Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertEdith Hanssen Endret for 9 år siden
1
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Business Alle versjoner av SuperOffice og Visma Business ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde, leverandør eller prosjekt, oppdateres automatisk alle andre systemer som trenger denne i sitt register”
2
Opprette en ny kunde eller leverandør fra SuperOffice til Visma Business
3
Opprette ny kunde/leverandør. Hvis kunden eller leverandøren ikke finnes i Visma Business. Trykk Legg til.
4
Hvis det finnes en kunde i Visma Business med lignende navn presenteres dette i en liste. Hvis den riktige kunden finnes allerede i Visma Business kan de knyttes sammen. Hvis kunden ikke finnes i listen velg: Opprett ny Aktør (Kunde/Leverandør)
5
Kontroller alle data og trykk Opprett
6
Reskontro nr fra Visma Business er automatisk oppdatert (etter F5 Oppfrisk) Hvilken felt som synkroniseres vises på kontakten.
7
I Visma Business er kunden opprettet med riktige opplysninger. Nytt kunde nr er tildelt og sendt til SuperOffice.
8
Synkronisering av kunder og leverandører.
9
Vi endrer Adresse 2 fra Postboks 123 til Postboks 123 Sentrum.
10
I SuperOffice er nå Postadressen oppdatert
11
Synkronisering av kontaktpersoner
12
Det finnes ingen kontaktpersoner som er synkronisert, men det finnes 3 kontaktperson i SuperOffice som ikke er synkronisert. Trykk på Rediger personer for opprette disse i Visma Business
13
Velg hvilken kontaktpersoner som finnes i SuperOffice og som ikke er synkronisert. Velg hvilken kontaktpersoner som finnes i Visma Business og som ikke er synkronisert. Finnes en kontaktperson i begge systemer merk begge personen i begge boksene og bruk. Finnes kontaktpersonen kun i et av systemene, bruk Legg til
14
Kontakpersoner er opprettet i Visma Business.
15
Logg Utførte endringer
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.