Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

INNSTIKK 2011 - FOLKEHØGSKOLENE •Aftenposten •Bergens Tidende •Adresseavisen •Distribusjon •Distribusjon: Mandag 14. februar •Format: •Format: tabloid.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "INNSTIKK 2011 - FOLKEHØGSKOLENE •Aftenposten •Bergens Tidende •Adresseavisen •Distribusjon •Distribusjon: Mandag 14. februar •Format: •Format: tabloid."— Utskrift av presentasjonen:

1 INNSTIKK FOLKEHØGSKOLENE •Aftenposten •Bergens Tidende •Adresseavisen •Distribusjon •Distribusjon: Mandag 14. februar •Format: •Format: tabloid •Antall sider: •Antall sider: 24 •Distribusjon i opplagstall: •Aftenpostens: 247’000 •Bergens Tidende: 86’000 •Adresseavisen: 77’000

2 Budskap og målgruppe Budskap: Målsettingen er å øke forståelse for folkehøgskolene hos foreldre. Temabilaget skal også øke interessen for folkehøgskolene hos unge, og gi flere søkere fra regionene Østlandet, Trøndelag og Bergensområdet. Målgruppe: Foreldre til ungdom og unge i alderen år

3 Spennende innhold..med en perfekt mulighet for annonsører å nå leseren i den rette stemningen! Deler av innholdet: •Solskinnshistorier om elever som har fått snudd livet til det bedre av et år på folkehøgskole. •Reiser/opplevelser i inn- og utland •Sosialt liv/venner/kjærlighet •Forskningsrapporten fra NTNU som viser elevers utbytte av et år på folkehøgskole. •Folkehøgskolenes samfunnsnytte •Nytten / gleden for nærområdet med å ha en folkehøgskole i sin region

4 Priser og frister (for alle 3 aviser) •Modul 13/22B71 x 146 mmkr. 23’000.- •Modul x 96 mmkr. 17’000.- •Modul 11 / 12B71 x 46 mmkr. 9’500.- •( alle modulene som på modulkartet er mulig Første målet er høyde, andre er bredde i mm  ) RABATT: 15% Bestill innen 1. desember og få 15% rabatt Kontakt Eva Sandviken : tel: Ta gjerne kontakt for veileding på design og annonseutforming – vi har innspill på hva som kan fange oppmerksomhet  Husk : mindre tekst / bilder gir bedre blikkfang

5 Resultater fra bilaget i feb 2010

6 Kjønnsfordeling Aldersfordeling Geografisk fordeling N= 978 Respondentene – lest avisen

7 7 Oppmerksomhet Sammen med avisen var det et magasin/bilag. Kan du huske å ha lest eller tittet i dette? N= BTAPAA Ja29%30%31% Har mottatt det, men ikke lest eller tittet i48%50%45%

8 8 Har du tatt vare på magasinet for å ta det frem igjen senere? Ja/nei N=331 Totalt sier 26% at de vil ta fram igjen magasinet senere. Det ligger noe lavere enn forrige bilag. BTAPAA Tatt vare på bilag29%26%21%

9 9 Lesemengde Hvor mye av magasinet leste eller tittet du i? N= % BTAPAA Lest halvparten eller mer61%52%59%


Laste ned ppt "INNSTIKK 2011 - FOLKEHØGSKOLENE •Aftenposten •Bergens Tidende •Adresseavisen •Distribusjon •Distribusjon: Mandag 14. februar •Format: •Format: tabloid."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google