Til alle medlemmer i KNA Varna

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
MØTE NMK KRISTIANSAND SPEEDWAY
Advertisements

1 Brukerveiledning for løpssøknad på internett. 2 Hvem skal søke via elektronisk løpssøknadsskjema ? Alle o-grupper som skal arrangere kretsløp, skal.
Nye nettsider for VS-alpin En liten introduksjon.
FAU Berger Skole Barbro Nordland Johannessen, FAU leder
Hvordan melde seg på skyteaktiviteter 1.For å kunne melde deg på skyteaktiviteter må du være godkjent av avdelingen som aktiv skytter. Før dette må du.
VANN OG AVLØP ARENDAL OG ENGSETH. Hovedanleggets kostnad blir fordelt på antall som melder seg på. Dette er lik pris for alle. For å få vann- og avløp.
Arbeidsoppgaver for baneansvarlige Ansvarlig årgang G/J 10 Sesong 2012: årgang 2002.
Agenda Årsmøte 2013 Godkjenning av innkalling og saksliste.
Hovedtrener Utdanningsnivå: • Intern opplæring innen Readys ledelsesfilosofi, spilleforståelse, coaching, samtaleteknikk mm • NB utdannelse? Arbeidsoppgaver:
Lambertseter Svømmeklubb og Svømmehall
Medlemsmøte VM 2008  Hvor mange runder ?  Hvilke klasser ?  Lukket, åpent eller semiåpent ?  Krav til anlegg ?  Tidskval og heat som NC.
Seilturen En sommerfortelling…...
Lagledermøte Skognhallen Hainbaill-kafeen 23.mars 2009 kl 20
Reiseregning: Flyreisen må du legge ut for selv, men denne får du tilbake etter du har sendt inn reiseregning etter seminaret. SAFE dekker reisen til.
Instruks kiosken! • Når du kommer: – Lås opp porten inn til banen! – Hente vann i klubbhuset (nede -garderoben) – Sett på pølsevann, og vaffeljern • Ikke.
Grei - så mange som mulig så lenge som mulig Utdanning og kompetanse i SF Grei GREI HVOR DET ER GODT Å VÆRE HVOR DET ER GODT Å LÆRE.
ORGANISASJONSBYGGING Tiltak fra Oslo og Akershus Travforbund.
NY ORGANISASJON Vedtatt på årsmøtet 16. febr
Fotball for ungdommen Høyreklikk for “full screen”. Bruk entertasten for å komme videre.
DIF FOTBALLSTYRE Sportslig møte for lagledere og trenere i DIF, 5 juni 2008 Agenda Presentasjon av styre og lagledere/trenere Status økonomi Styrets ønske.
STRATEGIPLAN 2012– 2015 Skreia IL - aktivitet i sentrum
Lagledertreff Jardar fotball april 2008 Velkommen til Lagledertreff Jardar klubbhus Tirsdag 1. april kl
Oppfølgning Rekrutteringsdommer. Utdanning : - OFK ønsker årlig å utdanne 50–75 nye rekrutteringsdommere.
Samarbeidsprosjekt Svømmeaksjonen..  GjensidigeStiftelsen er en uavhengig stiftelse, som har som formål å tildele midler som gagner Trygghet og Helse.
Samarbeidsutvalget Foreldre representanter Torild Andersen Marit Ronny Kalgraff.
FREDRIKSTAD MUSIKKRÅDS MÅL OG HANDLINGSPLAN
Presidentens vin Et element av påskjønnelse for positive bidrag til klubbens virksomhet, indre miljø eller omdømme. Månedlig eller etter behov Tildeles.
NFA nytt april 2006 Hei på dere! Da er vi i det nye styret i gang for fullt. Vi har nå gjennomført 2 styremøter etter at flere av de mest erfarne medlemmene.
Handlingsplan for Oslostudentenes idrettsklubb 2013.
Instruks kiosken! Når du kommer: – Lås opp porten inn til banen! – Hente vann i klubbhuset (nede -garderoben) – Sett på pølsevann, og vaffeljern Ikke bruk.
HØSTSAMLING FOR HELE ALLSPORTGRUPPEN
ORGANISASJONSPLAN Vedtatt på årsmøtet 14. febr
ORGANISASJONSPLAN Vedtatt på årsmøtet 14. febr
Veiviseren HÅNDBOK FOR TILLITSVALGTE I KLUBBENE
Foreldremøte Firebirds
Tilbud om fotball i Øvrevoll Hosle Junior 2008 Ansvarlig/oppmann: Ole Mangor-Jensen Trener: Øyvind Skoglunn.
Foreldremøte J04 høst 2014 Agenda for møte Presentasjon av trenerteam
Litt om FAU, hva vi har gjort, og planene fremover. Rugtvedt Skole - Bamble 2007/2008.
Ull/Kisa En positiv klubb for alle Fotball – Friidrett - Håndball – Idrettsskole VisjonVerdigrunnlag.
Foreldremøte NIF håndball Gutter2003
Langhus håndball Leder Nestleder Økonomi KassererDugnader/loddUllmax Informasjon Sekretær WEB-ansvarlig Event/arrangement JulecupArrangementEvent SPTKMarkedInnkjøp’matrialforvalter.
Foreldremøte 2/3 -09 kl Klubbhuset, Aurskoghallen.
Online løpssøknad via ”Klubben Online” For O-sesongen 2006 skal alle orienteringsgrupper søke om sine arrangementer via elektronisk søknadsskjema i ”Klubben.
Hva skal vi gå gjennom Presentasjon av styret. Trenere, grupper, hvor skal de ulik gruppene trene og når. Handlekveld og smørekurs. Skisamling på Gomobu.
Evaluering av sesongen 2009/2010 Holeværingen langrenn For styret: Ida Rosenvinge, mai 2010.
KLP - DGE Sverre Bjønnes1 Klubb lederskapsplan (KLP) Klubbens lederskapsplan er det administrative rammeverk som anbefales for alle rotaryklubber.
”Amerikabrev” Sett inn et pronomen som passer. Kjære venner! Jeg vil ganske kort sende dere noen ord fordi jeg vet at flere landsmenn kunne tenke seg.
Hønefoss Ringerike Rotary klubb President ROTARY SERVING HUMANITY.
Velkommen til møte Gutt mars 2010 Hovedtrener: Toni Bøe Assistenttrener ? Kjell Inge Sundeng kan bistå Toni. Kjell Inge Sundeng kan bistå Toni.
Litt om oss Vi er en gjeng som brenner for å gi ungdommene våre et variert og utfordrende fritidstilbud. Noen av oss er selv foreldre å noen av oss bruker.
Vårt hundreårsjubileum Der det er behov er det Lions.
Økonomistyring i Skeid 1.Mars Allianseidrettslaget er økonomisk ansvarlig for hele klubben Skeid er et allianseidrettslag som er organisert med.
 Foreldremøte Trolldalen 2003 Onsdag 21.august 2013.
Virksomhetsplan GAP-analyse. Eksempel Start avtales med klubben Innbydelse – fellesbrev fra Klubb til medlemmer Invitasjon sendes alle medlemmene. Viktig.
 Velkommen til Skiskytterskolen!
2.6 FIKS Ansvarlig: Steve og Ingunn FIKS står for Fotballens Informasjon og Kommunikasjons System og eies av Norges Fotballforbund  For at våre klubber.
Klubbutvikling Velkommen til startmøte. KLUBBENS FOKUSOMRÅDE ANSVARLIG NÅR (TIDSFRIST) HVORDAN FREMDRIFTSPLAN KLUBB ______________________________ HVA.
4 Organisasjonskart ROS Fotball 2015/2016 Hvem gjør hva i ROS Fotball Styret oktober 2015.
SKAL BIDRA TIL Å ØKE KVALITET OG AKTIVITETEN I KLUBBENE I TRØNDELAG FOTBALLKRETS.
Årsmelding for Askje Båtforening 2016
Felles jubileumsdag for Lions Norge
Oppdatert web-løsning Kongsberg o-lag
Agenda Del 1 - Felles G11- G13 Sportsplan Fart Årets sesong G11 – G13
Arrangementansvarlig LYN Fotball
Team J2002 Foreldremøte Team J2002.
HORDALAND RYTTERKRETS
Arbeidsoppgaver fordelt pr person i styret pr januar 2016
Informasjon om FAU (Foreldrerådets arbeidsutvalg) og klassekontakter
Barneleder Lede barneseksjonen med lag opp til og med 12 år
Lørdag 22. oktober. Hytteplanmila med after run!
Utskrift av presentasjonen:

Til alle medlemmer i KNA Varna Like før jul sendte styret ut brev om påmelding og organisasjonskart, med oversikt over alle arbeidsoppgaver i klubben, til alle medlemmene i klubben vår. Dette etter ønske fra deltagere på medlemsmøtet vi hadde 22. august i 2007. Responsen på denne utsendelsen har vært heller laber, og det er veldig få som har meldt sin interesse. Vi ønsker derfor og sende ut denne påminnelsen, og vi håper og tror at mange flere vil melde seg på. Hvis ikke flere gjør dette, så vil vi ikke kunne gjennomføre de aktivitetene som vi har planlagt for 2008. Sesongen næmer seg nå med stormskritt, så det er viktig og melde seg på så fort som mulig. Så langt er det bare en som har meldt seg på i drift av kafeen. Dette er beklagelig, her trenger vi mange som tar i ett tak. Det å ha drift i kafeen gjennom hele sesongen, både på treninger og løp, er viktig både for klubbens økonomi og for det sosiale i klubben. Det skal vel ikke være slik at vi har bygd ett fint klubbhus, med en stor og fin kafè, og ikke klare å ha drift i den? Det er i så fall en skikkelig falitterklæring for klubben. Så meld dere på, jo flere som tar i ett tak, jo mindre blir det å gjøre for den enkelte. Alle arbeidsoppgaver er viktige for å få klubben vår til og fungere bra, derfor bør alle bidra med noe, så godt de kan. Her er oversikten over de som så langt, har meldt seg på de forskjellige gruppene: Kafe: Solfrid Østgård. Baneanlegg: Ulf Tangeland,Thor Gjerde, Bjørn Skappel, Trygve Jacobsen, Willy Kulseth, Robert Nielsen, Tore Skau, Petter Skau. Bygninger: Heidi Loe Nielsen. Info- pr: Oskar Andrè Sandberg, Nils Henrik Jorde Henningstad, Erling Henningstad. Interne arrangementer: Ingen. Løpsavikling: Robert Nielsen, Nina Jensen, Lena Marie Loe Sandberg. Styrets oppfordring til alle medlemmene blir derfor: Meld dere på en eller flere av gruppene så fort som mulig! Påmelding til: Svein Tore: 91355497 eller mail: Svein.tore.sandberg@bilia.no Hilde: 40221352 eller mail: Hfalkenhaug@yahoo.no Malmfrid: 92021246 eller mail: Malmfrid@tele2.no MVH Styret i KNA Varna.

Organisasjonskart KNA Varna