får Kr 2.500,- til sosialt formål.

Materielloversikt butikker med gammelt konsept Kampanjen 1. februar 2014 og varer til 28. februar 2014 Praktisk informasjon Viktig 3 for 2 – kampanjen avsluttes 31. januar så ALT av materiell tilhørende her må fjernes. Miniruter «Buy & Try» - kampanjen fortsetter. Dere beholder det samme materiellet, og får tilsendt noe nytt. Legg merke til at det denne runden er færre budskap på materiellet. Det er Note 3 som er «hovedproduktet» så denne terminalen skal ha flest markedsflater i butikken. Butikken skal være kampanjeklar den åpner lørdag morgen (1. februar). Det er Samsung som er hovedsamarbeidspartner i denne kampanjen, og det er Note 3 som er «hovedproduktet». 3 for 2 kampanjen på tilbehør avsluttes 31. januar, og alle klistremerker etc. må være fjernet innen 1. februar.

Materielloversikt butikker med nytt konsept Kampanjen starter 1. februar 2014 og varer til 28. februar 2014 Praktisk informasjon Viktig 3 for 2 – kampanjen avsluttes 31. januar så ALT av materiell tilhørende her må fjernes. Miniruter «Buy & Try» – kampanjen fortsetter. Merk at dere beholder eksisterende materiell på denne, og får tilsendt noe nytt. Legg merke til at det denne runden er færre budskap på materiellet. Det er Note 3 som er «hovedproduktet» så denne terminalen skal ha flest markedsflater i butikken. Butikken skal være kampanjeklar når den åpner lørdag morgen (1. februar). Det er Samsung som er hovedsamarbeidspartner i denne kampanjen, og det er Note 3 som er «hovedproduktet». 3 for 2 kampanjen på tilbehør avsluttes 31. januar, og alle klistremerker etc. må være fjernet innen 1. februar.