Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo."— Utskrift av presentasjonen:

1 03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo

2 Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY

3 Vi skal finne «The Best of FjordNorway» Gjennom en konkurranse skal vi kåre Vestlandets 10 beste attraksjoner/opplevelser Kampanje vår/sommer 2013 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY

4 Tekst Vi skal få de som besøker oss til å ta bilder av våre flotte steder og dele sine egne opplevelser. Så skal vi la hele Norge stemme på hva som er det beste vi har å by på. ALLE KAN DELTA! Destinasjonene, innbyggerne og turistene. Kampanjen - en fotokonkurranse Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter

5 Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter INNSAMLING AV BILDER

6 Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Hvordan? Slik deltar du enten du er turist, lokal eller destinasjon: 03/22/13FJORDNORWAY 1. TA BILDE av de beste opplevelsene dine på Vestlandet.

7 Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY 1. TA BILDE av de beste opplevelsene dine på Vestlandet. 2. TAGG (MERK) BILDET MED #Bestof #FjordNorway #sted (eks.Preikestolen) Hvordan?

8 Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY 1. TA BILDE av de beste opplevelsene dine på Vestlandet. 2. TAGG BILDE MED #FjordNorway #Bestof #sted 3. DEL BILDE På Instagram og en egen webside Hvordan?

9 Instagram deler Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Sosiale medier Når man deler et bilde, vil alle vennene dine og potensielt deres venner igjen se dette.

10 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Konkurranseside Galleri Så vil bildet du har tatt komme opp på en egen webside i et flott galleri.

11 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Konkurranseside Galleri Bildet er da også merket

12 Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter HVORDAN FÅ FOLK TIL Å TA BILDER

13 Plakat Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter

14 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Plakater

15 Bordkort Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Kort Bordskilt

16 Rullerende skjermer Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Nyeste bidrag vises Les mer på fjordnorway.com/bestof

17 17 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Klær

18 Vi lager KAMPANJEKIT som lastes ned fra konkurransesiden og som skal brukes til å promotere konkurransen og din egen destinasjon. Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Alle destinasjonene på Vestlandet skal være med • Plakater (A3 / A4 / A5) • Bordkort • Bordskilt • T-skjorter • Buttons • Facebook coverfoto • Facebook post

19 Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter MARKEDSFØRING AV KONKURRANSEN TIL NORGE OG STEMMING

20 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Annonse Magasin

21 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Annonse Magasin

22 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Annonse Magasin

23 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Annonse Magasin

24 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Coverfoto til Facebook

25 25 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Banner eksempel

26 Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter KONKURRANSESIDEN Hele Norge stemmer 03/22/13FJORDNORWAY

27 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Konkurranseside Forside

28 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Konkurranseside Galleri

29 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Konkurranseside Galleri

30 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Sosiale medier Facebook

31 Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter KÅRING OG PUBLIKUMS PREMIER 03/22/13FJORDNORWAY

32 Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Blant de mest populære bildene skal juryen plukke ut «the Best of FjordNorway». De ti vinnerbildene skal representere de fire dimensjonene av FjordNorway; Jury Touch - Spectacular - City - Life

33 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Publikumspremier SITT EGET BILDE PÅ TIMES SQUARE

34 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Publikumspremier Klær fra Helly Hansen og lignendeEn fantastisk rundreise til de 10 vinnerstedene. Uansett hvor det måtte være

35 Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter ER DIN DESTINASJON EN AV VESTLANDETS BESTE OPPLEVELSER? 03/22/13FJORDNORWAY

36 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Er Din destinasjon en vinner får vi: • DEN ÆREFULLE TITTELEN: «Best of FjordNorway» og rett til å bruke dette i all markedsføring

37 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY I tillegg får vi: • Et eget Serverdighets-skilt #best of • Best of Fjord Norge markeringer • Profilering av vinnerbildene fra ditt sted i fremtidige kampanjer i inn og utland. • Masse gratis markedsføring gjennom annonser, sosiale medier og PR

38 Infomøte 8. APRIL 10. MAI 03/22/13FJORDNORWAY Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 20. MAI 15. AUG Startkit online Start kampanje Slutt kampanje Tidslinje Oppfølging av vinner

39 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY

40 03/22/13FJORDNORWAY ER DIN DESTINASON DET BESTE VESTLANDET HAR Å BY PÅ? = Din logo


Laste ned ppt "03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google