E39 Kvivsvegen Rammevilkår nr 1 – Samferdsel ? Maritim Forening søre Sunnmøre Ulstein Quality Hotell – 30. august 2007 Kvivsvegen as i samarbeid med Statens.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Grenlandsbanen E18 Tvedestrand
Advertisements

Arbeidsoppgaver, markedssituasjon Anlegg Lars Aksnes Bransjemøte 4. mars 2005.
Nasjonal transportplan Øyer 5. september 2011 Jan Fredrik Lund, leder programstyret Nasjonal transportplan Hvordan påvirke det videre planarbeidet? Universell.
E16 Sandvika – Hønefoss Strategier og planer
Modum Næringsråd 5. mars 2014 Rv. 35.
Nasjonal Transportplan
Fv. 108 Tangebekken-Skjærhalden - tiltak for myke trafikanter Åpent møte Hvaler rådhus 11. desember 2012.
Vi baner veg for deg !.
NTP: Sør-Trøndelags posisjon og viktigste saker. Samle kreftene Gjennomslag sentralt oppnås ved Klare og forståelige prioriteringer Enhetlig og samlet.
HP 2010 – 2013 (2019) HP for Statens vegvesen gjelder for perioden 2010 – 2019 med hovedfokus på 2010 – Programmet er etatens gjennomføringsplan.
Utdrag fra presentasjon E16 Sandvika - Skaret
Kjerringsundet Ny veg mellom Otrøy og gossen
Hvordan skape en vinnerregion i samferdsel ? Innlegg på Samferdselskonferansen i Kr.sund Iver Nordseth – leder i Samferdselsutvalet i MR.
E-16 Filefjell– den sikreste vintervegen mellom øst og vest
Ingvild Kjerkol Stortingets transport- og kommunikasjonskomité Kommunikasjon og infrastruktur - ? KLP kommunekonferansen.
Kva? Kvifor? Korleis?. Kva? Kvifor? Korleis? Kva?
Del 2 Strategisk analyse
E6 mellom Ulsberg og Melhus har mange trafikkulykker, samt at dårlig og varierende vegstandard gir dårlig trafikkflyt og fremkommelighet.
Sande Fastlandssamband As Etablert i 1987, 313 aksjonærar. Sande Kommune 51%, Vanylven Kommune 11%, Brimer Kvamsøy as 7% § 3 Selskapet sitt føremål er.
SpareBank 1 Søre Sunnmøre Presentasjon Kapitalmarknadsdag Oslo 21. august 2013 Adm. Banksjef Solveig Midtbø.
Fylkeskommunen sine oppgaver og ressursbehov Arild Fuglseth, samferdselssjef.
HELHET – ENKELHET – KOMMUNIKASJON ”Jernbanen som regionutvikler”. Vestfold v/Osmund Ueland.
Universell utforming i Nasjonal transportplan Partnerforum: Universell utforming og statsforvaltningen Blindern, Trine Hagen Vegdirektoratet.
Statusoppsummering Seismiske målingar. Traséval. Kostnadsberekning. Status i forhold til finansiering: * Endelege vedtak i kommunar og fylke. * Statlege.
Er det plass til større prosjekt innanfor større prosjekt i NTP ?
Nasjonal transportplan 2010 – Oppfølging i handlingsprogram og budsjett.
Leverandørmøte – felles bransjemøte Utfordringer Vegdirektør Terje Moe Gustavsen 20. mai 2009.
Prekvalifisering E6 Helgeland Delprosjekt Korgen - Bolna Informasjonsmøte Meyergården Hotell 6. mai 2014.
Fergefri E39 og NTP Ulsteinvik, 11. mai 2016 Stortingsrepresentant Helge Orten.
1 Ferjefrie stamvegar/riksvegar gjennom fylket Ferdige og mulige samferdselsprosjekt i Møre og Romsdal etter tusenårsskiftet Lage Lyche.
Samhandlingskonferanse SIS, HAFS, Høyanger, Balestrand, Bremanger Jenny Følling Ordførar i Gaular
Statsbudsjettet 2010 Vegdirektør Terje Moe Gustavsen 14.okotber 2009.
Alternative tunnelar på Kvamskogen Samferdslemøte i Norheimsund 26. april 2016 Torleiv Ljones.
E6 Helgeland Utviklingskontrakt Utbygging – utbedring - drift og vedlikehold NVF-møte 10. juni 2011 Bjørn Erik Selnes.
-Ein tydeleg medspelar Økonomiplan OD-møte
NYTT INNTEKTSSYSTEM FOR KOMMUNANE 17. FEBRUAR 2016 Lars K. Fylling Økonomisjef Skodje kommune Tlf DET HANDLAR.
Kystvegkonferansen Samferdsel – viktig for bedriftene  "Hos oss er det ikke først og fremst lønnskostnadene som utgjør den største trusselen.
Næringsreisa Behov for faglært arbeidskraft og lærlingar i framtida. Innlegg ved leiar i fagopplæringsnemnda Nils P Støyva.
Nasjonal transportplan Politisk møte med Samferdselsdepartementet
Spillemidler til idrettsanlegg
Interreg Europe - forutsetninger og erfaringer med norsk deltakelse så langt Mobiliseringskonferanse for Interreg B- og C-programer, Garderoen
- perla ved Sognefjorden -
Auka verdiskaping på ammeku
Arna - Voss Status for arbeidet Presentasjon for Stamvegutv
STATUS FOR DEMENSOMSORGA I MØRE OG ROMSDAL
Status fra fellesnemnda
Kystvegkonferansen 26. august 2011
Kommunereforma på Sunnmøre v/styreleiar Anders Riise
Endring i opplæringslova § 3-1
Distriktssekretær i Sogn og Fjordane Nils P Støyva
Utredning om forbindelser mellom Østlandet og Vestlandet
Bypakkane i Møre og Romsdal Status i prosessen og prosjektoversikt
Fornying av kraftleidningen Dale – Fosse – Kaldestad - Hodnaberg
Reisemål Stryn & Nordfjord AS
Brødrene Aa - MANCRAFT - Florø skyssbåt - Flora muncipality
Hardanger dei siste åra
NASJONAL RASSIKRINGRUPPE 14. AUGUST
Tenk å kunne kjøre Søvika - Ålesund sentrum på under 15 minutter! 
Informasjonsmøte E6 Helgeland Sør Gardermoen 26. august 2015
Forprosjekt E39 Thamshamn-Klett
Det har aldri vore skapt så mange nye arbeidsplassar i Sogn og Fjordane
Fornebubanen Erfaringer.
Førarkort for eldre Haustkonferanse Sogn og Fjordane Pensjonistforbund
Jernbanen – et element i samfunnsutviklingen
Nasjonale utfordringer og strategier for samferdsel
Status desember 2018.
Velkommen Konseptvalgutredning (KVU) E10 Fiskebøl - Å
Finansiering og budsjettering
Organisering av vegansvaret i Vestland fylkeskommune
6. årssteg - veke 19 MELDINGAR TIL HEIMEN Sund Glesnes skule
Utskrift av presentasjonen:

E39 Kvivsvegen Rammevilkår nr 1 – Samferdsel ? Maritim Forening søre Sunnmøre Ulstein Quality Hotell – 30. august 2007 Kvivsvegen as i samarbeid med Statens vegvesen Svein Sunde - styreleiar

E39 Kvivsvegen – LAVLANDSLINJE FERJEFRI – NYTT AUST/VEST SAMBAND

Henta frå

(2006-kroner)

Veg over Kviven Eit gamalt vegkrav – Første ”kjende” søknad – Hornindal heradsstyre løyver kr.50,- mot at Volda og Hjørundfjord heradsstyrer løyver tilsvarande kvar. Resultat: ” Det vart skote ut ein del i verste kneikane og jamna litt der det mest trengdest ”

Frå Volda mot Austefjord

Frå Geitvika mot Kalvatn

Frå Grodås mot Kalvatn

Spesielle tiltak Hornindal / Volda: Hornindal: Bru over Storelva Flytting av låve. Volda: Fylling i Storevatnet. Amfibietunneler ved Litlevatnet: (foto:

Bu- og arbeidsmarknader før utbygging

Bu- og arbeidsmarknader etter utbygginga av Eiksundsambandet og Kvivsvegen:

ny E39 Kvivsvegen og rassikring Hjartåberga Utbygginga finansiert ved: Egenfinansieringskrav: 100 mill (112 mill/2007 ) Statsmidlar: 970 mill. Handlingsprogram : Mill 2006-kr stat egen

Handlingsprogram Om Kvivsvegen i St.prp.nr. 1 ( ): ”I tråd med St.meld.nr.24 ( ) legges det opp til å framskynde oppstart på bygging av Kvivsvegen mellom Nordfjord og Volda, forutsatt at det blir tilslutning til delvis bompenge- finansiering av prosjektet. Vegdirektoratet har foreløpig lagt til grunn 100 mill kr i ekstern finansiering.”

Status August 2007: Fylkesdelplan og kommunedelplan Godkjente i begge fylka Reguleringsplanar: Godkjente i kommunane. Bompengesøknad: Godkjente i kommunane og fylka. Ekstern kvalitetsikring: Under handsaming i Vegdirektoratet / Eksternt firma Regjering / Storting: Oppstartsløyve: Forventa hausten 2007 / Budsjett 2008

Endra reisemønster Transportøkonomisk institutt har rekna ut at: E39 Kvivsvegen gir slik endring i avstandar og tid frå Volda sentrum: Grodås: sparde km: 27 km - spard tid: 55 min (før 62 km/85 min) (no 35km/30 min) Stryn: sparde km: 15 km - spard tid: 45 min (før 72 km/94 min) (no 57km/49 min) Stranda: auka km: 4 km - spard tid: 25 min (før 87 km/120min) (no 91km/95 min) Eid: auka km: 35 km - spard tid: 2 min (før 36 km/64 min) (no 71km/62 min) (samanlikninga for Stranda er via Festøya – Hundeidvika, som i dag er raskast frå Volda) Sjølv om reiseavstanden til Stranda aukar med 4 km via Kviven, vert reisetida kortare grunna ferjefritt samband. Etter at Kvivsvegen er ferdig vil ein spare ca 1 time på strekninga Ulsteinvik - Oslo ved å køyre dei nye sambanda, mot å køyre via Åndalsnes og Dombås. Og ikkje minst – du kan reise når det passar deg – heile døgnet.

Forbigåande tiltak: Dagens ferjebilett overførast til maks. 15 års innkrevjing gjennom:

Kvivsvegen: ferjefri E39 mellom fylka S&F – M&R Lavlandslinje: Kvivstunnelen 102 – 123 m.o.h Betre samfunnsnytte av Eiksundsambandet.

E39 Kvivsvegen Takk for merksemda