System for administrasjon av aktivitet og kompetanse.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Ny ordlyd på rapportene i avdelingen og nye rutiner for registrering av skyteaktiviteter For nye brukere: Du må først være registrert med en e-postadresse.
Advertisements

Reisefot På Gir oversikt og sikrer deres rutiner.
Trykk på mus eller tastatur for neste bilde…
Hvordan bruke Lions medlemsregister?
Antalis-HQ BRUKERVEILEDNING FOR BESTILLINGER. Antalis, Europas ledende distributør av papir, emballasjeløsninger og dekor & display produkter, presenterer.
IK-Bygg på web: Formål IK-Bygg web skal bidra til å avdekke avvik i forhold til helse, miljø og sikkerhet. Det stilles strenge krav til hvilken forfatning.
Logg inn med ditt brukernavn og passord. Glemt passord?
Hvordan etablere nettbutikk med GoOnline Commerce
GoOnline publisering Hvordan komme i gang med GoOnline. Denne presentasjonen tar deg steg for steg gjennom oppsett av nettsted med bruk av GoOnline Proffesional.
BraWeb Bestilling.
Endringer Generelt for TQM Enterprise
Hvordan melde seg på skyteaktiviteter 1.For å kunne melde deg på skyteaktiviteter må du være godkjent av avdelingen som aktiv skytter. Før dette må du.
VEILEDNING FOR OPPMELDING TIL ORDINÆR EKSAMEN
Demo av timebehandlingssystemet (klikk med museknappen for å gå videre i demoen) Copyright Easylution AS.
Bruke Nettverk for miljølære første gang. Hvem - hva - hvor •Deltaker - vanligvis en skole •Område - det geografiske stedet som er undersøkt •Aktivitet.
Funksjonalitetsbeskrivelse
Uni Eiendom FDV Veien videre
Online Påmelding via ”Klubben Online” Dette er en påmeldingsløsning som kun kan brukes av administratorer av ”Klubben Online” som skal melde på utøvere.
Intelle Service Kontrakt
Norges Rytterforbund. Hva er klubbutvikling? •Klubbutvikling defineres som alle tiltak (utdanning, kurs, aktiviteter, dialoger osv) som bidrar til å føre.
BraWeb Bestilling. Bravida tilbyr nå BraWeb Bestilling.Dette er et web-basert system for arbeidsbestilling. Systemet er interaktivt og dynamisk, og gir.
Service Requests. 2 Service Requests - Henvendelser •I modulen Service Requests kan du registrere henvendelser og følge med på status på eksisterende.
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Microsoft Dynamics AX Alle versjoner av SuperOffice og AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger.
Forstandere i trossamfunn
Tidplusstid OPPLÆRING
Musikk valg av programfag til Vg3. Du får tilsendt brukernavn og passord på epost Det er viktig at du forandrer passordet og at du husker hva du endret.
© SYSTEM- OG DRIFTSSEKSJONEN, USIT UNIVERSITETET I OSLO Del-prosjekt BAS.
Barns språkutvikling og språkarbeid i barnehagene
Barns språkutvikling og språkarbeid i barnehagene
Nytt HR-system  Info lederforum
Unio Min side Oppdatering av e-post og mobil
«Sammen om Kvalitet» Informasjon om kvalitet, kvalitetssystem og avvikssystem Kurs tillitsvalgte Utdanningsforbundet 23.mai 2013 Kjell Meen, kvalitetssjef.
Del 14 - Vikarmodulen Gat kurs, rev.5.3 ( ) Copyright © gatsoft as.
Innskriving av data (1) 1. Slik ser dataeditoren ut fra start.Vi
Tittel på presentasjonenSide Portal for leder En leder vil finne sine oppgaver fordelt på 2 mappekort Mappekortet Leder selvbetjening tilsvarer.
Skåring av SSIS-skjemaene Frode Svartdal UiT / Diakonhjemmet høgskole.
Kartlegging av fysisk aktivitet.
1 Brukerveiledning for Klubben onlines medlemsarkiv – en enkel innføring.
Integrasjon Microsoft CRM Microsoft AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde,
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Business Alle versjoner av SuperOffice og Visma Business ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som.
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Global Alle versjoner av SuperOffice og Visma Global ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger.
SuperOffice CRM Visma Business
Bruk av Datavarehuset i økonomirapporteringen
Christian Egeberg Henrik Rouyer-Johnsen Klaus Stafto Lars Ivar Næss
Andre funksjoner. Her kommer en beskrivelse av søkefunksjoner, knapper og annen funksjonalitet. 2.
Standarder, innhold og ePortfolio Helge Hannisdal Product Manager it’s:learning
Basware Purchase Management
Microsoft CRM Visma Business
PROSJEKT VÅREN 2015 I løpet av våren 2015 skal samtlige studenter i 3DT, 3ELE, 3DTD, 3. master ikt og 3 master indøk, 3DTM, Programmering og Multimedia.
Gavekort, Kampanjekort, Database, Bonussystem
Nytt medlemssystem. Ble først vurdert i administrasjonen ved slutten av Styret først opplyst om arbeidet i januar. Investering godkjent av styret.
© 2012 Microsoft Corporation. Med enerett. Legge til en kontakt Din kontaktliste forenkler kommunikasjonen, og du ser tilstedeværelses- og kontaktinformasjon.
Online løpssøknad via ”Klubben Online” For O-sesongen 2006 skal alle orienteringsgrupper søke om sine arrangementer via elektronisk søknadsskjema i ”Klubben.
PROSJEKT VÅREN 2014 I løpet av våren 2014 skal samtlige studenter i 3DT, 3ELE, 3DTD, 3. master ikt og 3 master indøk, 3DTM, Programmering og Multimedia.
Skåring av HIT-skjema Frode Svartdal UiT / Diakonhjemmet høgskole NB! Nytt og enklere skåringsskjema!
Skifteplan mobil – for oppslag og noteringer av tiltak på skiftene. 1.
Hvordan opprette en aktivitet, sende mail om den til medlemmer, og ta ut deltakerliste PMI Norway Chapter Veiledning utarbeidet av Irene Tanke Versjon.
ArrangeIT Webbasert system for å håndtere påmelding og fakturering ved ulike typer arrangementer.
Om lokallaget og skoleringstilbudet til arbeidsplasstillitsvalgte Skolering av nye tillitsvalgte Lokal introduksjon Utdanningsforbundet Bergen 2014.
Registrering av testresultater fra mobiltelefon
Veileder i Extranet for brukere, kontaktpersoner og resultatrapportører Extranet - en felles plass for målinger av forbedringsarbeid i pasientsikkerhetskampanjen.
FRiidrett 01/ Tamil sangam i Norge.
Opplæring for Microsoft® Office Excel® 2007
Oppdatert web-løsning Kongsberg o-lag
Gruppe 2.
HVORDAN logge på MY LCI.
Lynguide – for LIS Logge på:
Utgiftsrefusjoner Høgskolen i Østfold
Prevas Connector og WHM versjon 4.0
Informasjonsmøte om «Felles læringsplattform for statlige virksomheter» (Virksomhetsplattformen) Tone Kastnes Difi
Utskrift av presentasjonen:

System for administrasjon av aktivitet og kompetanse

Systemet Er et administrativt hjelpemiddel for aktivitet Har ”Min side” for hver enkelt deltaker Kan eksportere på arbeidssted, sektor og kommune Oppdaterer automatisk min side ved aktivitet satt opp i systemet Kan kartlegge utdanning, kurs og kompetansebehov

Logg inn

Registrer ny bruker Logg inn

Alle data fylles inn av brukeren selv Arbeidssted er forhånds- definert

Min side Hver enkelt bruker

Min side Kompetanse behov Tidligere utdanning Kurs man har deltatt på i regi av RSK Andre kurs Realkompe- tanse

Den enkelte legger inn kompetansebehov. Merk av om det er etter-/ eller videreutdanning Realkompetanse legges inn av den enkelte og kobles til et forhåndsdefinert fagfelt Utdanning velges fra en forhåndsdefinert liste. Utdanninger som mangler legges inn fortløpende. Dere må først velge utdanning. Deretter spesifisere fordypning og antall studiepoeng. Det finnes fordypninger for skole og barnehage under ”Kvartårs/Halvårs/Årsenhet. Helårsstudier og mindre vektallstudier finnes under Høyere utdanning inntil 1 år.

Ledere på arbeidsstedet Lederne kan ta ut rapporter over ansatt på på eget arbeidssted ved å eksportere dataene til Excel Lederne på arbeidsstedet kan se alle ansatte på egen arbeidsplass. Der kan de også sende mail til alle ansatte, og de kan gå inn på alle ansattes ”Min side”

Eksport av data. Her kan man eksportere den dataen som finnes i systemet. Under kursliste finnes alle kurs som er arrangert via systemet. Under utdanning/komp etanse finnes den data som den enkelte har lagt inn selv

Den enkelte kan bare melde seg selv på aktiviteter Leder kan melde på alle på arbeidsstedet