Festsalen Kurs- og konferanse

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kartleggingen av meldingsutbredelse i kommunehelsetjenesten november 2012 Prosjektet Kommunal Utbredelse(KomUT) Norsk Helsenett SF SamUT møtet
Advertisements

I undervisningsrom viser jeg…
Ebus Management Center En liten bruksanvisning for de enkleste funksjonene.
Bruke blits Vi trenger blits når det er for lite lys. Med blits inne: Når du tar bilder inne, er det ofte lurt å bruke blits. Når det er mørkt i rommet,
Om sikkerhet og brann.
Fyrhuset Kurs- og konferanse
Florø Fotball 2012 Balestrand Florø • Tradisjonelle vinteridretter er fraværende. • Sterke miljø innenfor friidrett, fotball og håndball. • Stor.
Arbeidsoppgaver for baneansvarlige Ansvarlig årgang G/J 10 Sesong 2012: årgang 2002.
Slik kommer du til «Personverninnstillinger»: Logg inn på Facebook.
E-læringskurs for friidrettsdommere Interactive internet-based course for athletic judges Dommerseminaret Kontaktperson innhold og regler:
Husk å stenge ved avreise. Bruk kjøpevann på kaffetrakter og
Sett inn riktig tid/form av verbet
Velkommen – til en presentasjon av Fredrikstad rådhus
Fritidsaktiviteter. Del 1. Nivå 1.
Herøy ungdomsklubb.
Kjelsås Håndball , Kioskinstruks 2013
Instruks kiosken! • Når du kommer: – Lås opp porten inn til banen! – Hente vann i klubbhuset (nede -garderoben) – Sett på pølsevann, og vaffeljern • Ikke.
Dommeropplæring Dommerseminaret 22. januar 2012 Dugnad å gjennomgå opplegg • Kursplan – dommerkurs i friidrett • Instruktørkompendium for kretsdommerkurs.
Instruktør I-kurs i Basisopplæring Renhold 2009
Kapittel 48 Elina møter en mann på fjellet.
Illustrasjoner: Ingrid Brennhagen
Mens vi venter… Julekalender til bruk i barneskolen – en PowerPointpresentasjon utarbeidet.
"Ting er ikke altid slik, de synes å være."
Kildesortering! La tingene gå i.
Grunnkurs gesisPLAN - Del 8
Illustrasjoner: Ingrid Brennhagen
Informasjonsmøte BACHELORSTUDENTER HØSTEN Studieadministrasjon Studiekonsulenter på Fysisk institutt: –Christine Sundtveten, rom V137 –Katrine Langvad,
Konnerudgata Trafikksikring og bussholdeplasser
De minste barna i barnehagen
Velkommen til Aktivitetsskolen Rosenholm 2013
Velferdsteknologi og ergoterapi
REGLER FOR INTRODUKSJONSGRUPPA
GOD MORGEN! VELKOMMEN TIL SKOLEN! HÅPER DU HAR HATT EN FIN HELG!
Diabeteskonferansen 2013 Medlemsvekst og verving, hva må til? 1.
Prosjektet Kommunal Utbredelse(KomUT) Norsk Helsenett SF
Velkommen til Konferanse om verving av blodgivere i Bergen 3. – 4
12 Reflekterende lesing.
EHP5 Erfaringer fra UiO. Litt om UiOs SAP-miljø Ressurser –IT-siden 2 årsverk på basis-siden 2 årsverk utvikling 3 årsverk forvaltning/funksjonell drift.
EHP5 Erfaringer fra UiO. Litt om UiOs SAP-miljø Ressurser –IT-siden 2 årsverk på basis-siden 2 årsverk utvikling 3 årsverk forvaltning/funksjonell drift.
Demokrati Illustrasjoner: Ingrid Brennhagen Foto: Astrid Brennhagen

Regler for bruk av øvingsavdelingen REGLER FOR BRUK AV ØVINGSENHETEN VED RADIOGRAFUTDANNINGEN.
Larvik – der det gode liv lever!
Kioskinstruks høst 2012 Nøkkel: Universalnøkkel benyttes også til sjalusi i kiosken. Kasse: Kasse til kiosk ligger i låsbart skap i vaktrommet. En kasse.
VI INVITERER deg/ditt firma til Søve som UTSTILLER PÅ MINIDYRSKU’N Sted: SØVE VIDEREGÅENDE SKOLE ULEFOSS Lørdag 1. juni 2013 Søve kan feire 120 år som.
Instruks kiosken! Når du kommer: – Lås opp porten inn til banen! – Hente vann i klubbhuset (nede -garderoben) – Sett på pølsevann, og vaffeljern Ikke bruk.
HØSTSAMLING FOR HELE ALLSPORTGRUPPEN
VISJON OG VIRKELIGHET RUNDT ”LEKENDE BARN I GUDS VERDEN”
GARDEROBE/GANG GI TRYGGHET TA ANSVAR VISE RESPEKT
For 10 ende gang… 25. September kunsten å møtes… velkommen til konferanse programmet starter kl dørene lukkes ved konferansestart.
Opplæring: Pålogging Prosedyre for logge på og av, låse og åpne PC’er DatoVersjonForfatterGodkjent avEndringer utført André S. MathiesenTore.
Kroppen som Gud har villet
Kontaktpersoner sesongen OppmannsansvarligTorunn Eilertsen Sportslig koordinatorAnders Holand Pettersen Resultattavle og musikk.
Kurs for valgfunksjonærer
Kiosk og arrangement i regi av OI. Hver gruppe må ha min. en ansvarlig for kiosk og arrangement. Så langt det går skal vi samle innkjøpene. Benytt OI skjema.
Flest mulig - lengst mulig - best mulig Tema for presentasjon undertema.
Tilbudskonferanse Kjøp av bistand til åpningsmarkering Ring 3-prosjektet Rv. 150 Ring 3 Ulven–Sinsen «Rotunden» - åpen rundkjøring på Ulvenveien.
Vårens vakreste eventyr? Eksamen våren Hvor mange eksamener? VG3 TAN= 1 eksamen VG2 BUA/HES= 1 tverrfaglig eksamen + kan trekkes ut til en eksamen.
Replace this picture on Slide Master Flytting til Espehaugen 37 fredag 4. juni.
Vårens vakreste eventyr? Eksamen våren Hvor mange eksamener? VG3 MK= 3 eksamener MED3001 og NOR en til VG2 MK= 1 tverrfaglig eksamen + kan.
Kalendertips for UiO-bruk Steinar Skogheim Gruppe for meldingstjenester, USIT 8.desember 2015.
BRANNSIKKER BOlig brannvernforeningen.no.
Blåbærtua MÅNEDSRAPPORT FOR APRIL Hva har vi gjort i mai?
Novembernytt Pytten Nå er høsten her, og vi skriver alt november. Vi legger bak oss en spennende oktober måned, med mye latter, lek og læring. Vi hadde.
Velkommen til foreldremøte U8
Servicetorget
Kretssamling Bogstad Skole lørdag 21. oktober kl
Kafeteria og peisestue
Kretssamling Bogstad Skole lørdag 21. oktober kl
Periodeplan for Januar 2019
Utskrift av presentasjonen:

Festsalen Kurs- og konferanse Booking av festsalen Revidert 21. oktober 2012

Bruk av Festsalen til konferanse/undervisning: Salen har ingen skillevegger og derfor ikke mulighet til å deles inn i flere deler Det er plass til 150 mennesker hvis det er satt opp bord og stoler og rundt 250 hvis det ikke er møblert. Revidert 21. oktober 2012

Bruk av Festsalen til sosiale arrangement Det er ikke lov å nyte alkohol i Festsalen! Alle arrangement i Festsalen skal avsluttes innen kl 23.00. Revidert 16. august 2012

Tegninger av Festsalen Revidert 21.oktober 2012

Festsalen er selvbetjent Det gjøres oppmerksom på at dette i utgangspunktet kun er møterom, ikke et konferansesenter med verter. Du som leier her, må selv bestille kaffe, lunsj og annet som du ønsker. Om du ønsker hjelp i forbindelse med møtene, må dette avklares i god tid i forveien, når møterom bookes. Revidert 21. oktober 2012

Catering Bestilling av kaffe, frukt, lunsj og lignende gjøres direkte til kjøkkenet. Se lenke til Intranett: http://unn-intra.unn.no/tromsoe/bestill-varer-fra-aasgaard-kjoekken-article15534-28875.html Kjøkkenet kan tilby en kursvert som ordner med mat og drikke. Dette må avtales direkte med kjøkkenet. Revidert 21. oktober 2012

Teknisk utstyr -lyd og bilde utstyr -projektor -mikrofonanlegg -overhead Revidert 21. oktober 2012

Teknisk bistand/hjelp Trenger du hjelp – kan du ta kontakt med: Håvard Sørensen tlf. 911 69 913 Revidert 21. oktober 2012

Praktisk informasjon Nøkler til hoveddør hentes i resepsjonen, hovedinngangen på Åsgård, og kvitteres for. Lånetaker må fremvise legitimasjon. Revidert 21. oktober 2012

Parkering Kursholdere bes informere om følgende på forhånd: Alle må ha gyldig P-kort/billett. Ansatte med P-kort bruker det på samme måte som i Breivika. Ved kjøp av billett må p-automat ved Fyrhuset benyttes. Følg skilting til parkering i Lars Eriksens vei ved hybelhus. Revidert 21. oktober 2012

Forts. Parkering Ikke-ansatte bruker p-automaten ved hovedinngangen til sykehuset. Følg skilting for gjesteparkering. Revidert 21. oktober 2012

Rigging av sal Konferansedelen av salen står fast opprigget med klasseromsoppsett. Ellers så må du som leier, rigge bord og stoler selv. Og rydder tilbake slik det var når du kom. Følg plantegning på døra. Forlat lokalet slik du ville ønsket at det var når du selv kom. Revidert 21. oktober 2012

Bruk av kjøkkenet Dersom du bruker noe av utstyret på kjøkkenet, må dette vaskes i oppvaskmaskinen og settes på plass i skapene. Det er bruksanvisning på oppvaskmaskinen. Kaffekanner må skylles og settes i skap. Ikke sett igjen rester i kjøleskapet. Revidert 21. oktober 2012

Søppel All søppel legge i svarte søppelsekker, som knytes godt igjen Sekkene kastes i søppelrom nede i gangen ved siden av Alderpsykiatrisk avd. Rommet er merket søppelrom Revidert 21. oktober 2012

Huskeliste Ikke la utstyr/ting som ikke tilhører Festsalen stå igjen. Alt utstyr som er hentet i kantina på Åsgård, skal leveres tilbake dit. Er det stengt, settes det utenfor døra til kantina. Slå av alt teknisk utstyr. Revidert 21. oktober 2012

Forts. Huskeliste Kaffetrakter og vaskemaskin må slås av. Slå av alle lys. Lukk alle vinduer og dører. Lås alle dører når du forlater lokalet. Lever nøkkel i resepsjonen. Revidert 21. oktober 2012

Gebyrer Dersom nøkkel forsvinner – kr 500,-. Lokalene forlates i uorden – kr 800,-. Lokalene forlates uten at dører er låst og vinduer lukket – kr 1.000,- Revidert 21. oktober 2012

Lykke til! Vi ønsker dere lykke til og håper dere får en fin opplevelse i Festsalen. Takk for at du vil låne Festsalen, og velkommen igjen  Revidert 21. oktober 2012