GrillGilde møter forbrukerens behov Raske middager på grillen eller engangsgrillen Ferdig til å legge rett på grillen og kort grilltid Tynnere skiver.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
FISKESPRELL Gøy for barnehagen, godt for barna Del 3 Måltidet i barnehagen Norges sjømatråd Husk å sette inn ditt navn på denne foilen, introduser deg.
Advertisements

En smak av Middelhavet... Oliven
En smak av Middelhavet... Oliven
Bra mat kurs Lillehammer Bra mat kurs Erfaringer fra Modum kommune.
WACS – 6. JULI Wacs 2014 i Norge og Stavanger •2 – 6 juli er det Wacs kongress i Stavanger •Vi ønsker alle hjertelig velkommen til spennende.
Næringsfiske Utfordringer og muligheter Av Hans Olav Bråtå, Østlandsforskning Foredrag på for medlemmer i Hanen Helgelandsmoen,
Råd for et sunt kosthold (1)
Vi er en Solvennbarnehage!
Innbydelse til grillfest I fritidshuset mitt. For enkelhetskyld ordner jeg med festen og drikke.
Den store mystiske kampanjen Dokumentasjon av effekt ved annonsering i avis alene Et samarbeidsprosjekt mellom Norges største lokal- og regionaviser –
Befolkningsundersøkelse – energimerking av boliger Juni 2011.
Emballasjedesign og Marinepack MARINEPACK seminar høst 2002 MarinePack - FOU-program for sjømatemballasje Strategisk analyse forts. Nettverksanalyse Forbrukerinformasjon.
Kurstreff 3 Dagens tema: Del 1: ”Ikke ett fett” Del 2: Bedre forståelse for matvaremerking/ ”Lære å lese varedeklarasjonen”. Kursøktens del 1 skal gi økt.
Råd for et sunt kosthold (1)
Tone L. Bie, 2014.
Herodes Falsk.
Innovasjon for fremtiden i et leverandørperspektiv
Jens Østli Bakgrunn LOINS er akseptabel ”butikk”, mens restfilet har primær anvendelse i fryst blokk. Kan hele eller deler av restfileten ”løftes” for.
Markedskommunikasjon, Reklame, Salgsfremmende tiltak, PR og Direkte markedsføring Kapittel 17, 18 og 19.
Konsept: Pierre Robert ØKO
Arbeidskrav 3 konsept, forpakning, identitet, patent
Mat, måltider og følelser
PRESENTASJON. IFØLGE DISSE MÅLINGENE BRUKTE JEG MEST DATA OG TV, MEN DE BLE IKKE ELT NØYAKTIGE OG HELGEN VAR IKKE HELT VANLIG SIDEN JEG HADDE BURSDAG,
Page 1 Leitz 180 – Active Pro – Active Plus BREVORDNER Leitz 180 Active Pro Active Plus.
Globale mattrender 1.
Fløtepotet – til enhver anledning
K Promotion AS Postadresse: Bernhard Herres vei 48 c OSLO Telefon:
Nye websider for Sørli skole
EFF Omdømme Havbruksnæringen © TNS Gallup – September 2006/Anett Kalleland Devold.
3 Jeg og mitt.
Min Hobby … … KLATRING!.
Stasjon 1 GRØNNSAKER Smak på dip-alternativene!! 1-4 Svar på følgende spørsmål: Hvilken dip foretrekker du? Hvor mye må du spise for å oppnå en grønnsaksporsjon?
Kurstreff 4 Kurstreff 4 med matlaging.
 Mitt forslag til design av nytt signalbygg modellert i SketchUp tar utgangspunkt i kriteriene fra den åpne konkurransen til Statsbygg. Jeg har ikke.
Juleprodukter TILBEHØR TIL JULEMATEN
Sortimentutvidelse Arbeidskrav 3 HIOA Av Anne-Sophie, Kristine og Birthe ØKO.
Arbeidskrav 3 konsept, forpakning, identitet, patent Kunde: RINGNES BRYGGERIER. Produkt: Nytt feminint øl. Alkoholfritt For Flaske. For emballasje Gry.
MULIGHETER FOR VEKST TIL KATEGORIEN MELKEALTERNATIVER
Valgfag på Kastellet skole
Bakgrunn og formål Bakgrunn:
Braut produkter.
 Kosthold i fokus  Butikkene blir bedt om å påvirke kundene til å spise sunt  Småbarna bestemmer hva familien skal spise til middag  Ungdom velger.
Hvordan bruke mediene? Av Gladston.
Workshop Wiki/ Blogg Wiki. Hva er en wiki? wiki betyr fort, rask, hurtig, hastig (Hawaii) et personlig publiseringsverktøy gratis, åpent for.
Kosthold og Livsstil v/Jorunn E. Hauso
Morten William Knudsen
I gutta’s leilighet ble det også kortspill utover kvelden.
11. Balancing technology with people’s needs Bruk av teknologi.
Presentasjon Tema 2: Kosthold og helse Forholdet mellon mat og helse og hvordan komme i form Cristina Andrea Lydia.
Reklameanalyse av Baneservice
Aktivt salg.
Reklameanalyse av Baneservice
Case 2 Jordan GO! Det norske selskapet Jordan, som har merkevarer som selger over hele verden, lanserte i Norge en helt ny type tannbørste i mai 2006.
Bachelorprosjekt V2015 Milepæl 3. Prosjektdeltakere Gruppedeltakere: Hassan Nur Giedrius Pirmasis Oppdgragsgiver - Pohlmanns restaurant og matbar: Mette.
Kundemål Vi skal være tilstede i alle salgskanaler.
Praktisk mat Uke 12. Planlegg- ”Halvtimen” Frokost Lunsj Middag: husk A og B-måltid, ”frimiddager” og minimum 2 fiskemåltider Mellommåltider x 2.
Nøkkelhullet – enkelt å velge sunnere Navn, sted, dato.
NYLANSERINGER FRA NORTURA PROFF 1. MAI Kjøttdeig av storfe 2,5 kg Vår bestselger i nytt format! FRYST/FERSKFERSK VARENR EPDNR VEKT.
Orkla Matbarometer - en nordisk kostholdsundersøkelse
Velkommen – presentasjon av deg selv
Dyreslagene.
Orkla Matbarometer Danmark 2016
Ny Frost Fri kabinet.
Livea Xpress Tallerkenmodellen.
Etter denne timen skal du kunne:
جامعة الفيوم كلية التربية النوعية
Praktisk mat Uke 12.
Kapittel 2 oppgave b Sett inn adjektivene i riktg form
Award-konsept.
Etter denne timen skal du kunne:
Utskrift av presentasjonen:

GrillGilde møter forbrukerens behov

Raske middager på grillen eller engangsgrillen Ferdig til å legge rett på grillen og kort grilltid Tynnere skiver – ferdig marinert og krydret til å legge på grillen Mindre pakninger

Rask & enkel

Naturlige sunne alternativer som egner seg til grilling og som samtidig smaker godt Renskårede produkter uten synlig fett, minimalt med marinade og fett Fryst Ytrefilet svin naturell

Sunt & godt

Det folk flest legger på grillen, kjente og kjære produkter de fleste har et forhold til Grillklassikere alle liker som metter. Lett å lykkes Fryst Sommerkotelett Marinert flintstek Krydret grillribbe Hamburger

klassikere

Reale kjøttstykker som gjør seg godt både på grillen og tallerken, med mye smak Ekstra store stykker med mye smak, marinade og krydder

XL

Det beste jeg kan servere på grillen.. De beste produktene i kategorien, ekstra høy kjøttandel på bearbeidede produkter

Gourmet

Fersk forbrukerinnsikt …konseptet og behovene …grillkjøttet …produktene …designet …kommunikasjon

GrillGilde ble sett og hørt… 360° TVEventsButikkPrintWeb

AprilMaiJuni - Juli Teaser Lans film GrillGilde på TV Kortfilm

Dagsaktuell på print og utendørs

#GrillGilde - Instagram konkurranse Web Butikk Print Kortfilm TV