Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertBjørnar Birkeland Endret for 9 år siden
1
Arbeidskrav 3 konsept, forpakning, identitet, patent
Kunde: RINGNES BRYGGERIER. Produkt: Nytt feminint øl. Alkoholfritt Oppdrag: Etikett for flaske. Bærbar emballasje Gry og Ingrid Sofie
3
Målgruppen Kvinner i alle aldre som er opptatt av helse og miljø.
FORDELER VED PRODUKTET: mindre kalorier, lavkarbo grønt alternativ, økologisk ikke alkoholinnhold, også for gravide. tørstedrikk sommerdrikk, istedenfor hvitvin Lett tilgjengelig i mange butikker tilbehør til mat, fisk, suchi, salat...typisk sunn mat. Alternativ til lettbrus
4
Sammenlignbare og konkurrerende produkter sortert etter pris
ERDINGER Privatbrauerei Erdinger Weißbräu Werner Brombach GmbH pris: 21,50 MUNKHOLM SOMMERØL Produsent Rignes pris:15,50 BITBURGER. Produsent Bitburger pris: 17,50 HANSA PILSNER 0%.produsent:Hansa Borg pris:13,90 AAS UTEN produsent Aas bryggerier Pris: 7,50 CLAUSTHALER produsent Hansa Borg pris 7,50 SEIDEL produsent Aas bryggerier pris:5,90
5
STIKKORD til design : FEMININ,DELIKAT OG FRISK
FEMININISERE «BJØRNUNGEN», SOM TRADISJONELLT ER ET GUBBETE OG MASKULINT PRODUKT. Beholde flaskeformen, men i klart glass Etiketten skal inneholde navn, bryggeri og enkel produktopplysning. Ytterlige produkt- spesifikasjoner vil stå på etikett bak på flasken. Rødfargen,gull og Ringneslogoen skal beholdes, men brukes på en annen måte. Den opprinnelige ellipse formen strekkes og videreutvikles.
6
Moodboard
10
navneforslag OSLO FRISK LYST REN
11
Utgangspunkt for dekorelemener
12
SKISSER basert på moodboard «vakker»
14
fonter
15
Valg av font
16
utprøvinger
18
Utprøvinger av etikett
20
Ferdige forslag etikett
24
Trepack emballasje Hvorfor tre-pack? Jenter drikker ikke så mye, -»harry» og drasse på en six-pack…
25
Skisser emballasje
26
Ferdig produkt
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.