INFO- OG DOKUMENTSENTER Oppstart 15. August 2005
Enhetens hovedoppgaver Digitalisering av begge kommunene Post- og arkivtjeneste (arkivlov, personopplysningslov, offentlighetslov, datatilsynets krav) Meroffentlighet - (postliste på nett, eDemokrati) Gruppeinfo til innbyggerne og politikere Felles hjemmeside oppgraderes m/eskjema Elektroniske nyhetsbrev
Interne tjenester –Innkjøp –Mobiltelefoni –Intern informasjon –Diverse Opplæring
Ansatte 8,1 årsverk Eva Kristin Lian - enhetsleder Ove Haugerud – It-konsulent Åsmund Brygfjeld – Web ansvarlig Reidun Johansen – konsulent Karin J. Vangstad – arkivar Bjørg Sandnes – arkivar 60% Wenche Andersen – arkivar Laila Aaknes/Anne L. Jørgensen arkivar (50/50%) Eldbjørg Kirknes – arkivar 50 % Lærlingestilling / arbeidsutprøving ?
Framtidige mål Videre modernisering av forvaltningen Bidra til å ta ut effektiviseringsgevinster av IKT-investeringer Ivareta føringene som er lagt i eNorgeplan