Kunnskapsløftet i Kunst og handverk

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Vurdering Iselin Høyvik Hva skal vi lære? • Hva vurdering er • Ulike former for vurdering og konsekvenser av/for disse • Kunne diskutere/trekke.
Advertisements

Anders Isnes Nasjonalt senter for naturfag i opplæringen
Samarbeidsseminar om tvangsekteskap
Studie forberedende formgivingsfag
Kva konsekvensar har Kunnskapsløftet for norskfaget i lærarutdanninga ved HSF? Utgangspunkt i nye emne i Kunnskapsløftet.
STUDIESPESIALISERENDE UTDANNINGSPROGRAM
Østgård skole ”Så lenge du er i bevegelse, kan du nå så langt du vil!
Fra fem på rad til et mangfold av læringsarenaer……
Samarbeid skole næringsliv Valgfag
Digital kompetanse i Mat og helse
Den digitale dimensjonen i fagplanen for matematikk i vgs
Vitensenteret i Trondheim
Tidligere læreplaner.
Oslo kommune Utdanningsetaten. Oslo kommune Utdanningsetaten Delprosjekt 1: Anvendelse og spredning av eksisterende digitale læringsressurser i realfag.
Læreplanforståelse og de reviderte læreplanene
Reviderte læreplaner skoleåret 2013/2014
Orerønningen ungdomsskole.. Hva sier så L97s generelle de, om DET MENINGSSØKENDE MENNESKE, i forhold til fagplanen i Kunst og Håndverk?
Ny rammeplan for barnehagen
Religion, etikk, filosofi: Ny Rammeplan for barnehagen
Entreprenørskap i lærarutdanningen
L97 kunst og håndverk tradisjon og fornyelse
Borre ungdomsskole
Studiespesialisering med formgivingsfag
Film i Den kulturelle skolesekken. Om Norsk filminstitutt * Statlig institusjon under KKD * Forvalter den norske filmarven * Profilerer, restaurerer.
ENIG OG TRO I 200 ÅR Prosjektoppstart hausten 2010 og avslutning våren 2014.
Marianne Larsen ABM-utvikling Sekretariatet for Den kulturelle skolesekken St.meld nr. 8 Kulturell skulesekk for framtida.
Ny læreplan, nye utfordringer
Studiespesialisering med formgivingsfag
Ludvigsen-utvalet NOU 2014:7 Elevenes læring i fremtidens skole Revisjon eller revolusjon av læreplanen?
Maria Tindberg.
1. 2 ØYSTESE GYMNAS KUNNSKAPSLØFTET UTDANNINGSPROGRAM FOR STUDIESPESIALISERING.
1 SAMMENLIKNING: Plan for KRL-faget 2002 og Plan for KRL-faget 2005 Utarbeidet av Foreldreutvalget for grunnskolen.
Musikkfa get Korleis blir innhaldet, organiseringa og undervisninga no, då?
Konferanse om kunnskapsløftet 23. og 24. mars 2006 Grunnlaget for verksemda i skulen ligg i læreplanen. Følgeleg vert det viktig å ha kompetanse på dette.
OM LÆREPLANER Hva er en læreplan Læreplaner og virkeligheten
Ny rammeplan for barnehagen Konsekvensar for matematikkfaget.
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Marianne Hiltunen 2006 Læringsstilar Korleis lærer me? Korleis lærer me? Kven skal plukke Eplet for oss? Kven skal plukke Eplet for oss? - Gjer me som.
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
Visjon: Sikt høgare! Kjerneverdiar: Kompetent Aktiv Tett på.
Velkommen til Spydeberg ungdomsskole. Lov om grunnskolen Opplæringa i skole.. skal, i samarbeid og forståing med heimen, opne dører mot verda og framtida…
Kulturkonferanse april 2016 Den kulturelle skulesekken Nasjonal satsing for profesjonell kunst og kultur til alle skuleborn Samarbeid.
Borgund vgs FYR I PRAKSIS. Stolte fagfolk for framtida Ein arena for personleg, fagleg og sosial vekst gjennom samhandling (frå skolen si pedagogiske.
Praksisforum F1d 6 september 2006 Presentasjon av Natur og friluftslinjen 2006/2007.
Informasjon om SSP, SSP-FO og ID Regler for å få generell studiekompetanse.
STUDIESPESIALISERING ● PROGRAMOMRÅDE FORMGIVNINGSFAG ● SSP FO.
Rektors rolle i Den kulturelle skolesekken Mosjøen 4. juni 2008.
Ny læreplan for grunnskolen Kunnskapsløftet  Bygger på L97  Generell del lik  Læringsplakaten.
Side 1 Utdanningsprogramma Idrettsfag Musikk, dans og drama Studiespesialisering Medium og kommunikasjon Kunst, design og arkitektur Bygg- og anleggsteknikk.
Videregående matematikkopplæring Matematikk og minoritetselever Tverrfaglig prosjekt Lisbet karlsen.
Den energiske læreren Vil du bli noe stort? En lærer har stor påvirkning på andres liv. Som lærer kan du gi barn og unge de beste forutsetninger for å.
KULTURTANKEN Visjon, verdier og målsettinger
Velkommen til informasjonsmøte for foreldre
Norsk skole.
INTRODUKSJON.
Kultur, kjønnsroller og samliv
Forskrift til Opplæringslova
Studieleder Vibeke Bjarnø Fagansvarlig Aina Fossum
Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning
Kulturstrategi for Hedmark fylkeskommune
VALG AV 2. FREMMEDSPRÅK ELLER FORDYPNING PÅ UNGDOMSSKOLEN
Valgfag Bjørnsletta Foreldremøte 8.trinn.
Fagfornyinga Innleiing på samling for Utdanningsforbundet og KS i Trøndelag 16.mars 2018 Av Torbjørn Ryssevik, spesialrådgjevar i Utdanningsforbundet.
Velkommen til informasjonsmøte for foreldre
Fagfornyelse: ny læreplan i morsmål for språklige minoriteter Læreplanverket for Kunnskapsløftet 2020: LK2020 Aleksandra Kuźnik.
Valgfaget design og redesign
Fra barneskole til ungdomsskole
Frode Kyrkjebø, dagleg leiar, KS Sogn og Fjordane
Utskrift av presentasjonen:

Kunnskapsløftet i Kunst og handverk Fagplanperspektivet: Kunst og handverk Tverrfagleg Kulturperspektivet: DKS Kunnskapsløftet

Fagplanperspektivet Endringar: Ny organisering av hovedområda. Ingen namngitte eksempel frå kunst og formkulturen (kanonen) Kompetansemål gir ei dreiing mot ein bestemt type kunnskap Planen for den kunnskapsrike og sjølvstendige lærar Konsekvensar: Vi tilpasser våre fagplaner til dei nye begrepa; kunst, visuell kommunikasjon, arkitektur og design Vi bør styrke animasjon, film/video og visuell kommunikasjon i utdanningane våre med tanke på kompetansen til framtidige lærarar Fortsette med det vi allereie gjer med tanke på kompetansen til framtidige lærarar, forsterke og bli endå tydelegare på samanhengen mellom plan og praksis.

Tverrfagleg arbeid på fagplannivå Teknologi og design Fagplan eksisterar; samarbeid mellom kunst og handverk, matematikk og naturfag

Kulturperspektivet Utvikle den kulturelle kompetansen til læraren (læringsplakaten) Legge til rette for kunst- og kulturoppleving i DKS…(generell del) Yksnøy/landartprosjekt. Tverrfagleg samarbeid med friluftsliv Våre samarbeidspartnarar i kunst- og kultursektoren; KUBE, JUGENDstilsenteret, RAKU, HAUaleite.

Framtidsperspektiv Bachelor kunst og handverk Ulike profesjonsløp tilpassa framtidige kompetansebehov i grunnskulen/kulturskulen og DKS Utarbeiding av samarbeidsformer med praksisfeltet om Kunnskapsløftet. Samarbeid etter- og vidareutdanning.