Endringer Generelt for TQM Enterprise

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Blogg En blogg kan sammenlignes med en nettbasert dagbok. Her kan du publisere tekst, bilder, videoer. Leserne kan kommentere det du har skrevet i din.
Advertisements

Ny ordlyd på rapportene i avdelingen og nye rutiner for registrering av skyteaktiviteter For nye brukere: Du må først være registrert med en e-postadresse.
Agenda ( ?) Generelt om konsernstrukturer Nyttig å vite
Dokumentstyringsmodulen, TQM Enterprise Vinterseminar mars 2010.
Hvordan bruke Lions medlemsregister?
Bygg web på Opplæring Presentasjon Idium AS Bygg web på Opplæring.
Antalis-HQ BRUKERVEILEDNING FOR BESTILLINGER. Antalis, Europas ledende distributør av papir, emballasjeløsninger og dekor & display produkter, presenterer.
SuperOffice - Visma Global ERP link - Tilbud/Ordre SuperOffice - Visma Global integrasjonen består av 3 produkter. ERP link SuperOffice - Visma Global.
Hvordan etablere nettbutikk med GoOnline Commerce
GoOnline publisering Hvordan komme i gang med GoOnline. Denne presentasjonen tar deg steg for steg gjennom oppsett av nettsted med bruk av GoOnline Proffesional.
Endringer Generelt for TQM Enterprise
BraWeb Bestilling.
Rapport Senter ERP – CRM - HRM. Bruker: Hvilken bruker er pålogget. Hvilken tilgangsrettigheter har bruker. Hvilken rapporter har bruker tilgang til.
Hendelsesmodulen, TQM Enterprise
Produktopplæring CRM MBS 10 Merete L. Nylund. Agenda  Kontaktperson.  Nytt rapportvindu.  Endringer i dokumentmodulen.  User Satisfaction.  Timeregistrering.
Intranett: Hvordan komme i gang
TIBE EDIT brukerveiledning Etter gjennomgang av denne presentasjonen skal du være i stand til å opprette nye sider, sette.
Slik kommer du til «Personverninnstillinger»: Logg inn på Facebook.
Forbedringer og ny funksjonalitet
Innføring i hovedmodulene
Velkommen til en presentasjon av Avvikssystemet Input Process
Kvalitetsrådgivere ved Fagavdelinga
Erstatning for ActiveX?
Administrasjonsmodulen, TQM Enterprise Fellesinnstillinger Vinterseminar mars 2010.
1 Valg av system •Hadde et elektronisk ”hjemmelaget system” med en del begrensninger. •Overbevise ledelse om behov for nytt system. •Opprettet en prosjektgruppe.
BraWeb Bestilling. Bravida tilbyr nå BraWeb Bestilling.Dette er et web-basert system for arbeidsbestilling. Systemet er interaktivt og dynamisk, og gir.
eFakturaportal Brukerveiledning Logg på eFaktura B2B Tilgang til eFaktura-løsningen finner du på
Generelt for TQM Enterprise. Mulighet for å legge til egen logo pr sted.
Visma Enterprise introduksjonspresentasjon Hvordan bruke ny meny i Visma Enterprise HELHETLIG LØSNING FOR NORSKE VIRKSOMHETER Moderne og effektiv tjenesteproduksjon.
TQM Enterprise .NET Hva: Konvertering til nyere teknologisk plattform
Smart bruk av Vortex til møter, samhandling/samarbeid mm
Releasedokumentasjon versjon 6.1 – Vedlegg –Begrenset tilgang til brukere uten sertifikat Hvis følgende innstillinger er satt for leverandøren:
EQS Introduksjon for tilsette i Helse Møre og Romsdal av
Tittel på presentasjonenSide Portal for leder En leder vil finne sine oppgaver fordelt på 2 mappekort Mappekortet Leder selvbetjening tilsvarer.
Blogging med Google Blogger
Veivalg mot 2018 Marked Teknisk Kundens retning.
Referansegruppe TQM brukerforum Referansegruppens medlemmer Maks 15 medlemmer – Små og store virksomheter – Offentlig og privat – Medlemmer.
Boligtorget erfaringer så langt. Ønsker om ny funksjonalitet Rune Synnevåg Utviklingssjef.
Nytt kursadministrasjonsverktøy. Internettsidene for potensiell deltager.
Christian Egeberg Henrik Rouyer-Johnsen Klaus Stafto Lars Ivar Næss
Side 1 © Senter for statlig økonomistyring© Senter for statlig økonomistyring |Selvbetjening og arbeidsflyt Tillegg for ledere.
Basware Purchase Management
eSøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler. Kort presentasjon av endinger i forbindelse med søknad.
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Funksjoner og Innstillinger i
Finne og gå til et chatterom Bruk søk i Lync til å finne rom som du har tilgang til. 1.I hovedvinduet i Lync klikker du kategorien Chatterom. 2.I søkeboksen.
BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell:
Endringer på Min Bedrift Endringer Listene: ”Nye oppdrag”, ”Besvarte oppdrag” og ”Vunnede oppdrag” legges direkte på forsiden til.
Online løpssøknad via ”Klubben Online” For O-sesongen 2006 skal alle orienteringsgrupper søke om sine arrangementer via elektronisk søknadsskjema i ”Klubben.
Se hvordan jeg smart bruker Outlook 2010
Kvalitetssystemet EQS Introduksjon for tilsette Av kvalitetsrådgiverne I fagavdelinga 2014.
Forprosjekt – nytt skoleadministrativt system Vedlegg 5 - Prosessbeskrivelse Privatistopplæring.
Registrering i Digipost steg for steg. Kort om Digipost  Digipost ble lansert i2011  Digipost er utviklet av Posten Norge som et sikkert digitalt alternativ.
Veileder i Extranet for brukere, kontaktpersoner og resultatrapportører Extranet - en felles plass for målinger av forbedringsarbeid i pasientsikkerhetskampanjen.
Brukerveiledning for Agenter i Doffin
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
eSG – Send innrapportering elektronisk
Systemmeldinger Systemmelding er informasjon til brukeren om at endring har skjedd. Krever ingen aktiv handling, men det anbefales å merke av som lest.
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Plan for bruk av skoleplattformen
Søker logger på med pinkode fra mobil eller kodekort.
Høyenhall skoles plan for bruk av Skoleplattform Oslo
- kvoter, opptaksrunder, tilpasning av tekster på Søknadsweb og e-post
Søker logger på med pinkode fra mobil eller kodekort.
Søker logger på med pinkode fra mobil eller kodekort.
Innføring ny kamprapportering i FIKS Breddefotball
Prevas Connector og WHM versjon 4.0
Utskrift av presentasjonen:

Endringer Generelt for TQM Enterprise

Utvidelse av prosess-strukturen Utvidelse av prosess-strukturen. Det er nå utviklet mulighet for å ta i bruk et tredje prosessnivå under delprosess. Dette prosessnivået har samme funksjonalitet som hovedprosess og delprosess.

Husk: Innstillingene settes i Administrasjonen

Nytt nivå mellom foretak og STED, kalt Org. nivå 2.

Mulig å ha ansvarsområde / hovedprosess som startbilde i publiseringen Mulig å ha ansvarsområde / hovedprosess som startbilde i publiseringen. Innstillingene i brukerprofilen (Min profil) benyttes.

Brukere som inaktiveres skjules også fra eventuelle e-postgrupper og brukeroversikter. Tidligere måtte disse manuelt fjernes fra gruppene ved inaktivering.

Mulighet for å velge HTTPS

Søk: Når man gjør et nytt søk i hendelser eller dokumenter så vil søkekriteriene være bevart.

Ny godkjenner-funksjon i Publisering: -Det kan registreres Godkjenner på alle Ansvarsnivåer (ansvarsområde, underområde, prosessnivå 3) -Disse Godkjennere kan godkjenne dokumenter på sitt område og underliggende -Ansvarlig godkjenner er godkjenner på det laveste nivået.

Dokumentsøk fra kundens intranett: Mulighet for å integrere en søkelinje i kundens intranett for søk mot dokumenter i TQM Enterprise Bedriftens eget Intranett Årshjul

Endringer Dokumentstyringsmodulen

Ved flytting av dokumenter så oppdateres saksgangen på dokumentene som er flyttet

«Mouse over» funksjonen: Ved utlisting av underområder i publisering kommer antall dokumenter opp etter hvert som man holder musen over.

Økt ingressfelt på dokumenter fra 1000 til 5000 karakter

Utskriftsversjon: Endring i Neste Revisjon Utskriftsversjon: Endring i Neste Revisjon. Dersom det finnes en Neste Revisjonsdato direkte på dokumentet, så skal denne alltid overstyre overliggende revisjonsdatoer.

Statistikk i dokumentmodul Lagt til valg av sted som utplukk på oversiktene: - Ansvarsoversikt - Ansvarsoversikt med dokumenter

Under Rapport Ansvarsoversikt med dokumenter: Godkjenner satt direkte på et dokument kommer med i rapporten

Publisering av dokumenter fra: - en delprosess til en annen - fra et prosessnivå 3 til et annet «Nesting» av publisering: Publiserte dokumenter og områder blir nå publisert videre

Mulighet for å gruppere dokumenter: Mulighet for varsle med e-post ved endringer på dokumenter i gruppen:

Utvidelse i avansert dokumentsøk: søke på dokumentgruppe søke på godkjente / ikke-godkjente dokumenter

Saksgang på dokumenter: Endring av godkjentstatus og godkjenner blir nå logget i saksgangen.

Endringer Risikovurderingsmodulen

Innsyn og tilgang til risikoscenarier er strammet inn, og er nå på linje med slik tilgangen er til hendelser (med tillegg for spesifikke risiko-tilganger). Man har fortsatt mulighet til å generell lesetilgang til risikoscenarier.

Alle brukere med ansvar på et prosessområde gis tilgang til Risikovurderingsmodulen

Saksgangslogg inneholder nå informasjon vedr opprettelse/sletting av tiltak i en risikovurdering

Ansvarlig og vurderer mottar e-postvarsel dersom et dokument som er lagt til som vedlegg på scenario eller risikovurdering blir endret, arkivert eller inaktivert.

Endringer Hendelsesmodulen

Søk i hendelsesbehandling Søk i hendelsesbehandling. Det er nå mulig å søke på hendelser registrert siste x-antall dager.

SMS/MMS tilrettelagt for bruk i utlandet SMS/MMS tilrettelagt for bruk i utlandet. - Man kan legge til utenlandske telefonnummer i Min profil - SMS-kvitteringer blir språkstyrt (alle nummer med +47 = norsk, alle andre = engelsk ) Melde hendelse via SMS/MMS: Også assistent for et område mottar nå e-postvarsel ved sms/mms-registrering av hendelser

Ved lukking av hendelse registrert via SMS kan teksten i feltet «Grunnlag for verifisering/lukking» tas med i sms-kvitteringen som går til registrator.

Det er nå mulig å parameterstyre om relaterte tiltak skal være utført før en hendelse kan lukkes.

Det er lagt til et nytt felt for å kunne melde hendelser på vegne av andre brukere. Feltet er parameterstyrt.

Setter man begrenset tilgang på underområde så gjelder nå dette også i hendelsesbehandling. For hendelser vil det da kun være registrator, saksbehandler og den ansvarlige for hendelsen som har automatisk tilgang, andre må gis tilgang via egenskaper på underområde.

Ny grafisk statistikk i Beslutningsstøtte: 1 Ny grafisk statistikk i Beslutningsstøtte: 1. Viser månedsoversikt med siste 12 mnd + ukesvisning på siste mnd. 2. Åpne hendelser, lukkede hendelser og prosentvis lukkede.

Tips Vedlikeholdsmodulen

Felt for utfyllende informasjon ( GPS koordinater mot Google Earth) på Lokasjon/Bygg og Utstyr.

Aktivitetsplanlegger

For å registrere Aktiviteter

Årshjul tilgjengelig under Beslutningsstøtte

Prosjektdokumenter BETA

Nytt ikon