Fungerer slik du jobber

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Den praktiske løsningen for å løse dine personalhåndtering-problemer
Advertisements

Kjøpte produkter - Rabatter - Budsjett 3 moduler som er integrert i SuperOffice Påfølgende bilder vil vise en enkel forklaring og noen skjermdumper om.
Support, nye funksjoner og tjenester fra Uni Pluss
Er datasikkerhet viktig for deres firma ? Hva ville dere gjøre hvis alle data plutselig ble borte ved: •Tyveri ? •Brann ? •Datahavari ? •Menneskelig svikt.
Posisjon/Produkt Liste
Ditt eget integrerte utviklingsmiljø med OpenEdge i fokus Hamar 27. mars 2009 Thomas Skjørten/Jan Kolstad.
Programvare for nisje SMS
Programvare fra Uni Pluss
Velkommen til SMB-dagen 2004!
ProjectHelp vs. TimeEase
ERP-Utfordrerdagen 20. mars Olaf-Magnus Olsen.
Det er ikke lenger størrelsen det kommer an på!
Av oss kan du forvente service og kvalitet Morgendagens løsning i nettskyen.
Hvordan kan Telenor og din Telenor-forhandler bistå gründere og småbedrifter og gjøre hverdagen din enklere?
Uni Eiendom FDV Veien videre
BIS PP Maintenance Management System Infor EAM Enterprise Edition
Det nye mobilmarkedet John Olve Andersen
Mobile portalløsninger (Internet Online Platform)
Intelle Service Kontrakt
Mobilitet Fordeler / ulemper Maximo Høstmøte - Oslo 5-7 oktober 2010
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Microsoft Dynamics AX Alle versjoner av SuperOffice og AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger.
Prosjektmedlem Lars-Erik Kindblad, s Prosjektmedlem Lars-Erik Kindblad, s
NAF-Data A/S Dynamics & Empowerment l Kort presentasjon av eBestilling-konseptet l Hvorfor Dynamics? l Hvorfor Empowerment? l Erfaringer med Empowerment.
Samler informasjon – alt på ett brett Brukervennlig Integrerbart
©2013 Physica Physica ER ET PRODUKT LEVERT AV ASPIT ©2013 Physica.
Hvordan ta i bruk Office 365
Gruppe 8E Martin Olsen og Geir Nakken
Hovedprosjekt 44 Webrapporteringssystem med ASP
System Center Configuration Manager 2007 Presentert av Thomas Lidahl Mørtsell og Carl Fredrik Krokstad.
Installasjon og konfigurering av Microsoft Exchange x64 Server 2007 og Microsoft Office SharePoint Server 2007 Presentasjon av hovedprosjektet 16. mai.
Løsning hos RSH Norge En gjennomgang av løsning hos Reitan Servicehandel Norge Edvard Gundersen – ProfitBase AS Løsningsarkitekt.
PPS 2007 og BI rpporteringsløsninger 11 april 2007.
Kontroll og overvåking av integrasjonsløsninger App Platt Conference – SOA & Integration Track Martin Rauan Gisle Åsberg Communicate Norge.
”Virksomhetsportaler og rollestyrte arbeidsflater”
Organisering av IKT området
Fjernstyring av PCer med NTRconnect Svein/ALEPH brukermøte 2007.
Integrasjon Microsoft CRM Microsoft AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde,
SuperOffice CRM Visma Business
Tilbud/Ordre Et tilbuds system som hjelper deg med salgs prosessen.
Mer effektiv og lønnsom med Mamut Business Software
Workshop 5: Mobilt Ole Kristian Måge Marit Dalseg.
The Peer-to-Peer Architecture Av Ingunn Lund og Anja Lønningen.
SharePoint Server 2007 Office Communications Server 2007 Exchange Server 2007 Windows Server 2003 Office 2007 Hovedprosjekt 17E Installasjon, konfigurasjon.
Bilfinger Maintenance Management System Infor EAM Enterprise Edition
Microsoft CRM Visma Business
Karriereportal – elektronisk søknadsbehandling
Bachelorprosjekt - Oppgave 17E
Webinar – eWorker og eMeetings
Bacheloroppgave gruppe 19E 2008 Windows server med Sharepoint og Exchange server installasjon hos AS Gjerde Kontormiljø, Vadsø Prosjektgruppe: Åge-Owe.
Public 360° Online 19. nov.
Disaster Preparation/Recovery Solutions and Messaging Backup/Restore Exchange server 2003.
SuperOffice CRM MultiCase
Oppsett av Windows server 2008 domene, Exchange 2007, MSSQL 2008 og Microsoft Office Sharepoint server 2007 på virtuelle maskiner vha Hyper-V, samt migrering.
YXD-Kurdistan Om oss Asad Fattahi Samarbeidet i flere andre prosjekter
Operational Insights. Hva er Operational Insights? Del av Azure Portalen Software as a service (SaaS) Bruker kraften i Azure HDInsight (Big data processing.
Bachelorprosjekt - Våren 2008 Office SharePoint Server 2007 Gruppe 36 Vegard Ofstad Ernestina Osei-Assibey.
NIKE Oppdatering. Hovedspørsmålet: Når? Beklager! Vi gjennomgår løpet frem til ferdig migrering i disse dager. Det kommer informasjon om ca en uke.
UiO Programkiosk: Ny portal og tilgang fra Mac og Linux
Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug
Bruk av Iphone til innsamling av data til forskning
PRO ISP PRO ISP PRODUKTER Produktveileder Bruker veilederen under for å finne frem til de produktene du behøver. Ta kontakt med.
”Deres forretning – vår lidenskap”. Skill AS | | Opp fra bakken – inn i skya + Microsoft CRM 2011 Online SkillOpen 2011.
Webinar - Prosjektarbeid og samhandling
Ketil Melhus Datatjenesten AS
...et helt nytt konsept for deg som bruker telefoni
Med en direkteservicekontofår din bedrift en unik webkonto for registrering av service på mobiltelefoner, nettbrett og tilbehør.   DS+ swap gir deg markedets.
Med en direkteservicekonto får din bedrift en unik webkonto for registrering av service på mobiltelefoner, nettbrett og tilbehør.   DS+ swap gir deg markedets.
“Datatal – din stemme” Copyright © 2011 Datatal AB. All rights reserved.
Camilla Hall-Henriksen
Utskrift av presentasjonen:

Fungerer slik du jobber 4/3/2017 9:51 AM MICROSOFT DYNAMICS CRM 3.0 Fungerer slik du jobber <Navn> <Tittel> <E-post> ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Microsoft CRM | I korte trekk Første versjon lansert 2003 Norsk versjon lansert mars 2006 Over 7 500 kunder Over 250 000 brukere Over 50.000 nye brukere siste kvartal!! Over 1 500 partnere Microsoft CRM global kundevekst +100% +100% +100% Oppdatert juli 2006

Raskest voksende… “Forvent at Microsoft Dynamics CRM blir det raskest voksende CRM-produktet i 2006 og 2007.” — Gartner, august 2006

Microsoft CRM | En komplett CRM-suite 4/3/2017 9:51 AM Microsoft CRM | En komplett CRM-suite Salg Service Marketing Salg Service Marketing Salg Service Marketing Salg: Leads Salgsmuligheter Kontaktpersoner Firma Salg Marketing: Planlegging & budsjettering Segmenteringslister Kampanjer Analyse Marketing Viktig at det ikke bare tenkes på Salg, men at man fjerner skillet mellom de tradisjonelle siloene av informasjon. Her er de viktigste områdene innen CRM… Service Service: Kundehenvendelser Service scheduling Kontrakter Kunnskapsbase ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

…og ikke nok med det, mine damer og herrer! Microsoft CRM for Outlook Innebygget klient for Salg, Service og Marketing Verktøylinje Kobling av e-post, kontakter, kalender og oppgaver Motor for synkronisering av Outlook Microsoft CRM-laptopklient for Microsoft Office Outlook Microsoft CRM-desktopklient for Microsoft Office Outlook Kundestyring Firma Kontaktpersoner Leads Relasjoner Aktivitetsstyring Oppgaver Telefoner Faks E-post Møter Serviceavtaler Kampanjesvar Salg Salgsmuligheter Salgsprosesser Tilbud Ordre Fakturaer Salgsområder Salgskvoter Produktkatalog Rabatter Salgslitteratur Roller for salgsmuligheter Konkurrenter Serviceledelse Saksbehandling Køer og ruting Eskalering Servicekontrakter Integrert kunnskapsbase Servicekalender Motor for ressursallokering Marketing Kampanjeplanlegging Kampanjestyring Markedslister og segmentering Hurtigkampanje Kampanjesvar Anti-spam Tilpasninger Tilpass og døp om objekter Tilpass CRM-aktiviteter Lag nye entiteter Skjemaer og visninger Klientside scripting og -hendelser IFRAME-kontroller Arbeidsflyt Automatiser forretningsprosesser Arbeidsflyt på aktiviteter Arbeidsflyt på egne entiteter Web services Integrasjon Gjennomgående web services System Sitemap.xml ISV.config Plattform “pre” og “post” hendelsestriggere Rapporter og analyse Relevante rapporter SQL Server Reporting Services Dynamisk integrasjon med Microsoft Excel Sikre datavisninger i rapporter SharePoint Web parts og dashbord Akitektur Serviceorientert arkitektur (SOA) Automatisk ruting av e-post (Microsoft Exchange Server) Autentisering i Windows Active Directory SQL Server-databaseklynger (Aktiv / Passiv) Støtte for avdelingsvis utrulling Annet Rollebasert sikkerhet og tilgangskontroll Mobilklient med GPRS-synkronisering Rammeverk for datamigrering Ytterligere integrasjoner med Microsoft Office Utgaver Microsoft CRM Professional Microsoft CRM Small Business Edition ASP-løsninger tilgjengelig gjennom sertifiserte partnere Laget for småbedrifter Forenklet installasjon Tilpasningsveiviser Integrasjon med faks Migrering fra Business Contact Manager Automatisk installasjon av klienter Integrasjon med systemovervåker Forenklet vedlikehold …Og her er en del mer om hva løsningen inneholder. Men poenget er ikke hvor mange funksjoner du har – det er om det er nyttige funksjoner som folk tar i bruk! ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Utfordringer med informasjon Jobb effektivt Den gjennomsnittlige arbeider bruker mer en halvannen time på e-post hver dag. Dette utgjør 20% av arbeidstiden Fra Information Worker Productivity Council Research Mennesker samarbeider De ansatte får 50%- 75% av deres informasjon direkte fra andre mennesker Hvordan får vi tak i informasjonen? Mer enn 80% av bedriftens digitaliserte informasjon befinner seg på enkeltpersoners maskiner og i deres personlige filer Fra “The Knowledge Worker Investment Paradox” Gartner research

Store problemer med “første-generasjons” CRM 4/3/2017 9:51 AM Store problemer med “første-generasjons” CRM En AMR Research-studie fra 2004: 28 % av CRM-prosjekter settes ikke i produksjon 33 % hadde alvorlige problemer med å få opp bruken En studie fra Forrester Research i 2005: 2/3 av respondentene var misfornøyd med hvor enkelt det var å bruke CRM-systemet Mer enn halvparten av respondentene var ikke fornøyd med CRM-systemenes tilbakebetaling (ROI) ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Microsoft CRM | Hvordan løser vi det? Fungerer slik du jobber Kjent Office- & Outlook-opplevelse Mobile løsninger Fungerer slik din bedrift gjør Enkel å tilpasse til hver enkelt bedrifts behov Kraftfull arbeidsflyt og analyse Fungerer slik teknologi bør fungere Rask å implementere og enkel å administrere Kraftfull Web services-arkitektur Microsoft CRM provides a new and compelling value proposition for companies of all sizes . It delivers a complete CRM suite that leverages the full power and productivity of the Microsoft platform, including Microsoft Office, Microsoft Windows, Microsoft SQL Server , and many other powerful technologies . Microsoft CRM delivers three key benefits to different parts of your organization . The first is that it works the way you do , which means that it is simply the easiest and most natural way to deliver roles-based CRM capabilities to anyone that uses Microsoft Office and Outlook. It allows you to put just the right amount of CRM capabilities into the familiar and comfortable environment where your people work every day . Other CRM applications require users to “go someplace else” to do CRM , often to a complex CRM application that was designed for experts and not for ordinary people. Microsoft’s approach has been to redesigned CRM to fit how people really work all day , rather than requiring businesses to try to “redesign” their people. The second key benefit is that it works the way your business does. Every unique process that your business has can be supported by Microsoft CRM’s powerful workflow engine. Your business processes can be as simple or as complex as your business needs , with reliable consistent execution driven by Microsoft CRM. It also gives you powerful reporting and analytics that ensure that you can measure the efficiency and productivity of all of your customer interactions . The third key benefit of Microsoft CRM the works the way technology should . It is fast to deploy, easy to manage , and simple to customize and extend. It is based on a service-oriented architecture with complete support for web services . Many IT organizations prefer Microsoft CRM because it relies on tools and technologies that are well known and widely adopted within the IT environment. This reduces risk for IT organizations compared to other CRM systems that rely on less common, more expensive , and harder-to-customize platforms and tools .

Fungerer slik du jobber Mer kraft til brukerne gjennom verktøyene de bruker i dag Naturlig Outlook-opplevelse Microsoft CRM for Outlook inkluderer salgs-, service- og marketing-funksjonalitet Automatisk e-postruting og synkronisering av kontakter, kalender og oppgaver Microsoft CRM 3.0 Naturlig tilpasset brukere av Microsoft Office Tilpass ditt eget arbeidsmiljø Konfigurer din arbeidsplass for å få tilgang til den informasjonen du bruker oftest Personaliser kundelister, søk og kommunikasjonsmaler Enkelt å finne og håndtere personlig arbeid Ta med kundene overalt Administrer dine salgs-, service- og marketingaktiviteter også når du er ute av kontoret Synkroniser avtaler, kontakter og oppgaver i Microsoft CRM med dine bærbare og håndholdte enheter Arbeid ute av kontoret uten å gå glipp av noe

Fungerer slik du jobber Naturlig Outlook-opplevelse Microsoft CRM for Outlook Administrer hele arbeidsdagen fra én enkelt applikasjon Ta enkelt vare på e-post og korrespondanse Automatisk oppdatering til Outlook Kalender, Kontakter og Oppgaver

Fungerer slik du jobber Tilpass ditt eget arbeidsmiljø Mitt arbeid, på min måte Personalisert arbeidsområde for hver bruker Tilpasset jobbfunksjon og –rolle Del filtre og søk kan deles mellom team og kollegaer

Fungerer slik du jobber Ta med kundene overalt Arbeid hvor som helst Arbeid med relasjoner mens du er ute av kontoret Synkroniser kun de dataene du trenger Hold din bærbare og håndholdte oppdatert

CRM som fungerer slik du jobber Native Outlook Kundekort E-post Kalender

Fungerer slik din bedrift gjør Tilpasser seg dine unike forretningsbehov Tilpass raskt og enkelt Endre skjemaer, datafelter og relasjoner uten å skrive kode Bygg nye systemobjekter og funksjoner med web-baserte verktøy Microsoft CRM 3.0 Enkel å tilpasse med intuitive designverktøy Strømlinjeform forretningsprosesser Arbeid mer effektivt med prosesstyring Integrer forretningsprosesser mellom applikasjoner og systemgrenser Automatiser raskt arbeidsflyt mellom avdelinger og systemer Kjent og kraftig dataanalyse Generer dynamiske Pivot-tabeller og grafer med kjent analyse i Microsoft Excel Del rapporter mellom brukere og team mens datasikkerheten ivaretas Analyser løpende forretningsytelse og trender

Fungerer slik din bedrift gjør Tilpass rask og enkelt Fleksibelt forretningsdesign Tilpass dine egne skjemaer og kundekort – uten å skrive kode Bruk dine egne faguttrykk i alle skjemaer, lister og rapporter Synkroniser egendefinerte entiteter for bruk utenfor kontoret

Fungerer slik din bedrift gjør Strømlinjeform forretningsprosesser Automatiser din forretning Definer arbeidsflyt med dine egendefinerte entiteter og aktiviteter Utvid arbeidsflyten med egne plug-ins Flett dynamisk innhold inn I automatiserte oppgaver og e-post

Fungerer slik din bedrift gjør Kjent og kraftig dataanalyse Sanntids forretningsanalyse Få tilgang til kraftfulle rapporter relatert til hvor du er i applikasjonen Generer dynamiske analyse tabeller og grafer med Microsoft Excel Få automatisk generert rapporter ved faste tidspunkter og del dem med andre brukere og team

Fungerer slik din bedrift gjør Skap etterspørsel og ny forretning Markedsfør dine produkter og tjenester Definer, planlegg, iverksett og mål kampanjer fra en sentral applikasjon Utnytt din salgsavdeling til å utføre kampanje-aktiviteter Send e-post til de riktige kundene med anti-spam-beskyttelse

CRM som fungerer slik din bedrift gjør Rapportering Excel Reporting Services SharePoint Dashboard Arbeidsflyt Marketingkampanje Kundeservice m/køer

Fungerer slik teknologi bør gjøre Bruk mer tid til å levere forretningsverdi Enkel installasjon og oppgradering Feilsikker installasjon og oppgradering med serveranalyse og feilsøkingsverktøy Oppgrader tilpassede skjemaer, prosessdefinisjoner og skreddersydd utvikling Microsoft CRM 3.0 Pålitelig installasjon og oppgradering Høy ytelse og pålitelighet Økt ytelse i søk, sidevisninger og offline-synkronisering Installer applikasjonsserveren og komponenter i en svikttolerant arkitektur Enkle å vedlikeholde uten å avbryte tjenester Enkel installasjon og administrasjon Tilpasninger kan enkelt flyttes mellom test- og produksjonsmiljøer Klient uten installasjon og spor tilbyr fleksible installasjonsvalg for dine forretningsbrukere Enkelt å styre brukertilgang og klientinstallasjon

Fungerer slik teknologi bør gjøre Enkel installasjon og oppgradering’ Valider nødvendige komponenter og installer nødvendige service packs Oppgrader egendefinerte skjemaer, visninger og arbeidsflyt Ekspress-installering for CRM Small Business Edition

Fungerer slik teknologi bør gjøre Veiviserdrevet tilpasning av Small Business Edition

Fungerer slik teknologi bør gjøre Enkel installasjon og administrasjon Rask implementering Tilpasninger kan overføres mellom test- og produksjonsmiljøer Web-klient uten installasjon Automatisk installasjon av klienter for CRM Small Business Edition

CRM som fungerer slik teknologi bør gjøre Tilpasning av systemet Eksport/import av endringer

BACKUP SLIDES

4/3/2017 CRM MOBILE 27

CRM Mobile Tilgjengelig offline Egne felter Data-synkronisering 4/3/2017 9:51 AM CRM Mobile Forretningsforbindelser, kontaktpersoner, salgsmuligheter og oppgaver er alltid tilgjengelig fra din Windows Mobile Pocket PC Tilgjengelig offline Gir frakoblet tilgang til Microsoft CRM Egne felter Gir tilgang til egne felter på forretningsforbindelser, kontaktpersoner og salgsmuligheter Data-synkronisering Kan synkroniseres via PC-tilkobling eller trådløst mot CRM-serveren ©2006 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

CRM Mobile Express Online tilgang Kan tilpasses Uavhengig av enhet 4/3/2017 9:51 AM CRM Mobile Express Online tilgang til all funksjonalitet i Microsoft CRM på enhver mobile enhet Online tilgang Gir online tilgang til CRM-funksjonalitet og tilpasninger Kan tilpasses Tilgang til all standardfunksjonalitet og til egne entiteter; full tilgang til webbasert kildekode Uavhengig av enhet Fungerer på enhver Microsoft Windows Mobile-enhet, Palm, RIM Blackberry og andre enheter *Microsoft CRM Mobile Express kan brukes på enhver mobile nettleser som er kompatibel med HTML 4.0 ©2006 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Sammenligning mobile klienter CRM Mobile CRM Mobile Express Datatilgang Online og Offline Online Funksjon Salg Full CRM-funksjonalitet (inkludert Salg, Marketing, Kundeservices, egenutviklede funksjoner) Tilpasningsmulighet Felter på Firma, Kontaktperson og Salgsmuligheter Alle felter, standard og egne entiteter; kildekode tilgjengelig Mobile enheter som støttes Microsoft Windows Mobile Pocket PC Microsoft Windows Mobile Smartphone Palm RIM Blackberry Alle mobile webenhenter* Support Supportert av Microsoft Tilgjengelig via Microsoft-partnere Støttede språk Engelsk, Fransk, Tysk, Spansk Alle støttede Microsoft CRM-språk *Microsoft CRM Mobile Express kan brukes på enhver mobile nettleser som er kompatibel med HTML 4.0

UTVIDET INTEGRASJON OFFICE 4/3/2017 UTVIDET INTEGRASJON OFFICE 31

Business Data Lookup Snap-In Relevant Informasjon i riktig sammenheng, hvor og når du trenger det Kjent Microsoft Office-miljø Enkel Ingen opplæring i ERP og CRM er nødvendig Sikker Tilgangskontroll pr. bruker sikret med Microsoft Dynamics Microsoft Dynamics Snap-ins er gratis nedlastninger, foreløpig for CRM og AX

4/3/2017 SAMMEN MED SHAREPOINT 33

Organisasjon PLATFORM PRODUCTS & SERVICES DIVISION BUSINESS DIVISION 4/3/2017 9:51 AM Organisasjon PLATFORM PRODUCTS & SERVICES DIVISION BUSINESS DIVISION ENTERTAINMENT & DEVICES DIVISION ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.