Informasjonsforum Stilling ledig Oslo kommunes interaktive tjenester Fjernarbeid Portal CP Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Informasjonsforum Marianne Rieber-Mohn Stilling ledig Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
UKE ønsker å lytte Kontakt kommunikasjons og markedsavdelingen Vi er lydhøre og åpne for innspill og gode ideér!
Stilling ledig Den mest besøkte siden i hele kommunens web. Ca treff pr måned Virksomhetene legger ut annonseteksten UKE har ansvar for det tekniske og rammen rundt
Stilling ledig Stillingsannonser - for å rekruttere de beste folkene - profilering av kommunen - informasjon til egne ansatte (om kommunens personalpolitikk, goder ved å være ansatt i kommunen etc) Det må mer enn ingeniører til
Stilling ledig Dagens løsning: Ligger utenfor kommunens web Ikke søkbar Ingen lenker eller informasjon om kommunen som arbeidsplass Info om kommunen blir ikke oppdatert samtidig med kommunens web
Stilling ledig - før
Stilling ledig - nå
Informasjonsforum 7.juni 2006
Oslo kommune Over telefoner pr dag Gjennomsnittlig ventetid: 24 sekunder 54 % blir besvart innen 20 sekunder Det sendes over 5000 mailer pr måned med telefonbeskjeder
virksomhetene markedsfører direkte nummer… oppgir direkte nummer…. Trafikken over utgjør 10% av alle eksterne anrop Hva har skjedd med telefonien i Oslo kommune etter innføringen av felles telefontjeneste?
Tilgjengelighet og service 1 - Tar ikke telefonen = Manglende fraværsmarkering Høyeste verdi april 06: 7,10% Laveste verdi april 06: 0,03% 2 % av innkomne telefoner til kommunen blir ikke besvart men går videre til
Høyeste verdi april 06: 27,0% Laveste verdi april 06: 1,0% Når har sjekket kalenderen før de setter over kommer nesten 11 % i retur pga manglende svar. Tilgjengelighet og service 2 - Manglende fraværsmarkering
CP Fraværsmarkering Kvikk fravær Veien videre