Med en direkteservicekontofår din bedrift en unik webkonto for registrering av service på mobiltelefoner, nettbrett og tilbehør. DS+ swap gir deg markedets raskeste servicehåndtering, hvor identisk enhet sendes direkte fra servicesenteret til deg samme dag som enhet er registrert.
Hvorfor DS konto med swap 1. Enkel, effektiv og rask serviceregistrering: Service registreres enkelt gjennom egen webkonto. Du trenger ikke forlate kontorstolen eller kontakte utsalgssted for servicehåndtering. Med ferdig oppsett av dine avdelinger, IMEI-gjenkjenning av enheter og kontroll over innsendelser er det kun å skrive ut fraktseddel samt innleveringspapir og sende servicen sammen med annen post inn til reparasjonsenter.
Hvorfor DS konto med swap 2. Service SLA: Service utført på 48 timer ved reparasjonsenter Enheter registrert med DS+ får automatisk prioritet på gjeldende reparasjonsenter. Service utføres på 48 timer og sendes deretter tilbake til adressen enheten kom fra.
Hvorfor DS konto med swap 3. Logistikk inkludert: Elektroniske fraktsedler Ved endt serviceregistrering genereres en elektronisk fraktseddel til utskrift hos bruker/administrator. Enheter legges sammen med annen utgående post og sendes direkte til reparasjonsenter. Logistikkomkostninger (tur/retur) og fraktforsikring er inkludert i løsningen.
Hvorfor DS konto med swap 4. Administrasjonstilgang: Rapportuttrekk og sporing av service DS+-plattformen gir administrator tilgang til avanserte søk, sporing og rapporteringsfunksjonalitet for å gi oversikt over organisasjonens serviceoppdrag.
Hvorfor DS konto med swap 5. Løpende informasjon: SMS og e-post Kunde får fortløpende informasjon på SMS og e-post fra reparasjonsenter gjennom hele prosessen. Trykk her for link til DS+ testkonto For login til admin er Brukernavn: test og Passord test