Informasjonsforum 7.6.2006 Stilling ledig Oslo kommunes interaktive tjenester Fjernarbeid Portal 02 180 CP Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Generisk nettstruktur inklusive CT-iq Offentlig Nett (ON) Bedriftsinternt Nett (BiN) CTI(opsjon)CT-iq Bedrifts LAN IN lev. LAN InnringerINleverandør(IN)Mobiloperatør(MO)
Advertisements

SuperOffice - Visma Global ERP link - Tilbud/Ordre SuperOffice - Visma Global integrasjonen består av 3 produkter. ERP link SuperOffice - Visma Global.
ProduktRoadMap - Ready-for-Sale
Gjenbruk av offentlig informasjon 16 januar 2009 Vindern, Oslo Michael Borge Daglig leder tellUs.
Slide 1 Web Portal – Godkjenn timer som kontaktperson 1.Når du har logget deg inn på Web portalen som en kontaktperson, klikk på Godkjenn timer i det venstre.
Av oss kan du forvente service og kvalitet Morgendagens løsning i nettskyen.
Hvordan kan Telenor og din Telenor-forhandler bistå gründere og småbedrifter og gjøre hverdagen din enklere?
Dyreparken på 300 sekunder.
Nettverk Kvinner i Ledelse - I - Inspirasjonskilde og kompetansebank Velkommen til våre websider! Nettverket vårt består av ca. 50 medlemmer, og ledes.
Avtale om VØT produksjon Versjon VØT Verdiøkende tjenester Verdiøkende tjenester er tjenester som tilbys via et tele- /datanett for å gi.
Varemerkeprogrammet Sikkerhet og forbrukertrygghet
VMs VISJON Hundekjøring rekrutterer, inkluderer, begeistrer og inspirerer!
Foreløpige resultater egenevaluering
Mini gaiden Informasjon fra Arbeidsutvalget Nr. 6 uke 10, Ansvarlig redaktør: Jarle Berge Redaktør/produksjon: Hans Olav Kirknes Et produkt fra.
1 KOSTRA KOmmune-STat-RApportering Av Jon Olav Folsland 1. april 2006.
Gruppeundervisning / Innleveringer Obligatoriske innleveringer: –Leveres til gruppeleder. Innlevering 1: Uke 10 ( ) –Markedsanalyse.
Toppkarakter for Drammen kommune
Nytt HR-system  Info lederforum
Grete Zetterdal og Per Olav Nyborg
Tiltak for å redusere sykefraværet
MENTORPROSJEKTET VED UiB 2003 – 04 OPPSUMMERING AV AKTIVITETENE I PROSJEKTET FRA FORBEREDENDE FASER TIL OPPSTART OG FREM TIL 3.FELLESSAMLING 14.JUNI 2004.
EFF Omdømme Havbruksnæringen © TNS Gallup – September 2006/Anett Kalleland Devold.
1 The Innovation Relay Centre (IRC) Network Et europeisk nettverk for forskning, teknologioverføring og innovasjon.
Hapros vei mot eQuass godkjenning? eQuass. OVERORDNET ORGANISASJON Oppdatert: Godkjent: EL 1) Medlem i ledergruppa 2) Stedfortreder for adm.
Opplæring: Telefoni Fraværsmarkering fra terminal DatoVersjonForfatterGodkjent avEndringer utført Ketil HansenOpprettet Ketil HansenOffisiell.
Elektronisk tinglysing i fast eiendom og boretter
Hva kan Vestfold selv gjøre for å vinne kampen om arbeidskraften? Sverre Høifødt Vestfold fylkeskommune.
Sammenlikning av resultater på tvers av tjenester (utvalgte skalaspørsmål) Innbyggerundersøkelsen 2013 Prosjektnummer TNS /
Praksiskonsulenter Gunnar Bovim Administrerende direktør St. Olavs Hospital Arrangement, Trondheim,
Insentivperiode 1, 2012 Startet 26. mars Avsluttes 15. juni Krav for å delta: Fra hver bedrift skal 10 brukere samkjøre 4 ganger.
Tema D: Aktuelle omstillingsprosjekter, erfaringsdeling og informasjon: Ny IKT-organisering Elektronisk bestillings- og fakturasystem Oslo kommune Utviklings-
PRESENTASJON KARRIERESTART -en del av Nye StudentTorget.no.
Arbeidsmarkedet nå februar 2012 Balsfjord, Karlsøy og Tromsø.
NFA nytt april 2006 Hei på dere! Da er vi i det nye styret i gang for fullt. Vi har nå gjennomført 2 styremøter etter at flere av de mest erfarne medlemmene.
Oslo kommune Byrådslederens avdeling ”Nye Oslo” Moderniseringsprogrammet
Gode råd for å selge inn en kommunikasjonsplan
Presentasjon For Informasjonsforum Oslo kommune.
Agenda: Kort gjennomgang av ARK, innhold og teori Gruppearbeid
Strategiweekend Vatnar Ungdomssenter Fredag 4. – 5. april 2008 Hjelpemidler for å få til en effektiv kommunikasjon.
For virksomheter som vil: -Dele -Lære -Forbedre 1 Indikatorprosjektet Indikatorene og eQuass.
VOLDSUTVIKLING I OSLO Seksjonsoverlege Knut Melhuus.
ProffNett Total Mobilen med hussentral funksjonalitet.
Kort om departementets arbeid mot 2015
Nettbutikk Nettbutikk Ny nettbutikk med varer! Innen 3 uker kan du få din egen nettbutikk, med din profil. I nettbutikken ser kunden hele.
1 Kap. 61 – Case: An Adaptive System How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen, Universitetet.
Program 08:30 Velkommen 08: :05Gjennomgang av resultater og funn Direktør Hans Christian Holte, Difi 09: :15Innbyggerundersøkelsen – Et viktig.
Mellom skremsler og beroligelse Kommunikasjon med publikum om sars Gunhild Wøien Avdeling for informasjon og kommunikasjon Folkehelseinstituttet
Gruppeundervisning / Innleveringer Obligatoriske innleveringer: –Leveres til gruppeleder. Innlevering 1: Uke 10 ( ) –Markedsanalyse.
Høgskolen i Oslo Hvordan får vi vellykket flytteprosess. Personalseminar torsdag 8. juni 06 IU Vidar Holum.
© UNIVERSITETETS SENTER FOR INFORMASJONSTEKNOLOGI UNIVERSITETET I OSLO USIT Side 1 Patching En patch er en fiks for en eller flere feil i et program/operativ.
Klikk for å redigere undertittelstil i malen OM – AV – FOR MANGFOLDIGE MUSUMSBRUKERE ved professor Anne-Britt Gran Oppdragsgivere: Kulturhistorisk Museum,
Nye nettsider Elvur Thorsteinsdottir Dialogmøte.
Powered by "Veien til et grønt skifte" - spørsmål til deltakerne før konferansen 2. mai 2016.
Forbrukerrådet Kommunetesten 2016
Oppdatert web-løsning Kongsberg o-lag
MBN, USSD og stjerne/firkant koder 15.mai Kåre Aunan
Dette er forsiden som kommer frem når dere har logget dere på
ABS – statistikk 2. kvartal
FDV-prosjektet – lansering for brukerne 2. mai Arbeidsmiljøutvalget 23
Utskrift av presentasjonen:

Informasjonsforum Stilling ledig Oslo kommunes interaktive tjenester Fjernarbeid Portal CP Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten

Informasjonsforum Marianne Rieber-Mohn Stilling ledig Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten

UKE ønsker å lytte Kontakt kommunikasjons og markedsavdelingen Vi er lydhøre og åpne for innspill og gode ideér!

Stilling ledig Den mest besøkte siden i hele kommunens web. Ca treff pr måned Virksomhetene legger ut annonseteksten UKE har ansvar for det tekniske og rammen rundt

Stilling ledig Stillingsannonser - for å rekruttere de beste folkene - profilering av kommunen - informasjon til egne ansatte (om kommunens personalpolitikk, goder ved å være ansatt i kommunen etc) Det må mer enn ingeniører til

Stilling ledig Dagens løsning: Ligger utenfor kommunens web Ikke søkbar Ingen lenker eller informasjon om kommunen som arbeidsplass Info om kommunen blir ikke oppdatert samtidig med kommunens web

Stilling ledig - før

Stilling ledig - nå

Informasjonsforum 7.juni 2006

Oslo kommune Over telefoner pr dag Gjennomsnittlig ventetid: 24 sekunder 54 % blir besvart innen 20 sekunder Det sendes over 5000 mailer pr måned med telefonbeskjeder

virksomhetene markedsfører direkte nummer… oppgir direkte nummer…. Trafikken over utgjør 10% av alle eksterne anrop Hva har skjedd med telefonien i Oslo kommune etter innføringen av felles telefontjeneste?

Tilgjengelighet og service 1 - Tar ikke telefonen = Manglende fraværsmarkering Høyeste verdi april 06: 7,10% Laveste verdi april 06: 0,03% 2 % av innkomne telefoner til kommunen blir ikke besvart men går videre til

Høyeste verdi april 06: 27,0% Laveste verdi april 06: 1,0% Når har sjekket kalenderen før de setter over kommer nesten 11 % i retur pga manglende svar. Tilgjengelighet og service 2 - Manglende fraværsmarkering

CP Fraværsmarkering Kvikk fravær Veien videre