Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Integrasjon SuperOffice CRM Visma Business ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Integrasjon SuperOffice CRM Visma Business ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny."— Utskrift av presentasjonen:

1 Integrasjon SuperOffice CRM Visma Business ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde, leverandør eller prosjekt, oppdateres automatisk alle andre systemer som trenger denne i sitt register”

2 Opprette en ny kunde eller leverandør fra SuperOffice til Visma Business

3 Opprette ny kunde/leverandør. Hvis kunden eller leverandøren ikke finnes i Visma. Trykk Legg til.

4 Hvis det finnes en kunde i Visma med lignende navn presenteres dette i en liste. Hvis den riktige kunden finnes allerede i Visma kan de knyttes sammen. Hvis kunden ikke finnes i listen velg: Opprett ny Aktør (Kunde/Leverandør)

5 Kontroller alle data og trykk Opprett

6 Reskontro nr fra Visma er automatisk oppdatert (etter F5 Oppfrisk) Hvilken felt som synkroniseres vises på kontakten.

7 I Visma Business er kunden opprettet med riktige opplysninger. Nytt kunde nr er tildelt og sendt til SuperOffice.

8 Synkronisering av kunder og leverandører.

9 Vi endrer Adresse 2 fra Postboks 123 til Postboks 123 Sentrum.

10 I SuperOffice er nå Postadressen oppdatert

11 Synkronisering av kontaktpersoner

12 Det finnes ingen kontaktpersoner som er synkronisert, men det finnes 3 kontaktperson i SuperOffice som ikke er synkronisert. Trykk på Rediger personer for opprette disse i Visma Business

13 Velg hvilken kontaktpersoner som finnes i SuperOffice og som ikke er synkronisert. Velg hvilken kontaktpersoner som finnes i Visma og som ikke er synkronisert. Finnes en kontaktperson i begge systemer merk begge personen i begge boksene og bruk. Finnes kontaktpersonen kun i et av systemene, bruk Legg til

14 Logg Utførte endringer

15

16 Rapportering SuperOffice CRM <- Visma Business ”Med full oversikt over ordre og leveringsstatus, åpne poster og historiske faktura, øker du servicegraden og dine kunderelasjoner.” ”Prosjektoversikt fra prosjektregnskap til bilagsnivå skaper full kontroll i prosjektet” ”Kunne åpne en kopi av alle elektronisk bilag/faktura er besparende”

17

18 Åpne poster

19 Åpne poster. Åpne og forfalte poster. Sortert etter eldste forfalte post. Forfalte poster er RØD. Åpne poster er BLÅ Alle beløp er inkl. mva

20 Vi ønsker å se nærmere på en av de åpne postene i Visma og trykker på Faktura nr.

21 Detaljer fra fakturaen.

22 Meny. Velges Forfalte poster, vises kun poster som er forfalt.

23 Viser kun forfalte poster

24 Viser kun ikke forfalte poster

25 Viser Kontoutskrift fra kunde reskontro. For valgfri periode.

26 Viser Budsjetterte og Virkelig tall fordelt pr. periode/år.

27 Valgfri periode. Velg mellom -Alle historiske data - Denne perioden -Siste 3 måneder - I fjor -I forfjor

28 Tilbud / Ordre

29 Tilbud/Ordre. Denne kolonnen viser ordre og tilbud som er registrert i Visma.

30 Vi åpner en ordre for å se hva som er levert og hva som er i rest.

31 Meny Vi kan velge mellom Ordre / Tilbud Kun Ordre Kun tilbud Ordre fordelt pr. produkt eller pr. rekvisisjons nr

32 Ordre fordelt pr. produkt. Vi velger et av produktene ved å trykke på produktnummer

33 Dette produktet finne i flere ordrer.

34 Faktura historikk

35 Fakturert. Meny som viser -Faktura historikk -Bare faktura -Bare kreditnota -Fordelt pr. produkt -Fordelt pr. selger

36 Detaljer fra fakturaen.

37 Faktura fordelt pr. produkt.

38 Faktura fordelt pr. selger.

39 Oppsett

40 Meny. Da ABB Installasjon AS er både kunde og leverandør i Visma kan en velge om en skal rapportere på kunde data eller leverandørdata. Admin og oppsett er systemoppsett, slik at løsningen fungere optimalt for hver bruker.


Laste ned ppt "Integrasjon SuperOffice CRM Visma Business ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google