Åpenhet og ansvar Og hvorfor dette er så viktig for omdømmet Geir Arne Bore, ansvarlig redaktør Drammens Tidende, 11. april.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
12.Studienreise nach Finnland,
Advertisements

Kvinner og politikk Kvinnelig valgmobilisering i Nord-Norge: Glasstak eller etterslep? Marcus Buck.
Verveaksjon mars starter verveaksjonen i morgenrushet på Oslo S • Øke medlemstallet med 1% årlig • 8. – 24. mars ekstra innsats • Filmsnutter.
Kommunalt omdømme – beslutningstaker Nordmøre (ORKíde) November 2010.
Utvikler sosial programvare – verktøy for samtale og samhandling.
”Tid for Jesus, meg selv og andre!”
Inkludering i idrettslag Børre Rognlien 2. visepresident
Litt mer om PRIMTALL.
Ti måter å ødelegge en CT-undersøkelse av halsen på
Hjemmeoppgave 1: Å høre etter NAVN: ……………………………….. DATO: ……………………….
Hvorfor måle redaksjonell kvalitet?
Grafisk design Visuell kommunikasjon
Sunndalsøra Registertjenester Per Ivar Larsen Sugar
Teknologi for et bedre samfunn 1 Asbjørn Følstad, SINTEF Det Digitale Trøndelag (DDT) Brukervennlig digitalisering av offentlig sektor.
Bibeltime onsdag 8.januar Anne Birgitta L.K.. Luk.1, Men da Elisabet var i sjette måned, ble engelen Gabriel sendt fra Gud til en by i Galilea.
– det tidlige ordforrådet og den primitive grammatikken
Egenskaper til stoff og tidsbegrep: En modell for aspekt i russisk Laura A. Janda UNC-Chapel Hill/University of Tromsø
1 Arbeidssted, bruk av fasiliteter og - mengde 5.
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske skadeforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Skadeforsikring.
Møre og Romsdal. 2 Ligger det et bedehus eller et kristelig forsamlingshus (ikke kirke) i nærheten av der du bor? (n=502) i prosent.
Verveaksjon mars starter verveaksjonen i morgenrushet på Oslo S • Øke medlemstallet med 1% årlig • 8. – 24. mars ekstra innsats • Filmsnutter.
Trivselsleder AS © 2011 Brukerundersøkelse aV Trivselsprogrammet Høst 2012 (Utdrag)
Aggression Replacement Training
Tilbake til Fremtiden Eirik Hoff Lysholm, Dagsavisen Norsk Redaktørforeningens høstmøte Gardermoen 4. november 2013.
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
2. Planter. Del 1 (1–4). Nivå 2. Side 19–24
Norsk Finansbarometer 2013 © TNS Norsk Finansbarometer 2013 Det norske bankmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport.
© PROGRAM UTVIKLING as Vellykkede prosjekter leverer hyppig Johannes Brodwall, Steria Chief Scientist, Utvikler, Arkitekt, Sertifisert ScrumMaster.
Evaluering av B for bibliotek Thon hotel, Halden 25. september 2013.
Fra forelesningene om involveringspedagogikk Et utviklingsarbeid Philip Dammen Manuset er under arbeid.
Brukerundersøkelse aV Nov 2012 (utvalg) Nov 2012 (utvalg)
Elevers argumentasjon: kunnskaper, verdier og meninger Stein Dankert Kolstø Institutt for praktisk pedagogikk, Universitetet i Bergen.
Aktivitetsskolen Ammerud periodeplan august - desember 2012
R ESULTATER M UNKERUD SKOLE 2012 Nasjonale prøver 5.-8.trinn 2012 Brukerundersøkelsen 2012.
Kap 06 Diskrete stokastiske variable
Avdeling for mikrobiologi og smittevern
TANKESMIA AS Medieanalyse for Helse Midt-Norge Stjørdal
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske bankmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Vokabular barneoppdragelse (m) bleie (f/m) blikk (n) bortskjemt (adj.)
Skriv om slik at setningene betyr omtrent det samme
Lukas 18,35-43 Den blinde mannen ved Jeriko
Hvordan gjøre lokallagsaktivitet mer synlig og kjent der du bor?
SINTEF Teknologi og samfunn PUS-prosjektet Jan Alexander Langlo og Linda C. Hald 1 Foreløpig oppsummering – underlag for diskusjon på PUS-forum
1 BM-dagen 29.okt BM1 Fysisk miljøplanlegging Studieprogram for Bygg- og miljøteknikk Meny Prosjektoppgaven Arealbruk og befolkning Transport og.
Lokale medier Denne presentasjonen handler om lokal synlighet.
Oppgave 44 Preposisjoner og uttrykk.
Hva er en foreldrekontakt?
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Oktober 2010
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Februar 2011 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Velkommen! 4/4/2017.
- Del 2 Hadelandskonferansen om resultatledelse. Hvordan bruker vi resultatene ? Styring /Rapportering Utviklingsperspektiv.
”Jeg reiser smart”-kampanjen 16. september – 30. oktober 2010.
Foreldreansvarets innhold bl. § 30
Avlevering i praksis KDRS-samling
Elevundersøkelsen ( ) UtvalgGjennomføringInviterteBesvarteSvarprosentPrikketData oppdatert 7. trinnVår , Symbolet (-) betyr.
Sett inn preposisjoner eller adverb som passer
Virksomhetsrapport August Innhold 1. Oppsummering 2. Hovedmål 3. Pasient 5. Aktivitet 4. Bemanning 6. Økonomi 7. Klinikker 2.
Navn på nybygget.  Identitet  Tilhørighet  Skape en merkevare  Skape lyst til besøk Hvorfor trenger vi et navn?
Sosial kompetanse Sosial kompetanse er kanskje det viktigste vi kan gi barna våre når de er små. Sosial kompetanse handler om å mestre samspill med andre.
1 Trivsel Utvalg Trives svært godt Trives godt Trives litt Trives ikke noe særlig Trives ikke i det hele tatt Snitt Trivsel Brannfjell skole (Høst 2014)
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Ansvarlig for grafene Bente Pettersen Roar.
Veivalgsanalyse etter Sørlandsmesterskapet i lang (klassisk) distanse 2004.
Bø hotell, Anders Stang Lund Senior kommunikasjonsrådgiver
Mona Høvset landskonferansen 2015
KOMMUNIKASJON MED SPILLERE OG MEDIA. PÅ BANEN…OG UTENFOR BANEN AKTØRER Spillere, lagledelse, publikum, media DOMMEREN Ærlig, blid, tydelig, seg selv,
Idrettens kvinner og kvinners idrett: fakta og visjoner Ørnulf Seippel Institutt for samfunnsforskning Munthesgt. 31, 0260 Oslo, Norge
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
Kapittel 2 oppgave i Kjenner disse personene ansvarsfølelse?
Hvorfor skal vi ha barnehager?
Program Velkommen til satsing på etikk Presentasjon av etikkportalen
Utskrift av presentasjonen:

Åpenhet og ansvar Og hvorfor dette er så viktig for omdømmet Geir Arne Bore, ansvarlig redaktør Drammens Tidende, 11. april

Viktige fellespunkter Kommunikasjon er viktig Samme oppdragsgiver: Folket Lovgrunnlaget er klart

Ulikt ståsted På lesernes side Vår misjon Journalistikk vs byråkrati

Vår misjon Engasjere, glede og gi innsikt. Skape åpenhet, avdekke kritikkverdige forhold og beskytte mennesker mot overgrep. Være møteplassen for alle. Gjøre lokalsamfunnene i og rundt Drammen til et bedre sted å være.

Medienes utvikling Flermedial utvikling Prioritere og planlegge Engasjere mer

Viktigste drivere for tilfredshet i ulike mediegrupperinger Alle lokalaviser Allsidige0.46 Passer på lokalsamfunnet0.44 Gir meg en god følelse av kvalitet0.44 Gode til å forklare0.44 Grundige0.43 Presenterer stoff oversiktlig0.42 Er noe jeg føler jeg kan stole på0.41 Kan alltid stole på0.41 Er noe jeg gleder meg til0.41 Utvikler seg hele tiden Alle lokalweb Utvikler seg hele tiden0.37 Moderne0.35 Presenterer stoff oversiktlig0.35 Allsidige0.35 Gir meg en god følelse av kvalitet0.33 Gode til å forklare0.33 Hyggelige0.32 Grundige0.32 Kan alltid stole på0.31 Intelligente0.31

Valg og verdier for dere Døråpner eller portvokter Åpenhet Ansvar

Avgjørende for omdømme