Bakgrunn –Åpen, ærlig og tydelig Status –Hvor er vi ? –Hvor skal vi ? Proaktiv adferd –Hvordan være i forkant ? Logistikkpartner –Hvordan tjenester på.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Markedsføring, rekruttering og lojalitet
Advertisements

Ørnulf Wiig Installasjon AS
Din kundeportal hos CargoNet
Vestas nyhetsbrev Gulltaggen 2006 Navn • Arrangement.
Logg inn med ditt brukernavn og passord. Glemt passord?
 Oversiktlig  Samler informasjon – alt på ett brett  Brukervennlig  Integrerbart  Enklere å være medarbeider  Bedre å være kunde Det blir enklere.
GoOnline publisering Hvordan komme i gang med GoOnline. Denne presentasjonen tar deg steg for steg gjennom oppsett av nettsted med bruk av GoOnline Proffesional.
Keyforce SMS Mobile Link
BraWeb Bestilling.
Samhandling med St. Olavs Hospital
Hvordan melde seg på skyteaktiviteter 1.For å kunne melde deg på skyteaktiviteter må du være godkjent av avdelingen som aktiv skytter. Før dette må du.
Hvordan oppnå GOD kommunikasjon med dine målgrupper?
Nordiske logistikkløsninger
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon Sentinel eDialog24 AS Ingvald Ystgaards vei 3A 7047 Trondheim Telefon: Faks:
Demo av timebehandlingssystemet (klikk med museknappen for å gå videre i demoen) Copyright Easylution AS.
Innføring i hovedmodulene
Mitt selskap og logo KF oppgave Av FLT Student.
Skifteplan mobil en ny brikke i det teknologiske landbruket
Generelt ved medarbeidersamtaler
Kundens kundelønnsomhet Espen Ellingsen Espen Ellingsen
MyPack Hent der du handler

BIS PP Maintenance Management System Infor EAM Enterprise Edition
LEDELSE KNYTTET TIL BYGGEPLASS OG EFFEKTIVITET
Det gode Det rette Det rettferdige
Brukerdokumentasjonen for AutoPay må derfor leses i tillegg.
BraWeb Bestilling. Bravida tilbyr nå BraWeb Bestilling.Dette er et web-basert system for arbeidsbestilling. Systemet er interaktivt og dynamisk, og gir.
Intelle SMS Mobile Link
©2013 Physica Physica ER ET PRODUKT LEVERT AV ASPIT ©2013 Physica.
Status KDRS depot og andre prosjekter
SPOT - GPS-basert sporingsenhet som kan sende nødmeldinger via satelitt November 2010.
test- og godkjenningsordningen
Hvordan nå rett mottaker i kommunen
«Sammen om Kvalitet» Informasjon om kvalitet, kvalitetssystem og avvikssystem Kurs tillitsvalgte Utdanningsforbundet 23.mai 2013 Kjell Meen, kvalitetssjef.
Opplæring: Hvite Sider Søk i og bruk av Hvite Sider DatoVersjonForfatterGodkjent avEndringer utført André S. MathiesenTore Jo NilsenOpprettet.
Beredskap influensapandemi Logistikk – mottak og utsending av vaksine til kommunene Kjersti Rydland, Avdeling for vaksinasjon og immunitet Smitteverndagene.
Digitaliserer papirflyt
NORDISKE LOGISTIKKLØSNINGER
Alltid i forkant Futurum Oslo SLA og produktivitetsforbedringer.
Collection Request 1. Collection Request webbooking i utlandet Collection Request er en webbookingtjeneste for henting av pakker i utlandet Bestillinger.
Tollpost Globe avdeling Bergen
Lag din egen blogg - en enkel oppskrift. Gå på blogger.comblogger.com Klikk på pila og følg anvisningene.
Marked / vekst Jørn Skjærlund Gjensidige Forsikring
Brukerseminar NAV, Side 2 Brukerseminar 25. oktober 2007  Informasjon fra NAV / Tolketjenesten  Tolk på arbeidsplass v/ tolkene på ASVO.
Hva bør brukerne få på nett – Ole P. Pedersen 26. mai 2004 Kommunale nettsider – hva bør brukerne få på nettet?...og hvorfor har utviklingen av kommunale.
EPost Pensum: Olsen, kap. 7 ” ”. Egenskaper ved ePost Asynkron Tekstlig Enkel Effektivt Universell adressering (IP adresser) Universell bruk Vedlegg.
ETABLERING AV LOKALT SN-FORUM/GRUPPE. Tekna – Teknisk-naturvitenskapelig forening Mål for første møte Bli enig om: Å sammen ta initiativ til lokal SN-forum.
Elektronisk meldingsutveksling
1 Kap. 61 – Case: An Adaptive System How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen, Universitetet.
Medlemsnett enklere og smartere hverdag for lag og foreninger
MeldingsPresentasjon Send ønsket beskjed som SMS eller MMS fra mobil til skjerm(er) plassert i et lokale.
FUTURUM DAGENS SITUASJON Nedgang I omsetning med ca.10% Nedgang I markedet med ca. 10% Strategisk valg av kunder Omstrukturering I januar.
Bakgrunn –Åpen, ærlig og tydelig Status –Hvor er vi ? –Hvor skal vi ? Proaktiv adferd –Hvordan være i forkant ? Logistikkpartner –Hvordan tjenester på.
For lokale tillitsvalgte
Digital hverdag – Horten kommune i dag og fremover
Trafikanten Anne Berge Bjørnseth Linda Sørlie Mohammad Inam Quadir Kristin Kopland.
Internasjonalisering konsekvenser for logistikk- markedet i Europa Harald Wand Salgsdirektør DFDS Transport Group.
Hvem er vi ? Bjørn Thorvaldsen, Kommunikasjonsrådgiver Ronny Grøtvedt, Eiendomsdirektør.
SAMARBEIDSMØTE Dokumentasjon i forbindelse med retur av hjelpemidler fra kommunene.
Powered by: SMS Tjenester for Mobilt Bedriftsnett.
Pasientreiser Status og tiltak for å bedre kvaliteten på reiser med rekvisisjon Regionalt brukerutvalg 12. desember 2016.
Kommunikasjon.
Merkantilsamling Kristiansund
Tokerud skole Tokerud skoles plan for bruk av Skoleplattform Oslo og krav til minimumskompetanse.
Anne Berge Bjørnseth Linda Sørlie Mohammad Inam Quadir Kristin Kopland
Utskrift av presentasjonen:

Bakgrunn –Åpen, ærlig og tydelig Status –Hvor er vi ? –Hvor skal vi ? Proaktiv adferd –Hvordan være i forkant ? Logistikkpartner –Hvordan tjenester på nettsiden Futurum kan bidra til å forenkle hverdagen. - Aktiv bruk av nettjenester i hverdagen forenkler….

Fullstendig datafangst i sanntid har skapt grunnlaget for informasjonstjenester Bransjens beste og mest omfattende kontrollpunktkjede, i kombinasjon med sanntidsinformasjon på alle sendinger, setter Tollpost Globe i posisjon til å tilby et unikt spekter av informasjonstjenester. Løsningen gir oss også mulighet til direkte kommunikasjon mot våre sjåfører, som igjen gjør oss i stand til å være fleksible for kunden og kundes kunder.

Fullstendig kontrollpunktkjede, med inntil 7 kontrollpunkter Kunde Tollpost Globe avsenderterminal Parti / direkte fremføring Direkte distribusjon Kunde Tollpost Globe mottakerterminal KP.1 Hentet Kp.2 Inn på terminal Kp.3 Inn på container Kp.4 Inn på terminal Kp.5 Opplastet på bil Kp.6 Levert m/POD Samlast Direkte spredning Tollpost Globe Servicepartner Kp.7 Utlevert privat mottaker m/POD Kunde

Enkel hentebestilling –En tjeneste utviklet spesielt med tanke på retur/ forsendelser mellom avdelinger ect Miljøregnskap –Regnskap over dine miljøutslipp Futurum siden –Futurum medlemmers egen nettside med spesiell tilpasset informasjon. Avtale om utkjøring –Mottaker kan avtale utkjøring på web fram til kl 23:00 og få lev varer dagen etter. Nyheter,tollpost.no - våren 2008

Aktiv leveransestatus til mottakere Sendingsstatistikk med leveringsstatus Konsernkundenummer i flere tjenester Generell forbedring brukervennlighet Planlagte nyheter/ forbedringer

Aktive informasjonstjenester er abonnementstjenester hvor du mottar automatisk tilbakemelding via e-post eller SMS. Leveransestatus –status på sending Lossestatus –viser evt. avvik mellom EDI informasjon og faktisk mengde hentet Mottaksstatus –melding til varemottaker om at sending er satt i trafikk Proaktiv adferd Informasjonstjenester

Sendingsstatistikk Kvalitetsstatistikk Omsetningsstatistikk Totaloversikt SLA Miljøregnskap Ledelsessystem – Tollpost Futurum siden…

Aktiv LeveranseStatus er en e- post til avsender som melder evt. forsinkelse i forhold til Ruteplanen Fra e-postmeldingen kan klikke deg videre til spor sending som viser hvor i varestrømmen sendingen befinner seg Dette setter avsender i posisjon til å kontakte kundene sine, og fortelle at varene dessverre ikke kommer før i morgen Proaktiv adferd Aktiv leveransestatus

Logistikkpartner SLA oppfølging Hovedhensikten med SLA er å igangsette og sikre kontinuerlige forbedringsprosesser. SLA målinger og evalueringsprosesser gir føringer for forbedringsarbeidet.

- et ledelses og informasjonssystem for dine forsendelser hos oss: Leveringskvalitet Informasjonskvalitet Fakturakvalitet Servicekvalitet Mengder Kostnader Enhetskostnader Logistikkpartner Tollpost Totaloversikt

Kvalitetsstatistikk