Trim.no AS Trening Slanking Kosthold Kosttilskudd Belastningsskader

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Fakta om fagblader for bruk i annonsesalg •Utarbeidet for: Medlemmene i Fagpresseforeningen •Utarbeidet av: Synovate Project #:88505.
Advertisements

Aftenposten Junior Norges eneste avis for barn
Hvordan nå ut i Media ? NASOL-orkestrene og forholdet til media.
Vestas nyhetsbrev Gulltaggen 2006 Navn • Arrangement.
Plan for markedssatsing: <sett inn navn på markedssatsing>
Automatic Delivery Rewards Hovedtrekk. Automatic Delivery Rewards •Automatic Delivery Rewards (ADR) er et program hvor en distributør eller kunde kan.
Araenus Web & Reklame Postboks: 4441, Hospitalsløkkan Tlf: Fax: A.W.A.C.S. – Araenus Web Admin Control.
Høyere livskvalitet -færre bekymringer. Ny teknologi – nye muligheter Eiere: Konseptutviklingen startet våren Tryggere Hjem AS ble stiftet:
Hvordan oppnå GOD kommunikasjon med dine målgrupper?
Utvikling av Idrettsforeningen ØTI – Meningsfull fritid for alle
HOVEDOPPGAVE HIØ Tom Dan Odd-Harald.
Nyhetsfôring med RSS ALEPH brukermøte 2006
Aktiv I Oslo.no Nettstedet for folk i Oslo og Akershus.
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Fotballen.eu Her følger en detaljert oversikt over muligheter for annonsering på fotballen.eu Du får også oversikt over statistikk samt historikk.
Handel, priser og forbrukerrettigheter
Norwegian i sosiale medier Fra kampanjeside på Facebook til omdømmebyggende aktiviteter i flere kanaler.
Slik setter du inn lysbildet i presentasjonen
Bioteknologinemda
Norsk Gallup Institutt AS Gallup InterTrack Januar 2000 Skrevet av: Tore Wæthing, Norsk Gallup Institutt AS INTER TRACK  Internett informasjon 
B IBLIOTEKSKURS 2 INFORMASJONSSØK KILDEKRITIKK. ATEKST Du finner ATEKST i Fronter eller på bibliotekets forside. Kun datamaskiner på skolen har tilgang.
Bli bedre på internett Edgar Valdmanis, NettCoach.no Uranienborg Rotary, 9.januar 2014 Edgar Valdmanis Tlf
1 Web og sosiale medier Kvinne på Topp 22. September 2008 Sørmarka.
Visma KGV (Konkurranse Gjennomføring Verktøy)
Dyreparken på 300 sekunder.
Diplomat Norge AS.
Det nye mobilmarkedet John Olve Andersen
Ipsos MMI Norsk Medieindeks 2012.v
Arne Uppheim MSN.  Portal - Nettsted flest bruker mest verden over – både brukere og annonsører.
Varemerkeprogrammet Sikkerhet og forbrukertrygghet
1 8. Annonsen. 2 Magasin/fagpresse (ukepresse) •Omfang/struktur –Nasjonale –Rettet mot interesser –Segmentert •Konsum –Lav frekvens på utgivelse –Leses.
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
Hvordan jobber en redaksjon, hva tenker en journalist?
K Promotion AS Postadresse: Bernhard Herres vei 48 c OSLO Telefon:
Gruppe nr. 14 ”Motto er oppskrytt” Medlemmer: Ildrid Fostervoll
Vi håper og tror det kommer 4-5
Kommunikasjon Ordet stammer fra det latinske ordet communicare som betyr å gjøre felles/ gjøre sammen Nettsider = enveiskommunikasjon Sosiale medier =
Markedsføring og pressearbeid
Firmapresentasjon.
Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!. Side 2 Bilforlaget – 30 ÅR!! Bilforlaget AS, etablert 1975, har siden starten spesialisert seg på bilinformasjon.
OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!
MedieTrender og Finanskrisen Årsmøtet i Norsk Journalistlag 28. april 2009 Bjarne Kristiansen, TNS Gallup
Pets 2300 Lars Jørgen Kielland Haug
prof. dr. med., leder av HUNT
Bakhagen Hageselskapets intranett for tillitsvalgte.
Mosjøen 4.mai 09 Kjell Amundsen 1 Kommunikasjon og Sosial kompetanse Dialogkonferanse Mosjøen Kjell Amundsen.
PRESENTASJON KARRIERESTART -en del av Nye StudentTorget.no.
- ett søk gir deg alt du trenger å vite
Internett Bydel Vestre Aker Media- og informasjonshåndteringsseminar
Presentasjon For Informasjonsforum Oslo kommune.
SOSIALE MEDIA OG WEB Norges bryteforbund Inger Wold.
Halvorsbøle, sept MENIGHETSMISJONEN.
Sosiale Medier SOSIALE MEDIER ER FREMTIDENS MARKEDSKANAL OG BRUKEN HAR EKSPLODERT DE SISTE ÅRENE VI GJØR DEG SYNLIG I MENGDEN.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN 65% leser papiraviser daglig Avislesing 2013 TNS Gallup.
Internasjonalt Servicekontor for Hedmark og Oppland.
IKT i barnehagen Etikk og nettvett.
PETS – Oppdal april 2010 HOVEDMENY  Hjem  Opplæring  Mål  Mål og status  Websider 2280  Smart på web  Tips  Sosial medier  Demo webwiz.
Nyhetskrigen. Uke 46 2, Vinne dagens store sak Nyheter Sport Kultur Underholdning.
Trim.no Rundt lesere Samarbeidspartner med tv2 Samarbeidspartner med SOL Samarbeidspartner med Aftenposten ______________.
Mobilt medieinnhold Q © TNS Forbruker & Media Q Mobilt medieinnhold Q
Strategier for kommunikasjon Lokallag i Finnmark.
Sykkelen.no Alt om sykler og utstyr. Misjon “Vi skal hjelpe norske forbrukere å navigere i utstyrsjungelen.”
Velkommen til Knastedekket AS sin «Breisladden 2017»
Rekrutteringskampanjen 2015
PrEsentasjon.
Avislesing 2016/2017: Papir tilbake – mobil fram
Avislesing 2017: Flere leser aviser på mobil enn på papir
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
Avislesing 2018: Tilbakegang for papiravisene fortsetter
Utskrift av presentasjonen:

Trim.no AS Trening Slanking Kosthold Kosttilskudd Belastningsskader Annonseringsinformasjon for trim.no as: trim.no, iform.no og slankenett.no Trim.no AS Trening Slanking Kosthold Kosttilskudd Belastningsskader Revmatisme trim.no as, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. v/John Gunnar Oppheim - oppheim@trim.no - Telefon 913 85 926

Annonseringsinformasjon for trim. no as: trim. no, iform Annonseringsinformasjon for trim.no as: trim.no, iform.no og slankenett.no Fakta Samarbeidspartner med SOL Samarbeidspartner med TV2 Samarbeidspartner med Aftenposten Nyhetsleverandør til Fjalar Nyhetsleverandør til Webavisen Har levert over 200.000 programmer, og behandlingsopplegg til sluttforbruker. Testvinner på tipstoppen: Trim.no er kåret til testvinner og favoritt av bladet KK, som undersøkte medier innen trening og aktiv livsstil. Flere andre medier publiserer innhold fra trim.no, både på nett og som trykksaker. G-sport Norge brukte hele 8 – 10 trim.no- artikler i sin avis med opplag på 1,2 millioner! Fjernsyn og mobiltelefoner og PC`er smelter nå sammen til ett. For annonsører og produktsalg er NETT RETT! Ta våre annonsepriser i 2006 og gang dem med 2, og du finner annonseprisene til generelle medier. Du får altså hos oss markedetets beste nisjeannonsering til halve prisen! trim.no as, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. v/John Gunnar Oppheim - oppheim@trim.no - Telefon 913 85 926

Annonseringsinformasjon for trim. no as: trim. no, iform Annonseringsinformasjon for trim.no as: trim.no, iform.no og slankenett.no Våre sider trim.no – Alt om trening iform.no – Bodybuilding & Fitness slankenett.no – Alt om slanking Aktuelle saker Nyheter og informasjon Interaktive verktøy Spørreundersøkelser Fora med høy aktivitet Svartjeneste Programmer Behandlingsopplegg Veiledning Foraene har den største aktiviteten blant alle treningsfora i Norge. Trim.no AS har i tillegg nærmere 60.000 abonnenter på nyhetsbrev og produkter. Trim.no AS har siden 1998 bygd opp en anslått leserkrefts på opptil 60.000 månedlige lesere. trim.no as, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. v/John Gunnar Oppheim - oppheim@trim.no - Telefon 913 85 926

www.iform.no Norges største side innen Bodybuilding og Fitness Annonseringsinformasjon for trim.no as trim.no, iform.no og slankenett.no www.iform.no Norges største side innen Bodybuilding og Fitness Trening Kosthold Kosttilskudd Programmer Profiler Nettguide Aktuelle sake Nyheter & info Interaktive verktøy Spørreundersøkelser Fora med høy aktivitet Svartjeneste Leserservice Det Svenske bladet BK tipset og anbefalte iform.no som den eneste i Norge! Over tusen andre nettsider har linket til iform.no! trim.no as, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. v/John Gunnar Oppheim - oppheim@trim.no - Telefon 913 85 926

Effektiv og målrettet annonsering! Annonseringsinformasjon for trim.no as: trim.no, iform.no og slankenett.no Effektiv og målrettet annonsering! Tilbyr rimelig annonsering basert på markedsverdi og annonsørenes resultater. Dine salgsresultat står i fokus hos oss. Vi vil hjelpe deg til et effektivt mersalg, økt inntjening og full valuta for annonsekronene. Ønsker du å bygge merkevare i forhold til våre temaer, så er dette rette stedet for dere! Spør etter vår trafikk/pris-analyse av norske medier og få den tilsendt. Hva kan vi gjøre for deg? Effektiv annonsering med Toppbanner Plakat, enkel/dobbel Spesial, stor annonse midt på siden Pluss Vi følger marked og utvikling og informerer våre annonsører. Visste du at EU forbyr over 5.000 kosttilskudd i Januar 2009? Hvitløkskapsler reseptbelegges i ett eller flere EU-land. trim.no as, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. v/John Gunnar Oppheim - oppheim@trim.no - Telefon 913 85 926

Ta kontakt og spør etter tilbud! Annonseringsinformasjon for trim.no as: trim.no, iform.no og slankenett.no Ta kontakt og spør etter tilbud! trim.no, iform.no og slankenett.no Trim.no AS Salgsavdeling v/ John Gunnar Oppheim 6789 Loen Tlf. 913 85 926 E-post: oppheim@trim.no trim.no as, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. v/John Gunnar Oppheim - oppheim@trim.no - Telefon 913 85 926 – Faks 57 87 97 78