Velkommen til WorkShop Trio Statistikk

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
I.
Advertisements

Kjøpte produkter - Rabatter - Budsjett 3 moduler som er integrert i SuperOffice Påfølgende bilder vil vise en enkel forklaring og noen skjermdumper om.
Support, nye funksjoner og tjenester fra Uni Pluss
v/Tormod Engebu, IKAVA KDRS 13. november 2013
SuperOffice - Visma Global ERP link - Tilbud/Ordre SuperOffice - Visma Global integrasjonen består av 3 produkter. ERP link SuperOffice - Visma Global.
Høgskolen i Oslo Webprogrammering Tilstandsbevaring Sessions og cookies.
 Oversiktlig  Samler informasjon – alt på ett brett  Brukervennlig  Integrerbart  Enklere å være medarbeider  Bedre å være kunde Det blir enklere.
Hvordan etablere nettbutikk med GoOnline Commerce
Endringer Generelt for TQM Enterprise
BraWeb Bestilling.
#ksindeks Header: Relation 1 Internal/Identier/File name
Demo av timebehandlingssystemet (klikk med museknappen for å gå videre i demoen) Copyright Easylution AS.
ProjectHelp vs. TimeEase
Velkommen til en presentasjon av Avvikssystemet Input Process
Elkem Research Prosess IT
Introduksjon til Internett
Truls Fretland - Seminar 29.november 2005 Flervalgsøvinger og tester I diskret matematikk og algoritmer høsten 2005.
BokSurf Admin. Åpne hyller nå!. 5. ALEPH Brukermøte Bibliotekenes hus Fredag 19. august 2005 David Massey, Bibliotekenes IT-senter AS.
E-tjenester hos Stavanger bibliotek. Alephweb •Oversikt over hjemlån, fjernlån, reserveringer og gebyrer •Fornye lån •Favorittsøk •Endre adresse •Endre.
BraWeb Bestilling. Bravida tilbyr nå BraWeb Bestilling.Dette er et web-basert system for arbeidsbestilling. Systemet er interaktivt og dynamisk, og gir.
Test av skjermer på fergene Horten - Moss
eFakturaportal Brukerveiledning Logg på eFaktura B2B Tilgang til eFaktura-løsningen finner du på
Nettskjema v 3.0 (”BETA” )
eFakturaportal Brukerveiledning Logg på eFaktura B2B Tilgang til eFaktura-løsningen finner du på
VELKOMMEN TIL WorkShop i grunnleggende Trio Admin
Merkeverkstedet Hvorfor burde kunden velge oss?. Tilbud og etterspørsel…. Erkjennelse: De frittstående hadde ikke vært her hvis det ikke fantes etterspørsel.
SAMMENLIKNING KLIKKPRIS AVTALE MED RENT-A-PRINTER LEIE AVTALE
Samler informasjon – alt på ett brett Brukervennlig Integrerbart
Resultater Kundesenter
Praktiske oppgaver. Oppgave 1 Profesjonsetikk i klubben.
Hva er Fronter.
Kontroll og overvåking av integrasjonsløsninger App Platt Conference – SOA & Integration Track Martin Rauan Gisle Åsberg Communicate Norge.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Opplæring for responsgruppeprogram.
Boligtorget erfaringer så langt. Ønsker om ny funksjonalitet Rune Synnevåg Utviklingssjef.
System for administrasjon av aktivitet og kompetanse.
Orientering til klubbenes sekretærer Mjær ungdomsskole 20. mars 2010
Timesammedag ved Risvollan legesenter(RLS) Evaluering etter 3 år. Stud.med Olav Aune Thomassen og Aage Bjertnæs Spesialist i allmennmedisin.
eSøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler. Kort presentasjon av endinger i forbindelse med søknad.
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Helpdesk Ny kundefront Ovf - nett drift.
Konfigurasjonsstyring Configuration Management
Velkommen til WorkShop Trio Enterprise Attendant for sentralbord
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon
PROSJEKT: UADRESSERT REKLAME Omnibus: 23. august – 30 august 2006
DrillSim 29E - utvikling av boresimulator
«Lese og løse oppgaver»
BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell:
ProffNett Total Mobilen med hussentral funksjonalitet.
FA Kvinners misjonsoffer 2015 Rent vann i Uganda.
Elektronisk signering av leiekontrakter for studenthybler.
1 BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell: 1.Opprette anmodning/bestilling (denne presentasjon) 2.Godkjenne bestilling (egen presentasjon) 3.Utføre.
Hypotesetesting, og kontinuerlige stokastiske variable
Otra Web-Shop - Quick Guide
Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug
Velkommen til «TRIO FOR ALLE» Av: Tove Marie Isdahl-Engh.
Otra Web-Shop - Quick Guide
Velkommen til WorkShop Trio Statistikk
MBN, USSD og stjerne/firkant koder 15.mai Kåre Aunan
ABS – statistikk 2. kvartal
Aktivitetsappen Utvidelser :45 1.
Utskrift av presentasjonen:

Velkommen til WorkShop Trio Statistikk Sanntid statistikk Via Agent/Attendantklienten Trio Web Statistikk Historisk Agent- og Tjenestestatistikk Trio Enterprise Report 5 Excel Report for User, Case, Time, Customer og Tag. Trio Enterprise Statistics Web Report for User, Case og Time

Trio Statistikk Sanntid via Agent/Attendantklienten (Rettigheter gis i Trio Admin) Agentvindu Her vises sanntid statistikk for agenter (antall tildelte, besvarte, ubesvarte og samtaletid i gj.sn. og total. Tjenestevindu Status for de enkelte Tjenester (bemanning, klar, kø og ventetid gj.sn/maks.) I tillegg antall innkommende, besvarte tapt, avvist og servicegrad. Statstikkvindu Statistikk for 1 eller flere Tjenester, pr ½ times intervall, antall innkommende, besvarte, tapte, ventetid gj.sn./maks, samtaletid gj.sn./total og servicegrad i %

Trio Statistikk Historikk via Trio Web Statistikk (http://servernavn/CCn/tawebstat.php ) Tjenester: Enkeltvis, Gruppevis eller Alle Månedsvis, ukesvis, pr. dag eller egendefinert periode Viser antall Innkommende, Besvarte, Utgående, Tapt, Stengt, Full Kø, Ingen Agenter, Forlatt Køen (CB) fordeling pr Agent, Ventetider Besvarte/Tapte, Oppgaver pr. Time. Agenter: Enkeltvis eller Gruppevis Antall Oppgaver pr.Tjeneste Oppgavetid pr.Tjeneste Påloggingstid / Klartid Manuelle / Automatiske avlogginger

Trio Statistikk 5 Excel Rapporter User (Agent rapport) Den enkelte Agent sin prestasjon. (Antall tildelte, besvarte, ubesvarte, feilet, ventetid gj.sn/maks og samtalenes varighet gj.sn./totalt) Antall Koblede samtaler, og ble disse besvart/ubesvart og hvorfor… Oversikt over alle Agentenes Kompetanse Besvarte oppgaver – fordelt på type Oppgave (samtaler inn/ut, e-post, CallBack osv) Case (Oppgave rapport) Oppgaverapport viser hvordan innkommende samtaler (og andre oppgaver) blir besvart eller tapt for den respektive Tjenesten. Vente- og Samtaletider. Regner ut Besvaringsprosenten. Viser antall koblede samtaler (de som IKKE har ringt direkte til Tjenesten, men er viderekoblet dit av ulike årsaker) og oversikt over CallBack (svar/ikke svar/ikke kontakt) Customer (Kunde rapport) Hva har hendt for en bestemt Kunde / Oppgave? Hvilke Agenter har vært involvert med å håndtere oppgaven Hvilken Kunde har generert størst «kostnad» i form av tidsbruk…. Time (Tids rapport) Agenthendelser (Når og årsak til: Avlogget/Pause/Klar) Første og siste pålogging (pr dag) Totaltid Tag (Kategori rapport) Viser detaljer om de samtaler/oppgaver som er blitt Kategorisert (merket med Tags)

Trio Statistikk Enterprise Statistics (ny 4.x) Inneholder data fra de «gamle» User, Case og Time Report (http://servernavn/CCn/WebStatistics ) Nyhetene: Generere automatisk utsendelse av Rapporter (til en eller flere e- post mottakere) Daglig-, Ukesvis, Månedlig, Årlig osv Eksportere Web-rapporter til andre fil-format (eks pdf-, excel osv) «Granulering» av søket (dvs skape ulike filter for rapportens resultat. Eks.: Besvarte samtaler = mer/midre enn x) Du lager dine egne Favoritt-rapporter – dine egne Agent- og TjenesteGrupper. Kan velge Rapport for en eller flere av disse gruppene i ettertid.

Trio Statistikk Servicegrad utregning Servicegraden regner ikke med de oppgavene som har lagt på før tiden som er satt opp som målsetting, ettersom man da ikke kan vite om de kunne ha blitt besvart innen den oppsatte tiden. Eksempel: Servicetid (målsetning): 60 sekunder Oppgave 1: Besvares etter 30 sekunder ventetid (bra) Oppgave 2: Besvares etter 70 sekunder ventetid (dårlig) Oppgave 3: Legger på etter 70 sekunders ventetid (dårlig) Oppgave 4: Legger på etter 30 sekunders ventetid (regnes ikke med) Dette gir en servicegrad på 33%, da kun 1 oppgave av 3 var bra.

Har dere konkrete «statistikk- caser» dere ønsker å få klarhet i – ta kontakt, så vil jeg forsøke å besvare  TUSEN TAKK FOR MEG!