Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Global Alle versjoner av SuperOffice og Visma Global ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Global Alle versjoner av SuperOffice og Visma Global ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger."— Utskrift av presentasjonen:

1 Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Global Alle versjoner av SuperOffice og Visma Global ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde, leverandør eller prosjekt, oppdateres automatisk alle andre systemer som trenger denne i sitt register”

2 Opprette en ny kunde eller leverandør fra SuperOffice til Visma Global

3 Opprette ny kunde/leverandør. Hvis kunden eller leverandøren ikke finnes i Visma Global. Trykk Legg til.

4 Hvis det finnes en kunde i Visma Global med lignende navn presenteres dette i en liste. Hvis den riktige kunden finnes allerede i Visma Global kan de knyttes sammen. Hvis kunden ikke finnes i listen velg: Opprett ny Aktør (Kunde/Leverandør)

5 Kontroller alle data og trykk Opprett

6 Reskontro nr fra Visma Global er automatisk oppdatert (etter F5 Oppfrisk) Hvilken felt som synkroniseres vises på kontakten.

7 I Visma Global er kunden opprettet med riktige opplysninger. Nytt kunde nr er tildelt og sendt til SuperOffice.

8 Synkronisering av kunder og leverandører.

9 Vi endrer Adresse 2 fra Postboks 123 til Postboks 123 Sentrum.

10 I SuperOffice er nå Postadressen oppdatert

11 Synkronisering av kontaktpersoner

12 Det finnes ingen kontaktpersoner som er synkronisert, men det finnes 3 kontaktperson i SuperOffice som ikke er synkronisert. Trykk på Rediger personer for opprette disse i Visma Global

13 Velg hvilken kontaktpersoner som finnes i SuperOffice og som ikke er synkronisert. Velg hvilken kontaktpersoner som finnes i Visma Global og som ikke er synkronisert. Finnes en kontaktperson i begge systemer merk begge personen i begge boksene og bruk. Finnes kontaktpersonen kun i et av systemene, bruk Legg til

14 Logg Utførte endringer

15


Laste ned ppt "Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Global Alle versjoner av SuperOffice og Visma Global ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google