Bluegarden Tid Tekn/adm ansatte

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Personlig pålogging – samme Bruker og Passord som på internett
Advertisements

ESS – opplæring av sluttbrukere
Hendelsesmodulen, TQM Enterprise
ESS – opplæring av sluttbrukere
Nytt økonomi og lønns/personalsystem fra
Demo Transport Invoice Verification(TIV) TakeCargo v.3.5.
<KLASSIFISERING>
Administrasjonsmodulen, TQM Enterprise Fellesinnstillinger Vinterseminar mars 2010.
SiO-Læringsmiljøs Regnskapskurs for store foreninger
Åpne prinsippskissen for å se sammenhengen i avviksbehandlingen. Som fellesbruker har du kun mulighet til å registrere (ikke behandle) avviksmeldinger.
Studentliv - Regnskapskurs for små foreninger - Modul 6
Nytt HR-system  Info lederforum
HMS-modulen Februar – Mai 2014 | Kurs i HMS-modulen for UDE - Oslo kommune| EVRY.
Arbeidstid barnehage – erfaringer etter oppstart Regionale kurs høsten 2012.
Avspark - mai KULTURETATEN Ny Hr-hverdag.
Innføring i bruk av Dashboard
HMS-modulen Oktober 2013 | Kurs HMS-modulen i HR-systemet for UDE | EVRY.
Oppgavehefte.
Elektronisk kamprapport
Studentliv - Regnskapskurs for små foreninger - Modul 2
5. Hva bør vi sjekke før hovedlønn desember
Nytt kursadministrasjonsverktøy. Internettsidene for potensiell deltager.
Bakgrunn Kunnskapsdepartementet (KD) ba i brev av til universiteter og høyskoler om at det innen utgangen av 2009 var utviklet løsninger for,
Side 1 © Senter for statlig økonomistyring© Senter for statlig økonomistyring |Selvbetjening og arbeidsflyt Tillegg for ledere.
Info om Nytt HR-system LEDERFORUM Oslo kommune
Om sykefravær For ledere på USIT Feb – Britt M. Krog.
HeV-prosjektet Helhetlig virksomhetsstyring
Enkel godkjenning i ePhorte SharePoint
Pålogging i portal 1/4 Påloggingsbildet hentes fra
Lærlinger i Bærum kommune
FLEKSITIDSORDNING hos
Lærlinger i Bærum kommune
8C Skoleåret
Uib.no UNIVERSITETET I BERGEN Samarbeid om skoleerfaring og praksis Samling med lærere i realfagspartnerskapet 7. mai 2012 Legg inn «Avdeling / enhet»
Liv- og pensjonstjenesten demo Liv- og pensjonstjenesten Gå til Klikk på ”Logg inn” Logg inn med BankID utstedt.
Elektronisk kubekort Enkel registrering og full oversikt på mobil, nettbrett og PC.
DFØ-app Selvbetjening på mobilen. Hva er DFØ-app? DFØ har lansert en mobil-app som en tilleggstjeneste til selvbetjeningsportalen (der du fører reiseregninger).
Her kan du skrive enhet/tilhørighet. Sett blank hvis dette ikke er aktuelt. Innhold i dette feltet styres her: Meny -> Sett inn (Mac=Vis) -> Topptekst.
FRiidrett 01/ Tamil sangam i Norge.
Sykefraværsrapportering for 2016 LAMU
Viktige datoer i så henseende
Personalportalen og Variabelattestant rollen(VLA)
Kommunikasjon og rekruttering
Digitalisering og digital kompetanse
DFØ-app Din portal på mobilen.
© Senter for statlig økonomistyring
Universitetet i Bergen
Min Tid Tekn/adm ansatte
Min Tid Tekn/adm ansatte
Min Tid Tekn/adm ansatte
Opplæring SAP Portalen
2-årig masterprogram Energi
FagpersonWeb Godkjenning obligatoriske aktiviteter
Bluegarden Tid og Prosjekt ved UiB
Min Tid HR-konsulenter
Min Tid Tekn/adm ansatte
Flerkulturelt barnevern
Det samfunnsvitenskapelige fakultet
Min Tid Tekn/adm ansatte
Avviksrapportering - Pivot
Brukerveiledning for timeregistrering med Betalmeg
Brukerveiledning for timeregistrering med DFØ-appen
Brukerveiledning for timeregistrering med DFØ-appen
Å bruke e-læringskurs i kvardagen
Lynguide for leder-rollen
Utgiftsrefusjoner Høgskolen i Østfold
Utgiftsrefusjoner Høgskolen i Østfold
Digital skrivestøtte - et samarbeidsprosjekt
Lynguide for leder-rollen
Utskrift av presentasjonen:

Bluegarden Tid Tekn/adm ansatte Her kan du skrive enhet/tilhørighet. Sett blank hvis dette ikke er aktuelt. Innhold i dette feltet styres her: Meny -> Sett inn (Mac=Vis) -> Topptekst og bunntekst Universitetet i Bergen Bluegarden Tid Tekn/adm ansatte

Universitetet i Bergen Bluegarden Tid Modul for å registrere fleksitid via HR-portalen. Dere kan også bruke mobilen til å registrere Min Tid Alle tekn/adm ansatte på SV-fakultetet som har fleksitid skal begynne å fleksitid via Bluegarden Tid fom 1/10-2017 Informasjon om Min Tid finner på informasjonssidene for registrering i HR-portalen: http://pagaweb.b.uib.no/ Velg arkfane for Ansatte og deretter Min Tid – Timeregistrering i menyen. Ledere finner informasjon om godkjenning i Min Tid her: http://pagaweb.b.uib.no/ledere/min-tid/ 27.12.2018

Bluegarden Tid - kontaktpersoner Universitetet i Bergen Bluegarden Tid - kontaktpersoner Ved feil eller andre problemer i Min Tid kan dere ta kontakt med HR-konsulentene ved fakultetet. 27.12.2018

Universitetet i Bergen Arbeidsplan Alle som skal registrere i Min Tid må ha en arbeidsplan: Dersom arbeidsplanen din ikke stemmer med hvordan du faktisk arbeider må du kontakte HR-konsulentene på fakultetet. Ansatte ved SV-fakultetet har fått en arbeidsplan som starter 01.10.2017. Dere må starte å registrere arbeidstid fra denne datoen, ellers vil dere få minus på fleksitid saldoen. Fleksitid skal registreres hver dag, men dersom dere glemmer å registrere er det mulig å etter-registrere inntil 40 dager. Etter dette blir systemet låst for registrering 27.12.2018

Universitetet i Bergen Registrering i Min Tid Dette skal dere registrere i Min Tid: Fleksitid (arbeidsdagens start-slutt) Avspasering Overtid Reisetid Fravær <= 1 dag Dette skal dere ikke registrere i Min Tid: Sykefravær, egenmeldinger, permisjoner etc. Ferie, seniordager 27.12.2018

Universitetet i Bergen Bluegarden Tid - demo Ulike saldoer i Min Tid (fleksitid saldo, reisesaldo mm) Registrere fleksitid i Min Tid Registrere reisetid Registrere overtid (må godkjennes av ansatt) Legge til kommentar på registrert tid Registrere avspasering Registrere korttidsfravær (<= 1 dag) Godkjenne data Arkfanen detaljert (rydde, overstyre kontering) 27.12.2018

Fleksitid saldo (pluss/minus tid) Universitetet i Bergen Fleksitid saldo (pluss/minus tid) Når dere starter å registrere fleksitid i Min Tid må vi få oppgitt inngående balanse på fleksitid-saldoen (pluss eller minustid) som du den 01.10.2017 27.12.2018

Universitetet i Bergen