Sett inn visst på riktig plass.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kapittel 30 Fag og rutiner på skolen.
Advertisements

Bind setningene riktig sammen og med logisk innhold Kapittel 9 oppgave h.
44 Hector om skikk og bruk I Norge
Kapittel 21 Transportsystemet i Oslo
LEDDSETNINGER Vedlejší věty.
Sett inn synes eller tro.
Sett inn nok på riktig plass.
BIND SETNINGENE RIKTIG SAMMEN OG MED LOGISK INNHOLD Kapittel 5 oppgave h.
Samliv og familie i Norge Det er mange typer familier i Norge Introduksjonsprogrammet
Kapittel 24 Samtale om været. a) Sett strek mellom ordene og forklaringene. 1. forsinket 2. fortsatt 3. rastløs 4. ingen 5. å huske 6. en helg 7. overrasket.
BIOGRAFIBIOGRAFI Leseboka s Arbeidsboka s
En regional traineeordning for kysten av Midt- Norge. Eies og drives av 14 medlemsbedrifter – og venter på at din bedrift også blir med på laget. Hovedoppgaver:
Bibelarbeidet i Det Hellige Land.
Forslag til statsbudsjett Budsjettmøter - med formannskapet og komiteer, strategisk ledelse, enhetsledere og økonomienheten Strategisk ledelse.
KAPITTEL 50 Josephs julaften. a) Sett strek mellom ordene og forklaringene som betyr omtrent det samme desember 2. å gå 3. trist 4. nettopp 5.
STUDIER I STORBRITANNIA Hvorfor studere i Storbritannia? Utallige studieretninger og fagkombinasjoner Storbritannia er lite i omkrets, men stort i verdenssammenheng.
En helt i hjemlandet mitt Hun heter Pumpuang Duangchan, og hun er en sanger fra Thailand Hun vokste opp i ei lita bygd, og familien hennes hadde dårlig.
Inntakskvalitetsundersøkelsen Høsten 2008 Presentasjon LMU
Markedsføring og video Sosiale medier og bruken av disse er viktige – i noen tilfeller alene men også i kombinasjon med tradisjonell markedsføring.
En uke. Det er 7 dager i en uke Det er syv dager i en uke.
Kapittel 3 En vanlig dag. a) Sett strek mellom ordene og forklaringene 1. trøtt 2. å jobbe 3. å dusje 4. rotete 5. en jobb 6. hun har ikke lyst 7. mandag.
«Det inkluderende samfunn» - Røde Kors til stede for alle Miniseminar 2- Distriktsårsmøte i Geiranger 2015.
Møteplassen – gruppetilbud for barn og foreldre
Sett inn riktig form av eiendoms- pronomenene
Skreddersøm av info til hver enkelt bruker
SOMMERINFO! TRENE LITT ? Enkel økt Sprint økt «Litt syre» økt
Gang.
Dette er helt utrolig. Les alle tallene. Sakte linje etter linje
Vurdering for læring ”Eleven skal få råd og tilbakemeldingar som fortel korleis han/ho kan få auka lesefart og leseforståing” Mål for aksjonsperioden:
Terje Steen Edvardsen Hyllestad-seminaret 2. sept.2017
Norsk som fremmedspråk Side 131
Nyttige lenker.
Kapittel 32 Forholdet til læreren.
Velkommen til BA og årsenhet i religionshistorie!
Kapittel 31 Melissas utdanning og ønsker for framtiden
Kapittel 25 Othilie i barnehagen
Kapittel 27 Kommunikasjon med hjemlandet og å sende pakker
Kapittel 46 Utviklingssamtale.
Kapittel 1: Hei!.
Kapittel 7 oppgave b b. Sett inn riktig form av substantivene og adjektivene, med artikkel hvis nødvendig.
Anita forteller (FORSIDE) om søndagsskolen og de sinte mennene.
Kapittel 9 Å spise sunt og riktig.
Oppgave 15 Side 124 i arbeidsboken.
Kapittel 1 oppgave a) Sett inn substantivene i riktig form
SIN BOK Barnehageåret
Kapittel 1: Hei!.
Kapittel 1 Hei!.
Lek og moro skal vi ha, det gjør barn og voksne glad!
Status eCampus Opptak eCampus Workshop
Resultater av kartlegging mai 2015
Kapittel 12 Melissa og Petter gifter seg
Kapittel 23 Årstidene.
j. Skriv om slik at setningene betyr omtrent det samme
Kapittel 26 Å søke lån i banken
Kapittel 1: Hei!.
Kapittel 4 oppgave a) Fra perfektum til preteritum 
Kapittel 1, oppgave a) Sett inn riktig form av substantivene
Kapittel 7 Johanne har ingen klær.
Kapittel 6 oppgave i Bind setningene riktig sammen og med logisk innhold.
Kapittel 2 oppgave b Sett inn adjektivene i riktg form
Kapittel 6 oppgave a Sett inn riktig form av substantivene og adjektivene med artikkel.
Vold Hva tenker dere om dette bildet?
Kapittel 6 oppgave h Sett inn verbene i preteritum eller perfektum.
Sett inn riktig form av substantivene
Lørdag - 1.økt (3km - G14/G13/J14/J13)
Kapittel 6 oppgave g g. Sett inn å sette (seg), å legge (seg), å ligge, å sitte, å stå.
Bind setningene riktig sammen og med logisk innhold. 
SAMM Systematisk Arbeid Med Motivasjon i ungdomsskole
Velkommen til Oppdretterseminar!
JO MERE VI ER SAMMEN Jo mere vi er sammen, ja sammen, ja sammen, jo mere vi er sammen, jo gladere vi blir! For mine venner er dine venner, og dine venner.
Utskrift av presentasjonen:

Sett inn visst på riktig plass. Kapittel 6 oppgave d Sett inn visst på riktig plass.

Sett inn visst på riktig plass Han skal skilles. Det skal bli regn i morgen. De kommer på lørdag. Hun har en annen mann. Hele familien skal flytte til USA. Han skal visst skilles. Det skal visst bli regn i morgen. De kommer visst på lørdag. Hun har visst en annen mann. Hele familien skal visst flytte til USA.

Sett inn visst på riktig plass Bøkene hans har solgt godt. Han har fått diabetes. Det er ikke så enkelt å lære seg norsk. Mange studenter har søkt om opptak til høsten. Bananene er veldig billige på ICA i dag. Bøkene hans har visst solgt godt. Han har visst fått diabetes. Det er visst ikke så enkelt å lære seg norsk. Mange studenter har visst søkt om opptak til høsten. Bananene er visst veldig billige på ICA i dag.