Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
SuperOffice CRM Visma Business
”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde, leverandør eller prosjekt, oppdateres automatisk alle andre systemer som trenger denne i sitt register” Integrasjon SuperOffice CRM Visma Business
2
Opprette en ny kunde eller leverandør fra SuperOffice til Visma Business
3
Opprette ny kunde/leverandør.
Hvis kunden eller leverandøren ikke finnes i Visma. Trykk Legg til.
4
Hvis det finnes en kunde i Visma med lignende navn presenteres dette i en liste. Hvis den riktige kunden finnes allerede i Visma kan de knyttes sammen. Hvis kunden ikke finnes i listen velg: Opprett ny Aktør (Kunde/Leverandør)
5
Kontroller alle data og trykk
Opprett
6
Reskontro nr fra Visma er automatisk oppdatert (etter F5 Oppfrisk)
Hvilken felt som synkroniseres vises på kontakten.
7
I Visma Business er kunden opprettet med riktige opplysninger
I Visma Business er kunden opprettet med riktige opplysninger. Nytt kunde nr er tildelt og sendt til SuperOffice.
8
Synkronisering av kunder og leverandører.
9
Vi endrer Adresse 2 fra Postboks 123 til Postboks 123 Sentrum.
10
I SuperOffice er nå Postadressen oppdatert
11
Synkronisering av kontaktpersoner
12
Det finnes ingen kontaktpersoner som er synkronisert, men det finnes 3 kontaktperson i SuperOffice som ikke er synkronisert. Trykk på Rediger personer for opprette disse i Visma Business
13
Finnes kontaktpersonen kun i et av systemene,
Velg hvilken kontaktpersoner som finnes i SuperOffice og som ikke er synkronisert. Velg hvilken kontaktpersoner som finnes i Visma og som ikke er synkronisert. Finnes en kontaktperson i begge systemer merk begge personen i begge boksene og bruk <->. Finnes kontaktpersonen kun i et av systemene, bruk Legg til
14
Logg Utførte endringer
16
SuperOffice CRM <- Visma Business
”Med full oversikt over ordre og leveringsstatus, åpne poster og historiske faktura, øker du servicegraden og dine kunderelasjoner.” ”Prosjektoversikt fra prosjektregnskap til bilagsnivå skaper full kontroll i prosjektet” ”Kunne åpne en kopi av alle elektronisk bilag/faktura er besparende” Rapportering SuperOffice CRM <- Visma Business
18
Åpne poster
19
Åpne poster. Åpne og forfalte poster.
Sortert etter eldste forfalte post. Forfalte poster er RØD. Åpne poster er BLÅ Alle beløp er inkl. mva
20
Vi ønsker å se nærmere på en av de åpne postene i Visma og trykker på Faktura nr.
21
Detaljer fra fakturaen.
22
Velges Forfalte poster, vises kun poster som er forfalt.
Meny. Velges Forfalte poster, vises kun poster som er forfalt.
23
Viser kun forfalte poster
24
Viser kun ikke forfalte poster
25
Viser Kontoutskrift fra kunde reskontro.
For valgfri periode. Viser Kontoutskrift fra kunde reskontro.
26
Viser Budsjetterte og Virkelig tall fordelt pr. periode/år.
27
Valgfri periode. Velg mellom Alle historiske data Denne perioden
Siste 3 måneder I fjor I forfjor
28
Tilbud / Ordre
29
Denne kolonnen viser ordre og tilbud som er registrert i Visma.
Tilbud/Ordre. Denne kolonnen viser ordre og tilbud som er registrert i Visma.
30
Vi åpner en ordre for å se hva som er levert og hva som er i rest.
31
Ordre fordelt pr. produkt eller pr. rekvisisjons nr
Meny Vi kan velge mellom Ordre / Tilbud Kun Ordre Kun tilbud Ordre fordelt pr. produkt eller pr. rekvisisjons nr
32
Ordre fordelt pr. produkt.
Vi velger et av produktene ved å trykke på produktnummer
33
Dette produktet finne i flere ordrer.
34
Faktura historikk
35
Fakturert. Meny som viser Faktura historikk Bare faktura
Bare kreditnota Fordelt pr. produkt Fordelt pr. selger
36
Detaljer fra fakturaen.
37
Faktura fordelt pr. produkt.
38
Faktura fordelt pr. selger.
39
Oppsett
40
Meny. Da ABB Installasjon AS er både kunde og leverandør i Visma kan en velge om en skal rapportere på kunde data eller leverandørdata. Admin og oppsett er systemoppsett, slik at løsningen fungere optimalt for hver bruker.
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.