INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Innovasjon Innleveringsfrist 15. august.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Materiellgrunnlaget for Miljøpartiet De Grønne
Advertisements

Hva slags spørsmål skal man stille på hvilke nivåer?
INMA Performance Award Konkurranseregler 2013 Prisutdeling 28. august.
Senter for Velferdsteknologi
Refleksjoner og tanker rundt bruk av C-map i skolen
Ekstern skolevurdering Skolens navn •Sett inn bilde av skolen her (Tips: høyreklikk på bildet og sorter det bak teksten)
IKT ressurser for e-læring NVU-konferansen 2005 Olav Skundberg HiST, AITeL
Kommunekampen -Et trimtilbud med moderne vri. For folk i form til O-VM
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Analyse Innleveringsfrist 15. august.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: multikanal kampanje Innleveringsfrist 15. august.
Salgsteknikker & Sosial media
Miljøknaggsystemet/- Solnør Gaard produkter AS på internett
Arbeidsmiljøet angår alle. Bra for både deg og din bedrift. Samarbeid, ledelse og medvirkning Et sikkert og godt arbeidsmiljø-kampanjen Foredragsholders.
Foto: Jo Michael Nasjonalt program for leverandørutvikling Pilotarbeid, NHO/KS Nasjonalt program for leverandørutvikling
Begrenset redigering “Klubbjournalister” For web ansvarlig klubb.
Hvordan spre budskapet gjennom PR?
I Dibrastan bor dubridene…
1. ny feltrapport funn dokumentasjon metode tolkning 2. felles feltdiskusjoner Last opp og se på bilder/kommentarer på Åpen arkeologi gruppen.
Hva er verdien av å ha biblioteksressurser representert i sosiale nettverk som f.eks Facebook?
Hvordan jobber FINN med Organisasjon ≠ Innovasjon Det går utrolig fort! Brukermakten er reell!
God kommunikasjon på nettet
Presentasjon e2b Basis Profil. Faktura Forum Bakgrunn Arbeidet med e2b-fakturaen var et samarbeid mellom flere aktører fra ulike bransjer i det private.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: singel kampanje Innleveringsfrist 15. august.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Åpen klasse Innleveringsfrist 15. august.
eSøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler. Kort presentasjon av endinger i forbindelse med søknad.
Klimapåstander Ved markedsføring må påstandene relateres til det produktet forbruker kjøper Klimapåstander må gi utslag i forbrukers klimaregnskap Klimapåstander.
Ekstern skolevurdering. Kjennetegn på en god rapport Glansbildet – tydelig, gjenspeiler valgt tema, observerbart/målbart Dokumentasjon – prosessen, viser.
Spørsmål og aktiviteter på ulike nivåer
Navn på FIRMa eller produkt HER SNAKKER DERE LITT OM DERE SELV. PKT 1 I LISTEN.
Grafisk Design Visuell kommunikasjon Intorduksjonsbilde.
Forretningsutvikling i team Hvorfor kan studenter utvikle verdens beste forretningidéer? Sveinung Susort.
FRIVILLIGHETSREGISTERET En presentasjon fra Frivillighet Norge.
Ch. 11 IBE250: Strategisk bruk av IT Lærebok: McNurlin & Sprague, Information Systems Management in Practice, 8. edition, Prentice Hall, (ISBN.
Praksis krav, rapport & eksamen SPED 4000 – LML -
INF-1400 Obligatorisk Oppgave 2
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 5 1 Trøtte tryner Ice-breaker!
FRM 2021 – våren 2007 Prosjektoppgaver i samfunnsfarmasi Veiledere: Helle Håkonsen Rolf Johansen.
- utvikling skaper verdier Digitale rekvisisjoner Standardiseringskonferansen 24. januar 2008.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Gamification Innleveringsfrist 31. august.
INMA Performance Award Konkurranseregler 2015 Prisutdeling 10. september Innleveringsfrist 26. august.
INMA Performance Award Konkurranseregler 2014 Prisutdeling 4. september.
Veien videre - Dialogkonferanse fossilfrie byggeplasser.
INMA Performance Award
INMA Performance Awards
INMA Performance Awards
INMA Performance Awards
Lær å forføre en investor
Sett inn bilde av produktet her
Copyright © Dale Carnegie & Associates, Inc.
INMA Performance Awards
Sourcingstrategi for «Virksomhetens navn» innenfor område «xx»
INMA Performance Awards
Utlysning av studentoppgave
INMA Performance Awards
Sett inn bilde av produktet her
Kurs i EPiServer for webredaktører
INMA Performance Awards
INMA Performance Award
INMA Performance Awards
INMA Performance Awards
i PowerPoint 7 måter å arbeide sammen på Rediger med andre personer
Beskriv himmelen med tolv ord
Camilla Hall-Henriksen
Tegn røttene til mosene og skriv her: 3 Tegn her:
Tips og triks Slide slettes!
INMA Performance Awards
Quiz gir deg fler kunder!
Tips og triks Slide slettes!
Søknad: Årets Leanprosjekt
Utskrift av presentasjonen:

INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Innovasjon Innleveringsfrist 15. august

Om kategorien Kategori – Innovasjon • Bidrag som viser evne til å løser markedsførings- oppgaver på en innovativ måte som egner seg til å inspirere bransjen, gjennom nye tanker og ideer som fører til smartere, bedre og mer verdifulle løsninger • Kravet til dokumenterbare resultater kan lempes på i denne kategorien, dersom de faglige begrunnelsene fremstår som sterke og logiske og er egnet til å indikere en ønsket ny retning, hvor det kun er den korrekte implementeringen som gjenstår.

Formalia • Navn på bidrag: ….. • Firma ansvarlig for innsendelsen – …. – Fakturadresse: • …

Beskrivelse av bidraget • Kun denne foilen • Her skal du forklare bidraget på en enkel måte, med ord. • Hva var oppgaven, hva ble løsningen? • Du kan lenke videre til andre ressurser, men det bør ikke være avgjørende for vurderingen av bidraget.

Beskrivelse av bidraget • Benyttes kun til å lenke opp video med beskrivelse av kampanjen, dersom det finnes.

Målsettinger og Resultater • Max 2 foiler, dette er foil 1

Målsettinger og Resultater • Max 2 foiler, dette er foil 2 • Det oppfordres til å vedlegge ytterligere filer som presiserer datagrunnlaget og resultatene.

Begrunnelse (max 1000 tegn) • Hvorfor skal dette bidraget vinne i akkurat denne kategorien?

Ingress (max 250 tegn) • Beskrivelse av kampanjen og resultatene, som kan benyttes i presentasjoner og promo av bidraget.

Send inn bidraget ! • Bidraget sendes til: –