Sommerkampanje 2011 Spre glede.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Guide til Facebook - sider og arrangementer
Advertisements

Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
Et program for ungdomsskolen
Årets beste forbedringsgruppe
#ksindeks Header: Relation 1 Internal/Identier/File name
Husk Statoilkoppen med 2011-lokk
03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo.
Tips til profilbilder Bruk et unikt bilde til å representere bedriften. Eksperimenter med forskjellige bilder for å se på responsen Endre toppbildet/bannerbildet.
Nasjonal digital læringsarena Norwegian digital learning arena ndla.no Liv Heidrun Heskestad Oslo 12.mars 2010.
Frukt og Grønt Fokusområde 1: 8.mai Frukt og Grønt Sogn og Fjordane FK ønskjer å stå for sunne verdiar og godt kosthald. I lag med Sogn og Fjordane.
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Aktivitetsdagen for ditt nærområde
Hvorfor Øko? •ØKO og Astma&Allergy (A&A) er i ferd med å bli et sterkt kategoribehov innen interiørmalinger (topp 3). Målgruppen er der, og vi er også.
1 Web og sosiale medier Kvinne på Topp 22. September 2008 Sørmarka.
Landsomfattende Håndhygienekampanje
Klamydiaprosjekt 2012/2013 Evaluering Engø 7. oktober 2013.
Velg sjøveien - medieomtale og annonsering Informasjonssjef Anne Kristin Hjukse Oslo Havn KF.
IA-verktøy. inkluderende.no Etter IA-avtalen som ble signert i 2010, var partene forpliktet til å utarbeide nytt opplæringsmateriell for å øke kunnskap.
Svømmingens Dag Lørdag 8.mai 2010 Svømmingens Dag Aktivitetsdagen for ditt nærområde.
Veiviser for utfylling av elektronisk innkjøpsanmodning
Felles hovedprosjekt for IR- og IT-studenter (?) Hovedprosjekt = Bachelorprosjekt IT : 20 stp IR: 20, 15 stp.
Heuristisk evaluering Evaluering av gruppe 08s nettsted Gruppe01.
1. ny feltrapport funn dokumentasjon metode tolkning 2. felles feltdiskusjoner Last opp og se på bilder/kommentarer på Åpen arkeologi gruppen.
DEN NORSKE FJELLSKOLEN RONDEHEIM ET INFORMASJONSMØTE.
Svømmingens Dag Lørdag 8. mai 2010 Aktivitetsdagen for ditt nærområde Svømmingens Dag lørdag 8. mai.
MSDR : Microsoft Direct Respons. Hva er MSDR? Mulighet for kunde å kjøpe CPC kampanjer på usolgt varelager Passer godt for buskap som triggger til handling.
Markedsføring og pressearbeid
PowerPoint laget av Bendik S. Søvegjarto Konsept, tekst og regler av Skage Hansen.
PETS Kinsarvik mars 2011 Lars Nordbø Lars Nordbø 2250 District Internet Communication Officer District Internet Communication Officer.
Mål deg til kontroll! Even Aas-Eng McCann Worldgroup.
Av Dan-Christian og Stein Jørgen Yrke: Produksjonsleder på Helseth Vi var på Helseth As. Helseth AS lager propeller til båter. De fleste kjøperne er.
Presentasjon av TV2s sommersatsing på Fredriksten Festning i Halden Sommeren 2007.
Mangfold og likeverd Barns rettigheter - personvern.
Interaksjonsskisser BI.no. SEKSJONSSIDER (inkl. Bibliotek) “widescreen”-løsning.
Menighetsstyremøte 4. Mars 18:00 – 20:00 Klasserom M.
Velkommen til FADDERFESTIVALEN Aftermovie Generell informasjon Dere vil få all faglig informasjon i morgen. Sjekk informasjon om oppmøte på
Landbrukets omdømme ”bærre sauter”? Jeg jobber med omdømmebygging hver dag. Hvordan tenker Bondelaget om omdømmebygging? v/ Trine Hasvang Vaag, leder Nord-Trøndelag.
Kampanje februar 2014 Kampanjeprodukter mobil Kampanjeprodukter MBB
“Mr. Oatman” – En frisk og tillitsvekkende karakter med en historie å fortelle om Havre Fras If you want to take control with sugar and cholesterol Havrefras.
Hvilke nye muligheter ligger i Flash? v/Arnt Christian Hansen.
Velkommen til foreldremøte 1. rød. Informasjon om 2. klasse  Klassene fortsetter slik de er nå.  Jeg fortsetter som kontaktlærer.  Anbjørg fortsetter.
0. KLASSE – Velkommen til foreldremøte.
M&L2 Kap. 10 Kamanjeplan Oslo, februar Hva er en aktivitetsplan? 1. Aktivitetsplaner kan lages for nær sagt alle typer aktiviteter 2. Aktivitetsplaner.
Jr.FIRST® LEGO® LEAGUE 2015 PRESENTATØR, DATO. Siden starten i 2000 har FIRST Scandinavia hatt som formål å gi barn og unge god lærings- og mestringsopplevelser.
Velkommen til nytt barnehageår! Det er tilvenningstid i barnehagen. Også hos oss på Nøtteliten. Vi har fokus på å bli kjent på en ny måte. Nå skal vi være.
(Navn) (Klasse) (Skole) Operasj on dagsver k - for lærere.
TIPPELIGAEN #kvalitetstid Kampanje #kvalitetstid Vi ferd i gstiller i disse dager en kampanje vi håper skal få enda flere til å gå på kamp. Innfallsvinkelen.
Arbeidsgruppen anbefaler følgende formater 4:1 600 x 150 – TOPPBANNER (Påkrevd) 3:1 600 x STOR TOPPBANNER (opsjon) 2:1 600 x NETTBOARD (opsjon)
Velkommen til Knastedekket AS sin «Breisladden 2017»
DET ER BEDRE Å TENNE ET LYS ENN Å FORBANNE MØRKET
EUROPEISK MOBILITETSUKE
Team TENNISSKOLEN NESØYA IL TENNIS.
Demensaksjonen 2017 Bøsseaksjonen og innsamling.
MÅNEDSPLAN MÅLTROSTEN FEBRUAR TEMA: Is og snø / Skinnvotten UKE MANDAG
Datakommunikasjon Litt info om faget.
Hva: Leik og fysisk aktivitet ved Dette kan alle være med på,
Datakommunikasjon Litt info om faget.
Der det er behov er det Lions
G/J & 2009 Trenerforum 8feb..
Datakommunikasjon Litt info om faget.
Småelektronikkampanjen 2009
Demensaksjonen september
Markedsplan 2011.
Datakommunikasjon Litt info om faget.
INF Michelle, Magnus, Nicolai, Thommy, Petter, Ummear, Gløer
Datakommunikasjon Litt info om faget.
Award-konsept.
HELSE OG SOSIAL | Helsefremming og innovasjon.
Langhus IL Håndball inviterer til håndballfest i romjulen 26. – 30
Demensaksjonen 2019 Aksjons- og informasjonsmateriell.
Utskrift av presentasjonen:

Sommerkampanje 2011 Spre glede

Kjøp og Få Mekanikk: Nasjonal kampanje Kjøp og Få aktivitet Håndtering foregår mellom forbruker og Diplom-Is, utsalgssted berøres ikke Spennende premie – eksklusiv minnebrikke og mulighet for å møte Madcon backstage

Innhold «gavepakke» Kjøp 5 og få Minnebrikke med eksklusivt innhold (konsertopptak, bilder,backstage intervjuer etc) Armbånd «jeg sprer glede» Signert bilde Info Barnas Drømmedag og mulighet for å vinne backstage Armbånd: «jeg sprer glede»

Materiellpakken består av: Bestill materiell og delta i vår sommerkampanje med Madcon Materiellpakken består av: 1 stk. Klistremerke lokk 1 stk. 50 x 70 plakat 2 stk A3 plakat 2 stk A4 plakat 1 stk. Vippetass 20 stk. svarkonvolutt og holder Materiellpakken bestilles ved å ringe vårt kundesenter: 02001

Facebook site Diplom-Is

Kampanjesite med spill og facebook linker

Banner hjemmeside Diplom-Is

Informasjon på kampanjeside