Kunnskapsløftet i Kunst og handverk Fagplanperspektivet: Kunst og handverk Tverrfagleg Kulturperspektivet: DKS Kunnskapsløftet
Fagplanperspektivet Endringar: Ny organisering av hovedområda. Ingen namngitte eksempel frå kunst og formkulturen (kanonen) Kompetansemål gir ei dreiing mot ein bestemt type kunnskap Planen for den kunnskapsrike og sjølvstendige lærar Konsekvensar: Vi tilpasser våre fagplaner til dei nye begrepa; kunst, visuell kommunikasjon, arkitektur og design Vi bør styrke animasjon, film/video og visuell kommunikasjon i utdanningane våre med tanke på kompetansen til framtidige lærarar Fortsette med det vi allereie gjer med tanke på kompetansen til framtidige lærarar, forsterke og bli endå tydelegare på samanhengen mellom plan og praksis.
Tverrfagleg arbeid på fagplannivå Teknologi og design Fagplan eksisterar; samarbeid mellom kunst og handverk, matematikk og naturfag
Kulturperspektivet Utvikle den kulturelle kompetansen til læraren (læringsplakaten) Legge til rette for kunst- og kulturoppleving i DKS…(generell del) Yksnøy/landartprosjekt. Tverrfagleg samarbeid med friluftsliv Våre samarbeidspartnarar i kunst- og kultursektoren; KUBE, JUGENDstilsenteret, RAKU, HAUaleite.
Framtidsperspektiv Bachelor kunst og handverk Ulike profesjonsløp tilpassa framtidige kompetansebehov i grunnskulen/kulturskulen og DKS Utarbeiding av samarbeidsformer med praksisfeltet om Kunnskapsløftet. Samarbeid etter- og vidareutdanning.