© Inklusion – En guide til inkluderende praksis i skolen Kristina Rosenkrands Petersen Hans Reitzels Forlag 2014.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Lærings – og mestringssenteret i sykehuset Innlandet.
Advertisements

Endring av formidlingspraksis i samarbeid med skolen Tvangsgifte eller ekte kjærlighet? Museer som ressurs i Den kulturelle skolesekken Alta,
Kompetansemål i akvakultur
Delprosjekt KVALITETSSYSTEMER
EIK - fagskole IKT i regnskap Karl Klaussen.
Antonovsky`s salutogenesemodell
Digital kompetanse i studiet og praksisopplæringen •Produksjon av sammensatte tekster inkludert digitale presentasjoner (tekst, bilde, lyd, video, animasjon)
Professor Thomas Nordahl
Den flerkulturelle skolen
SRI LANKA Finn Worm-Petersen, Exilesoft (Pvt) Limited -Taking your software abroad © 2010 Finn Worm-Petersen,
Systemrettet arbeid i PP-tjenesten
Nettverk for miljølære Et samarbeid mellom skoler, forskning og forvaltning En moderende møteplass for å praktisere miljøundervisning i eget lokalmiljø.
VELKOMMEN ALEPH brukermøte 26. Og 27. oktober 2006.
Helse 1 Fremskriving av behovet for sykehustjenester Stein Østerlund Petersen SINTEF Helse.
UNIVERSITETET I OSLO © TEKSTLABORATORIET Fefor 2003 Navnegjenkjenning for norsk med Constraint Grammar (CG) Andra Björk Jónsdóttir og Kristin Hagen Tekstlaboratoriet.
Forventninger til praksis Av: Kristine Nicolaisen.
1 1 Stein Mortensen Behandling av fisk: et lærebokprosjekt.
Kristine Angell, Kristine Gjelstad, Martine Haug og Renate Heyn.
Om Fett og fettsyrer GRUPPE 5. Måltid A Måltid B.
Møte med klassekontaktene
Foto: Geir Hageskal Foto: Helén Eliassen Fadder for deltaker i praksis Kvalifiseringssenter for innvandrere
Inkluderende læringsmiljø og pedagogisk refleksjon
Økonometri 1: Den multiple regressionsmodel1 Økonometri 1 Den multiple regressionsmodel 17. februar 2006.
FoU i Praksis 2004 Trondheim Berit Bratholm og Kristin R. Tholin.
Å LEDE EN BARNEHAGEN I FORANDRING
Pedagogisk pleieplan Dag Eggesvik, HiO.
Barn som medforskere Komme i gang- prosjektbasert utviklingsprosjekt i barnehagen med faget samfunnsfag som fordypningsemne.
ETTERUTDANNING TØNSBERGBARNEHAGENE
STYRKE næringsnær læring
ELEVPRESENTASJON 7. TRINN Rådgivere –Thomas Kvalvik og Siri Myhren Petersen Emne: Nye fag på 8. trinn.
FORELDREMØTE 8. TRINN Rådgiver –Thomas Kvalvik & Siri Myhren Petersen Emne: Nye fag på 8. trinn.
Jr.FIRST® LEGO® LEAGUE 2015 PRESENTATØR, DATO. Siden starten i 2000 har FIRST Scandinavia hatt som formål å gi barn og unge god lærings- og mestringsopplevelser.
«Recoveryverksteder - fellesarenaer for utvikling, samarbeid og kunnskap» Nettverkssamling for kommunepsykologer Sandefjord
©Projektstyring – Projektledelse i praksis (2.udg.) Steen Thorborg (red.) Hans Reitzels Forlag, 2013.
©Projektstyring – Projektledelse i praksis (2.udg.) Steen Thorborg (red.) Hans Reitzels Forlag, 2013.
«Å stå utenfor» Inkluderende praksiser i skolen 25. oktober 2016 KoRus vest-Bergen Reidar Dale «Eg er, fordi du tenkjer på meg. Vi bli ikkje oss sjølve.
Fylkesmannens rolle for ungdommen i OT sin målgruppe
Velkommen til fagdag! En aldrende innvandrerbefolkning - hvordan tilrettelegge for likeverdige helse- og omsorgstjenester?
Gjennomgang og rapportering
© Regneark til Økonomistyring
© Pædagogisk ledelse i en læringsmålstyret skole. Lejf Moos
Norsk Casino Guide - Beste Stedet å Finne The Top Casinos
Kapittel 2 Logistikksystemet
Kapittel 1 Logistikk – forutsetninger og begreper
Kapittel 7 Service ©CAPPELEN DAMM AS 2017 Figuren er omfattet av åndsverklovens bestemmelser og må ikke gjengis uten forlagets tillatelse.
Logistikkledelse Tabeller
©Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer (2.udg.)
Salgsledelse.
PIO-senteret: Barn som pårørende
Forslag til organisering av skikkehetsarbeidet ved UiO
©CAPPELEN DAMM AS 2015 Figuren er omfattet av åndsverklovens bestemmelser og må ikke gjengis uten forlagets tillatelse.
©Statistikhåndbogen Xenia Brun Hansen Hans Reitzels Forlag, 2010.
©CAPPELEN DAMM AS 2015 Figuren er omfattet av åndsverklovens bestemmelser og må ikke gjengis uten forlagets tillatelse.
© Regneark til Økonomistyring
Styret i Østre Udnes Bygdekvinnelag Østre Udnes Bygdekvinnelag!
FORELDREMØTE 8. TRINN Rådgiver –Thomas Kvalvik Siri Myhren Petersen
Praksisnærforskning – perspektiv og metoder
© Regneark til Økonomistyring
© Regneark til Økonomistyring
Praksisnærforskning – perspektiv og metoder
© Driftsøkonomi til salgs- og markedsføringsuddannelserne
Styret i Østre Udnes Bygdekvinnelag Østre Udnes Bygdekvinnelag!
© Driftsøkonomi til salgs- og markedsføringsuddannelserne
© Driftsøkonomi til salgs- og markedsføringsuddannelserne
Velkommen til foreldremøte, 28. februar
Komunalt samarbeid om digital kompetanse
© Regneark til Økonomistyring
Bufdirs arbeid med CRPD
Forfattere (liten skrift) Introduksjon
Overordna del – verdiar og prinsipp i grunnopplæringa
Utskrift av presentasjonen:

© Inklusion – En guide til inkluderende praksis i skolen Kristina Rosenkrands Petersen Hans Reitzels Forlag 2014

© Inklusion – En guide til inkluderende praksis i skolen Kristina Rosenkrands Petersen Hans Reitzels Forlag 2014

© Inklusion – En guide til inkluderende praksis i skolen Kristina Rosenkrands Petersen Hans Reitzels Forlag 2014

© Inklusion – En guide til inkluderende praksis i skolen Kristina Rosenkrands Petersen Hans Reitzels Forlag 2014

© Inklusion – En guide til inkluderende praksis i skolen Kristina Rosenkrands Petersen Hans Reitzels Forlag 2014

© Inklusion – En guide til inkluderende praksis i skolen Kristina Rosenkrands Petersen Hans Reitzels Forlag 2014

© Inklusion – En guide til inkluderende praksis i skolen Kristina Rosenkrands Petersen Hans Reitzels Forlag 2014