Presentasjon av TV2s sommersatsing på Fredriksten Festning i Halden Sommeren 2007.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Er du 50+? Har du tid du ønsker å fylle med mer mening?
Advertisements

Barnas Stasjon – et nettverkstiltak
Markedsføring, rekruttering og lojalitet
Litt mer om PRIMTALL.
Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
HVA MED MEG? Dato: Sted: Filadelfia,Arendal Kl:
Ditt Nye Shoppingsenter På Internett
Gjenbruk av offentlig informasjon 16 januar 2009 Vindern, Oslo Michael Borge Daglig leder tellUs.
03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo.
OSLO JAZZFESTIVAL Sponsormuligheter 2012 – ) Jazzfestival sponsor 2) Hovedsponsorer 3) Enkeltkonserter 4) Annonsering i festivalmagasin –
Kommunekampen -Et trimtilbud med moderne vri. For folk i form til O-VM
Aktivitetsdagen for ditt nærområde
Opprette arrangement for billettsalg med soner nb – i forbindelse med 2.0 ser vi på integrering med EHIS!!!
ARRANGEMENT 3 mål •Sportslig interessant og rettferdig •Sosialt trygt og trivelig •Økonomisk noe givende.
lig velkommen til 4års gudstjeneste i Hof menighetshus
MEDIEARBEID I IOGT Innspill til seminar om lokale tiltak Lørdag 6. oktober Oslo.
1 Web og sosiale medier Kvinne på Topp 22. September 2008 Sørmarka.
Kvinne Fotballen Klepp Elite Utarbeidet av: 2008 Klubblisensen: -Ett godt verktøy -Stiller krav -Setter press på klubb -Gir muligheter for utvikling -Generer.
Velg sjøveien - medieomtale og annonsering Informasjonssjef Anne Kristin Hjukse Oslo Havn KF.
Kjetil Andresen er hovedtrener Øvrige trenere er: Rune Skaar Jan Erik Andersen Espen Eriksen.
VM runde langbane Forus 2012
Sommer sponsorat 2009.
Folkehøyskolene temabilag 17. februar Fakta En ny skreddersydd utgivelse dedikert de Norske Folkehøyskolene. Aftenposten temautgivelser skriver,
VMs VISJON Hundekjøring rekrutterer, inkluderer, begeistrer og inspirerer!
Hasjavvenningskurs Fredrikstad kommune «Ut av tåka 2010» Kristiansand.
Rettigheter og plikter i arbeidslivet
Velkommen som konfirmant i Asker kirke!!
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
Program for underholdning Dag for dag. Lørdag 27. juli Klokkeslett: • 20:00  22:00 Hva skjer? Programmet starter - åpning av leir osv. Bjørn Harald Fylkesordfører.
Månedsbrev fra Blåklokka
Kapittel 21 Transportsystemet i Oslo
Hva er vitsen med å gifte seg?
OPPSUMMERING EKSAMEN 2013 EKSAMEN VÅREN 2014.
Vi håper og tror det kommer 4-5
Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun,
Velkommen til Aktivitetsskolen Rosenholm 2013
Diakoni og trosopplæring ! Prostisamlinger
Høst: Presentasjoner Weekend Temasamling: Innføringskurs Gruppene startet opp Temasamling: Sorg og savn.
Svømmingens Dag Lørdag 8. mai 2010 Aktivitetsdagen for ditt nærområde Svømmingens Dag lørdag 8. mai.
Månedsbrev Smørblomst
Månedsbrev Smørblomst
Månedsbrev fra Blåklokka
Onsdag 27. juni Konkurranse Sommersang: "Stilleste gutt på sovesal 1"
23. MAI GRATULERER MED DAGEN, ULF!.
- på lag med deg for din helse R e h a b i l i t e r i n g s k l i n i k k e n - på lag med deg for din helse R e h a b i l i t e r i n g s k l i n i k.
Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!. Side 2 Bilforlaget – 30 ÅR!! Bilforlaget AS, etablert 1975, har siden starten spesialisert seg på bilinformasjon.
Foredrag Rudshøgda 19. september 2009
Distrikt Motivasjonsseminar Rotaryåret Prioriterte arbeidsoppgaver i kommende rotaryår: Medlemsutvikling Aktive klubber Støtte.
AVSKJEDSFEST Søndagskveld hadde vi ”åpen” havn, der slekt og venner kunne ta med grill/grillmat for å komme og kose seg litt sammen med oss, slik at vi.
O F S kole ritids rdningen Vikingen Vikingen Hårek Gyda.
Mosjøen oppvekstsenter:
ETABLERING AV LOKALT SN-FORUM/GRUPPE. Tekna – Teknisk-naturvitenskapelig forening Mål for første møte Bli enig om: Å sammen ta initiativ til lokal SN-forum.
1 VEIEN TIL IA-SUKSESS. IA-prisen 2013 Unner ingen å få prisen Fraværet har gått opp siden Sovepute? 2.
Sosiale medier og kriseinformasjon. «.. en teknologisk nyvinning som har potensial til å endre våre arbeidsvaner. Deltakelse i sosiale nettverk, samarbeid.
Handlingsplan 2008 Første halvår. Hva har skjedd så langt?  13 februar: Bardu Hund ble stiftet!  februar: Bardu Hunds første kurs gjennomført.
Kilden Teater- og Konserthus Fusjon pr. 1. juli 2011 mellom byggeprosjekt, Agder Teater, Kristiansand Symfoniorkester og Opera Sør Kulturdriftvirksomheten.
VELKOMMEN Karriereveiledning på LAV Vitnemål Samordna opptak Eksamen
Handel og service i Gausdal 2014 Av Dag Høiholt-Vågsnes for Gausdal Næringsforum ( /
De 222 mest brukte ordene i det norske språket..
Kort om Bysiden Norges største byguide på nett (52 byer) ‏ Aktuell informasjon om arrangementer. Hva skjer, hvor og når? Brukeren kan selv legge ut informasjon.
Kampanje tilbehør juni/juli Sommeren er vår viktigste tid for tilbehørsalg. Vi ligger litt bak budsjett, men det endrer seg nå Det er laget 3 bundler.
NÅR: FRA FREDAG 24. APRIL KL TIL SØNDAG 26. APRIL KL. 14. STED: GULSRUD LEIRSTED VED TYRIFJORDEN HVEM: ALLE SOM HAR LYST PRIS: BARN: 0-1 ÅR: GRATIS.
IT – språk, logikk, psykologi Høst StudentWeb   StudentWeb brukes til utdannings-
VM i Sportsdrill 2010 Bergen 31. juli - 9. august.
Status TV-kamper – og framtidige muligheter Knut Kristvang, Direktør TV & Media NFF 10. Mars 2007.
Kapittel 6 Kveldsmat hos familien Dalilah.
Tilbudskonferanse Kjøp av bistand til åpningsmarkering Ring 3-prosjektet Rv. 150 Ring 3 Ulven–Sinsen «Rotunden» - åpen rundkjøring på Ulvenveien.
HVA HAR VI GJORT I AUGUST?
Gang.
Arrangementsoversikt på Fredriksten festning 2018
Utskrift av presentasjonen:

Presentasjon av TV2s sommersatsing på Fredriksten Festning i Halden Sommeren 2007

Aktører TV selskap: TV2 Produksjonsselskap: Monster Programledere: Kathrine Moholt og Tommy Steine Prosjekteier: Halden Kommune Arena: Fredriksten Festning / Nasjonale Festningsverker Sponsoransvarlig: Hitsville Prosjektledelse og PR-kontakt lokalt: Drivkraften

Programlederne i fyr og flamme Dette er et drømmekonsept som jeg har ønsket å kunne lede lenge, nå går det i oppfyllelese, sier sangglade Katrine. Katrine og Tommy skal lede programmet sammen og ser frem til å komme ut av ishallen og i solen. Jeg gleder meg utrolig mye, har lenge ønsket å gjøre noe sånt som dette. Dette kunne jeg rett og slett ikke si nei til, sier Tommy.

I historiske omgivelser på Fredriksten Festning

Fakta TV2 har valgt Halden som vertskap for sin sommersatsing i TV-ruta ”Allsang på Grensen”. Programlederne er Tommy Steine og Kathrine Moholt fra bl.a ”Isdans”. Programlederne skal lede allsangen. Programmet skal hver sending ha 3-4 nasjonale/internasjonale kjente artistnavn som synger både egne sanger og kjente og kjære allsanger. Det blir ca 7 sanger i hvert program. Det er plass til minst publikum hver onsdag. Det blir satt ut stoler til 2000 stk, og det er mulig å ta med egne stoler til et område litt lenger bak. Forhåndssalg av billetter og salg på arrangement. Innslipp av publikum begynner ca kl Programlederne vil ha en drøy halvtime til å varme opp publikum, gå gjennom sangene og praktiske opplysninger før opptaket starter ca kl

Målgruppe TV publikum –Bred familieprofil Publikum under opptak –Fastboende og feriegjester i Østfold, Bohuslän og søndre Akershus –Kor og andre sangglade på Østlandet Liker alt fra Idol, D.D.E til Evert Taube….

Programplan Datoer: 6 onsdager i juni/juli/august: –27. juni –4. juli, 11. juli, 18, juli, 25. juli –1. aug. Klokkeslett: –17.00 – 19.00: Billettsalget –18.15 – 19.15: Publikumsinnslipp –19.15 – 20.00: Oppvarming av publikum –20.00 – 21.15: Opptak

Priser publikum Betalende publikum Barn u/6 år: Gratis Alle andre samme pris: NOK 50 (Barn o/6 år, voksne, pensjonister) Gratis publikum Organiserte kor: VIP-gjester Fribilletter til øvrige sponsorer Fribilletter mannskap Presse og andre samarbeidspartnere

Markedsføring Nasjonalt v/TV2: –På TV2: Promospots, konkurranse på nettsidene, bruk av egne PR folk mm –På andre mediekanaler: Radio-kampanje (trolig P4) og noe trykt Regional og lokalt: –Radio-kampanje på Radio Prime i Norge og Sverige –Annonsekampanje i Oslofjordsamkjøringen mm –DM til kor og andre spesialgrupper –Nettsted: –Plakater, flyere, programhefte mm

Sponsorprodukter TV-plakater før/under/etter sending TV2 Annonse i Programhefte som deles ut Link på Logo på billetter og akkrediteringskort ”Allsang spesial” – inkl. generalprøve Spesialtilpasninger