Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Integrasjon Microsoft CRM Visma Business ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde,

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Integrasjon Microsoft CRM Visma Business ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde,"— Utskrift av presentasjonen:

1 Integrasjon Microsoft CRM Visma Business ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde, leverandør eller prosjekt, oppdateres automatisk alle andre systemer som trenger denne i sitt register”

2 Opprette en ny kunde eller leverandør fra Microsoft CRM til Visma Business

3 Opprette ny kunde/leverandør. Hvis kunden eller leverandøren ikke finnes i Visma Business. Trykk Connect.

4 Opprette ny kunde/leverandør. Hvis kunden eller leverandøren ikke finnes i Visma Business. Trykk Legg til.

5 Hvis det finnes en kunde i Visma Business med lignende navn presenteres dette i en liste. Hvis den riktige kunden finnes allerede i Visma Business kan de knyttes sammen. Hvis kunden ikke finnes i listen velg: Opprett ny Aktør (Kunde/Leverandør)

6 Kontroller alle data og trykk Opprett

7 Hvilken felt som synkroniseres vises på kontakten.

8 Reskontro nr fra Visma Business.

9 I Visma Business er kunden opprettet med riktige opplysninger. Nytt kunde nr er tildelt og sendt til Microsoft CRM.

10 Synkronisering av kunder og leverandører.

11 Vi endrer Adresse 2 fra Postboks 123 til Postboks 123 Sentrum.

12 I Microsoft CRM er nå Postadressen oppdatert

13 Synkronisering av kontaktpersoner

14 Det finnes ingen kontaktpersoner som er synkronisert, men det finnes 3 kontaktperson i Microsoft CRM som ikke er synkronisert. Trykk på Rediger personer for opprette disse i Visma Business

15 Velg hvilken kontaktpersoner som finnes i CRM og som ikke er synkronisert. Velg hvilken kontaktpersoner som finnes i Visma Business og som ikke er synkronisert. Finnes en kontaktperson i begge systemer merk begge personen i begge boksene og bruk. Finnes kontaktpersonen kun i et av systemene, bruk Legg til

16 Logg Utførte endringer

17

18 Rapportering Microsoft CRM <- Visma Business ”Med full oversikt over ordre og leveringsstatus, åpne poster og historiske faktura, øker du servicegraden og dine kunderelasjoner.” ”Prosjektoversikt fra prosjektregnskap til bilagsnivå skaper full kontroll i prosjektet” ”Kunne åpne en kopi av alle elektronisk bilag/faktura er besparende”

19

20 Vi ønsker å se nærmere på en av de åpne postene i Visma Business og trykker på Faktura nr.

21 Detaljer fra fakturaen.

22 Meny. Viser Åpne poster, Kontoutskrift og budsjett mot virkelige tall

23 Meny. Viser ulike sorteringer av faktura transaksjoner med full drill down. Inkl. faktura kopi i PDF.


Laste ned ppt "Integrasjon Microsoft CRM Visma Business ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde,"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google