Vi kjøper seere Gross Rating Points og Target Rating Points er den offisielle valutaen i markedet 4 073 000 4 073 000 personer over 12 år har tilgang.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Prissetting i norske bedrifter. Resultater fra en spørreundersøkelse
Advertisements

EN LØNNSOM FORRETNINGSMULIGHET EUROPEISK Kompensasjonsplan 2005.
Kapittel 7 Vekst og modellfunksjoner Bård Knudsen.
Nytt fra IF Innhold • Justeringer på • Messer • Aftenposten-bilag • Studentum • Studiestart • Folkehøgskolekatalogen.
Egnet bolig for flyktninger
Vinnerne i laksemarkedet Agenda – Prisene for 2011 og 2012 nå – Hva avgjør prisene? – Spot eller kontrakter best? – Forsikring mot.
INVESTERING I SKRIVERE Analyse Kjøp/leie Garantier Driftsavtale Support/organisering Rekvisita Fleksibilitet Trykkeøkonomi Verdi brukt utstyr Finansiering.
Unge & rus.
© 2004 Gabler & Partners AS Hva koster en pensjonskasse  Pensjonskasse på mill  Driftskostnader 5 mill  Datasystem, oppgjør, utbetalinger, ledelse,
LR Academy Differansebonus. Differansebonus premierer utviklingen av din business på et tidlig stadium i din LR karriere. Bonusen avhenger av månedlig.
Fotballen.eu Her følger en detaljert oversikt over muligheter for annonsering på fotballen.eu Du får også oversikt over statistikk samt historikk.
Husleie nivå  Husleien opp med ca 100% på 10 år.  Inntektene har hatt en lavere utvikling.  Det begynner å bli ”normalt” med over 40% bo.
Kjøpe bolig – noen kjøpsråd fra en selger. Generelle erfaringer med transaksjoner i eiendomsmarkedet •Transaksjonskostnadene er høye •Eiendomsmeglere.
Medlemsmøte i OOBF Tirsdag 25. februar 2014.
KM Antall daglige lyttere Kilde: TNS Gallup PPM Det er aldri målt så mange daglige lyttere på radio som i 2011 etter overgangen til PPM-målingen.
Kapittel 14 Kommunikasjonsplanlegging
1 RESULTATRAPPORT 30. april 2010 Kull I-III, alle avsluttede MB utdanninger.
Markeder med asymmetrisk informasjon
Cross-Media Advertising The Dove Nutrium Bar Case Study Workshop 20. mars 2002.
PRISLISTEN Budsjettfordeling gjennom døgnet: 11% Plasseres fra 06:00-12:00 16 % Plasseres fra 12:00-18:00 70 % Plasseres fra 18:00-23:30 3 % Plasseres.
Pris PRISLISTEN Daypart: Sesong 1:CPT 136,- CPT 169,- GRP 5.430,- GRP 6.748,- Sesong 2:CPT 172,- CPT 226,- GRP 6.868,-
#Ratecard Prisliste Daypart: Sesong 1:CPT 136,-CPT 169,- GRP 5.484,-GRP 6.814,- Sesong 2:CPT 179,-CPT 235,- GRP 7.217,-GRP.
Hvordan måle kjærlighet i kroner og øre Aktie og Cognac 16. mars 2005.
Prosent og forhold - repetisjon
American Express – Ny medlemsfordel i YS
Sommer sponsorat 2009.
VMs VISJON Hundekjøring rekrutterer, inkluderer, begeistrer og inspirerer!
INVESTERING I SKRIVERE Analyse Kjøp/leie Garantier Driftsavtale Support/organisering Rekvisita Fleksibilitet Trykkeøkonomi Verdi brukt utstyr Finansiering.
HFS/TBS 23.juni 2000 Pressefrokost bredbånd Telenor Expo, 29. juni 2000.
Resultat Q Pressekonferanse Bergen 5. mai 2004.
EM HÅNDBALL 05. – 15. desember TV-sponsorene er blitt eksponert 116 ganger, de 10 dagene EM 2002 gikk av stabelen! Dette inkluderer også et fåtall.
Entreprenørskap og SMB
Hoftebrudd – nytt nasjonalt kvalitetsregister
Ungdomsbevegelsen til Kirkens Nødhjelp
Samrådsmøte for Hamarregionen, 28. mai 2013
Inntekter, kostnader og resultat – en teoretisk modell
Kapittel 8: LP Anvendelser av Lineær Programmering
1 JFRYE2005 1: Vanlige 2: Kurvelinjære 3: Samspill (ikke-addivitet) 4: Dikotomier 5: Dummy-variabler.
Managerial Decision Modeling A Practical Introduction to Management Science, 5ed by Cliff Ragsdale.
Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun,
MSDR : Microsoft Direct Respons. Hva er MSDR? Mulighet for kunde å kjøpe CPC kampanjer på usolgt varelager Passer godt for buskap som triggger til handling.
Kjønnstest av Trønder-Avisa 2 år etter…. Trønder-Avisa sine mål 1. Begge kjønn skal i spaltene være representert med minst 40 % 2. Det skal være kvinnelige.
”Flyttelasset” Trafikanten + Ruter = Sant April 2012.
Sponsor case Continental Dekk
2 Daypart: B sesong:CPT 136,- CPT 169,- GRP 5.331,- GRP 6.625,- A sesong:CPT 172,- CPT 226,- GRP 6.742,-GRP 8.859,- A+ sesong:CPT.
BAUHAUS Kristiansand 27. mars 2007
Stiftelsen Elektronikkbransjen. I verdi +3,0 % Totalmarked første halvår.
HP 4730sx MFP Tabellen og grafen viser:
Nettbutikk for proffer gir mer!. MAXBO PROFF har pr. i dag 43 utsalg. Sisteleddsomsetning på 1,6 mrd profesjonelle kunder. Nærhet og tilgjengelighet.
CarWEB BilNorge Pluss forhandleren i fokus! forhandleren i fokus! eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere.
LR-Akademi Grunnlag markedsføringsplan LR-Akademi LRs forretningsmodell.
Markedsføringsloven - telemarketing.
smarttelefon, nettbrett og PC
Tre satsningsområder – Næringslivets potensiale Bygge og selge flere hytter Å få hyttefolket til å bruke hyttene sine mer –
VOLDSUTVIKLING I OSLO Seksjonsoverlege Knut Melhuus.
Skadberg Sør HDI / Bredbånd: Kr. 322,- pr. mnd.. HDI / Bredbånd 3500 kbps / 1000 kbps Vår nyeste dekoder, klar for HD-sendinger, integrert modem og videoleie.
Stiftelsen Elektronikkbransjen. I verdi - 5 % Totalmarked per 1. august.
Quiz om vann, klima og faste
Er det krig mellom meglere og myndigheter? Kjell Erik Øie Statssekretær Barne – og likestillingsdepartementet.
Dialogkonferanse Ruter 26. september Parallelle rammeavtaler.
Hjemmefavoritt Therese Johaugs vinnerløp i Rørosgatene, NM del 2 Røros 2009 Foto: Arbeidets Rett.
Status TV-kamper – og framtidige muligheter Knut Kristvang, Direktør TV & Media NFF 10. Mars 2007.
FUTURUM DAGENS SITUASJON Nedgang I omsetning med ca.10% Nedgang I markedet med ca. 10% Strategisk valg av kunder Omstrukturering I januar.
1 Bruk av mobilt medieinnhold 3Q 2006 Knut-Arne Futsæter og Katja Møglestue TNS Gallup
Mobilapper. Nett bank apper Reise og navigasjon.
Årsrapport internettbruk 2014 © TNS TNS Gallup Årsrapport internettbruk 2014.
Årsrapport for radiolytting i Norge 2016 Offisielle lyttertall fra radioundersøkelsen Radiolyttingen i Norge 2016.
Rekrutteringskampanjen 2015
Midtveisevaluering Malin Littauer Yndesdal, SKS/AF/LOS
Aktivitetsappen Presentasjon :28 1.
Utskrift av presentasjonen:

Vi kjøper seere Gross Rating Points og Target Rating Points er den offisielle valutaen i markedet personer over 12 år har tilgang til et TV-apparat 1 % 1 GRP 1 % av disse utgjør 1 GRP [ «seere»] 100 GRP = eksponeringer 100 GRP ≠ 100 % dekning selger GRP selger TRP i utvalgte målgrupper kvinner kvinner mellom 25 og 50 år har tilgang til et TV-apparat 1 % 1 TRP 1 % av disse utgjør 1 TRP [9 030 «seere»] 100 TRP = eksponeringer 100 TRP ≠ 100 % dekning Run-by-station er den vanligste formen for kjøp og innebærer at TV- kanalen legger opp visningene. Kanalen garanterer GRP, eller TRP, uavhengig av antall visninger. Prisen (Cost-per-point) for 1 GRP/TRP på kanal X avhenger av bl.a: -Måned/uke -Målgruppe -Filmlengde -Tid på døgnet