Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
ABS – statistikk 2. kvartal
Tilbudte Svarprosent Ventetid samtaler April 4 825 89 % 31 sek Mai 16 605 55 % 81 sek Juni 6 027 83 % 36 sek
2
Spørsmål til ABS Pålogging Tjenester/nytt skjema Adm. Meny
”vært her før”/”første gang” Buypass smartkort/bestille engangskoder Tjenester/nytt skjema Finne skjema/finne vedlegg Adm. Meny Delegering av rettigheter
3
Utfordringer For dårlig måloppnåelse for Gjennomsnittlig ventetid og antall besvarte samtaler i mai måned. Utarbeid rapport hvor en rekke tiltak er skissert (informasjon, endre vaktplaner, mer restriktiv med ferie etc) Klarer ikke å ta ut alle etterspurte rapporter og statistikker fra Frontrange. Anskaffer nå oppdatert versjon av Crystal Report.
4
ABS SPOC fra11. september 11. september fjernes telefonnummeret til Teknisk brukerstøtte fra Altinn.no. Sluttbrukerne vil møte en telefonsvarer som henviser dem til riktig telefonnummer. Vi informerer servicelederne i etatene pr e-post i slutten av måneden. Tas opp i driftsmøte 31. august. ”Alle” henvendelser skal til ABS og registreres der. Dvs at antall uformelle kontaktpunkter skal reduseres betraktelig.
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.