Endringer Generelt for TQM Enterprise
Utvidelse av prosess-strukturen Utvidelse av prosess-strukturen. Det er nå utviklet mulighet for å ta i bruk et tredje prosessnivå under delprosess. Dette prosessnivået har samme funksjonalitet som hovedprosess og delprosess.
Husk: Innstillingene settes i Administrasjonen
Nytt nivå mellom foretak og STED, kalt Org. nivå 2.
Mulig å ha ansvarsområde / hovedprosess som startbilde i publiseringen Mulig å ha ansvarsområde / hovedprosess som startbilde i publiseringen. Innstillingene i brukerprofilen (Min profil) benyttes.
Brukere som inaktiveres skjules også fra eventuelle e-postgrupper og brukeroversikter. Tidligere måtte disse manuelt fjernes fra gruppene ved inaktivering.
Mulighet for å velge HTTPS
Søk: Når man gjør et nytt søk i hendelser eller dokumenter så vil søkekriteriene være bevart.
Ny godkjenner-funksjon i Publisering: -Det kan registreres Godkjenner på alle Ansvarsnivåer (ansvarsområde, underområde, prosessnivå 3) -Disse Godkjennere kan godkjenne dokumenter på sitt område og underliggende -Ansvarlig godkjenner er godkjenner på det laveste nivået.
Dokumentsøk fra kundens intranett: Mulighet for å integrere en søkelinje i kundens intranett for søk mot dokumenter i TQM Enterprise Bedriftens eget Intranett Årshjul
Endringer Dokumentstyringsmodulen
Ved flytting av dokumenter så oppdateres saksgangen på dokumentene som er flyttet
«Mouse over» funksjonen: Ved utlisting av underområder i publisering kommer antall dokumenter opp etter hvert som man holder musen over.
Økt ingressfelt på dokumenter fra 1000 til 5000 karakter
Utskriftsversjon: Endring i Neste Revisjon Utskriftsversjon: Endring i Neste Revisjon. Dersom det finnes en Neste Revisjonsdato direkte på dokumentet, så skal denne alltid overstyre overliggende revisjonsdatoer.
Statistikk i dokumentmodul Lagt til valg av sted som utplukk på oversiktene: - Ansvarsoversikt - Ansvarsoversikt med dokumenter
Under Rapport Ansvarsoversikt med dokumenter: Godkjenner satt direkte på et dokument kommer med i rapporten
Publisering av dokumenter fra: - en delprosess til en annen - fra et prosessnivå 3 til et annet «Nesting» av publisering: Publiserte dokumenter og områder blir nå publisert videre
Mulighet for å gruppere dokumenter: Mulighet for varsle med e-post ved endringer på dokumenter i gruppen:
Utvidelse i avansert dokumentsøk: søke på dokumentgruppe søke på godkjente / ikke-godkjente dokumenter
Saksgang på dokumenter: Endring av godkjentstatus og godkjenner blir nå logget i saksgangen.
Endringer Risikovurderingsmodulen
Innsyn og tilgang til risikoscenarier er strammet inn, og er nå på linje med slik tilgangen er til hendelser (med tillegg for spesifikke risiko-tilganger). Man har fortsatt mulighet til å generell lesetilgang til risikoscenarier.
Alle brukere med ansvar på et prosessområde gis tilgang til Risikovurderingsmodulen
Saksgangslogg inneholder nå informasjon vedr opprettelse/sletting av tiltak i en risikovurdering
Ansvarlig og vurderer mottar e-postvarsel dersom et dokument som er lagt til som vedlegg på scenario eller risikovurdering blir endret, arkivert eller inaktivert.
Endringer Hendelsesmodulen
Søk i hendelsesbehandling Søk i hendelsesbehandling. Det er nå mulig å søke på hendelser registrert siste x-antall dager.
SMS/MMS tilrettelagt for bruk i utlandet SMS/MMS tilrettelagt for bruk i utlandet. - Man kan legge til utenlandske telefonnummer i Min profil - SMS-kvitteringer blir språkstyrt (alle nummer med +47 = norsk, alle andre = engelsk ) Melde hendelse via SMS/MMS: Også assistent for et område mottar nå e-postvarsel ved sms/mms-registrering av hendelser
Ved lukking av hendelse registrert via SMS kan teksten i feltet «Grunnlag for verifisering/lukking» tas med i sms-kvitteringen som går til registrator.
Det er nå mulig å parameterstyre om relaterte tiltak skal være utført før en hendelse kan lukkes.
Det er lagt til et nytt felt for å kunne melde hendelser på vegne av andre brukere. Feltet er parameterstyrt.
Setter man begrenset tilgang på underområde så gjelder nå dette også i hendelsesbehandling. For hendelser vil det da kun være registrator, saksbehandler og den ansvarlige for hendelsen som har automatisk tilgang, andre må gis tilgang via egenskaper på underområde.
Ny grafisk statistikk i Beslutningsstøtte: 1 Ny grafisk statistikk i Beslutningsstøtte: 1. Viser månedsoversikt med siste 12 mnd + ukesvisning på siste mnd. 2. Åpne hendelser, lukkede hendelser og prosentvis lukkede.
Tips Vedlikeholdsmodulen
Felt for utfyllende informasjon ( GPS koordinater mot Google Earth) på Lokasjon/Bygg og Utstyr.
Aktivitetsplanlegger
For å registrere Aktiviteter
Årshjul tilgjengelig under Beslutningsstøtte
Prosjektdokumenter BETA
Nytt ikon