Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon av TV2s sommersatsing på Fredriksten Festning i Halden Sommeren 2007.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Presentasjon av TV2s sommersatsing på Fredriksten Festning i Halden Sommeren 2007."— Utskrift av presentasjonen:

1 Presentasjon av TV2s sommersatsing på Fredriksten Festning i Halden Sommeren 2007

2 Aktører TV selskap: TV2 Produksjonsselskap: Monster Programledere: Kathrine Moholt og Tommy Steine Prosjekteier: Halden Kommune Arena: Fredriksten Festning / Nasjonale Festningsverker Sponsoransvarlig: Hitsville Prosjektledelse og PR-kontakt lokalt: Drivkraften

3 Programlederne i fyr og flamme Dette er et drømmekonsept som jeg har ønsket å kunne lede lenge, nå går det i oppfyllelese, sier sangglade Katrine. Katrine og Tommy skal lede programmet sammen og ser frem til å komme ut av ishallen og i solen. Jeg gleder meg utrolig mye, har lenge ønsket å gjøre noe sånt som dette. Dette kunne jeg rett og slett ikke si nei til, sier Tommy.

4 I historiske omgivelser på Fredriksten Festning

5 Fakta TV2 har valgt Halden som vertskap for sin sommersatsing i TV-ruta ”Allsang på Grensen”. Programlederne er Tommy Steine og Kathrine Moholt fra bl.a ”Isdans”. Programlederne skal lede allsangen. Programmet skal hver sending ha 3-4 nasjonale/internasjonale kjente artistnavn som synger både egne sanger og kjente og kjære allsanger. Det blir ca 7 sanger i hvert program. Det er plass til minst publikum hver onsdag. Det blir satt ut stoler til 2000 stk, og det er mulig å ta med egne stoler til et område litt lenger bak. Forhåndssalg av billetter og salg på arrangement. Innslipp av publikum begynner ca kl Programlederne vil ha en drøy halvtime til å varme opp publikum, gå gjennom sangene og praktiske opplysninger før opptaket starter ca kl

6 Målgruppe TV publikum –Bred familieprofil Publikum under opptak –Fastboende og feriegjester i Østfold, Bohuslän og søndre Akershus –Kor og andre sangglade på Østlandet Liker alt fra Idol, D.D.E til Evert Taube….

7 Programplan Datoer: 6 onsdager i juni/juli/august: –27. juni –4. juli, 11. juli, 18, juli, 25. juli –1. aug. Klokkeslett: –17.00 – 19.00: Billettsalget –18.15 – 19.15: Publikumsinnslipp –19.15 – 20.00: Oppvarming av publikum –20.00 – 21.15: Opptak

8 Priser publikum Betalende publikum Barn u/6 år: Gratis Alle andre samme pris: NOK 50 (Barn o/6 år, voksne, pensjonister) Gratis publikum Organiserte kor: VIP-gjester Fribilletter til øvrige sponsorer Fribilletter mannskap Presse og andre samarbeidspartnere

9 Markedsføring Nasjonalt v/TV2: –På TV2: Promospots, konkurranse på nettsidene, bruk av egne PR folk mm –På andre mediekanaler: Radio-kampanje (trolig P4) og noe trykt Regional og lokalt: –Radio-kampanje på Radio Prime i Norge og Sverige –Annonsekampanje i Oslofjordsamkjøringen mm –DM til kor og andre spesialgrupper –Nettsted: –Plakater, flyere, programhefte mm

10 Sponsorprodukter TV-plakater før/under/etter sending TV2 Annonse i Programhefte som deles ut Link på Logo på billetter og akkrediteringskort ”Allsang spesial” – inkl. generalprøve Spesialtilpasninger


Laste ned ppt "Presentasjon av TV2s sommersatsing på Fredriksten Festning i Halden Sommeren 2007."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google