Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

SAVNER du en AVIS som når LOKALT NÆRINGSLIV DIREKTE? Hva med en egen næringslivsavis på rosa papir - med lokalt næringsliv i fokus - med lokalt næringsliv.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "SAVNER du en AVIS som når LOKALT NÆRINGSLIV DIREKTE? Hva med en egen næringslivsavis på rosa papir - med lokalt næringsliv i fokus - med lokalt næringsliv."— Utskrift av presentasjonen:

1 SAVNER du en AVIS som når LOKALT NÆRINGSLIV DIREKTE? Hva med en egen næringslivsavis på rosa papir - med lokalt næringsliv i fokus - med lokalt næringsliv i fokus

2 Trondheims mest målrettede kanal til byens beslutningstakere

3 Redaksjonell profil Oppdraget: Å fange oppmerksomheten til en kresen og travel gruppe av beslutningstakere i Trondheim •Vi vektlegger lærerike og inspirerende suksesshistorier som gir påfyll, ettertanke og perspektiver på organisasjon, ledelse og innovasjon. •Alltid forankret i lokale profiler som kan vise til gode resultater og som er villig til å dele historien om hvordan de oppnådde dem. •Alltid forankret i lokale profiler som kan vise til gode resultater og som er villig til å dele historien om hvordan de oppnådde dem. •Vi vektlegger debattskapende og kritisk journalistikk som kan bidra til utvikling og bevegelse i Trondheims næringsliv. Oppsummert, i vårt verdigrunnlag: positiv – pågående – patriotisk – personlig

4 REDAKSJONELL FOKUS •HANDEL •EIENDOM •TEKNOLOGI •FINANS •BYGG/ANLEGG •INNOVASJON • LEDELSE • SALG • STYREARBEID • REKRUTTERING • PRESTASJONER

5 Spiss distribusjon •Adressert utsendelse til alle daglige ledere i Trondheim handelsdistrikt i bedrifter med over fem ansatte. Opplag: Distributør: Posten •Uadressert til samtlige bedrifter i Trondheim. Opplag Distributør: Posten •Strategisk utkjøring til nøkkelbedrifter og distribusjon via stativ Opplag •Totalt opplag:

6 Hva er nytt •Papirutgave med et opplag på •Spisset distribusjon adressert •Ny Web-side •Gratis e-avis •Egne rosa bN-sider i Byavisa hver uke

7 UTGIVELSEr –Temaplan •20 mars. •Tema: Hytteliv&fritid •20 juni. •Tema: Motor&fritid •20 september. •Tema: Jakt&fritid •20 november. •Tema: Reiseliv

8 Dokumentasjon •Etter hver utgave gjennomføres en leserundersøkelse av Sentio Research. •I forkant av hver utgivelse markedsføres utgivelsen i Byavisa og Adresseavisen. •Nyhetsbrev til en eksklusiv målgruppe •Egen web-side

9 PRISER •Dobbelside : kr •Helside (M55): kr •Halvside (M35B): kr •Pris pr Modul : kr 1 200,00 •Be om pris – avhengig av vekt •Alle priser ekskl mva

10 MULIGHETER •Annonsering - B2B •Redaksjonelle annonser •Redaksjonelle tema/annonseguider •”Aviskuppet” – side 2-3 •Innplastet avis med plass til inntil 3 DM som innstikk •Egen «rygg 2» i avisa •Maskinelt innstikk i avisa Vi tar gjerne en utfordring på ukonvensjonelle formater og løsninger, og kan bistå med design, produksjon og utforming av ditt budskap.


Laste ned ppt "SAVNER du en AVIS som når LOKALT NÆRINGSLIV DIREKTE? Hva med en egen næringslivsavis på rosa papir - med lokalt næringsliv i fokus - med lokalt næringsliv."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google