Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

24-timers bytte-service for Norge. Innhold: •Introduksjon •Dekning i Norge •Informasjon vedlagt hver projektor før de blir utsendt fra InFocus •SilverPlus.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "24-timers bytte-service for Norge. Innhold: •Introduksjon •Dekning i Norge •Informasjon vedlagt hver projektor før de blir utsendt fra InFocus •SilverPlus."— Utskrift av presentasjonen:

1 24-timers bytte-service for Norge

2 Innhold: •Introduksjon •Dekning i Norge •Informasjon vedlagt hver projektor før de blir utsendt fra InFocus •SilverPlus service (produktbytte på din trapp) garantioppsett og aktivisering •SilverPlus service (produktbytte på din trapp) fra InFocus •Vanlige spørsmål og svar •Oppsummering

3 Introduksjon •For å forbedre servicenivået og kundeforventninger i Norge, investerer nå InFocus i en markedsledende 24t utbytte-service. •Med 3 varelager i Norge med erstatningsprodukter vil InFocus forsyne 100% av Norge med et 24t produktbytte. •Denne “world class”-infrastrukturen vil bli operativ fra 12. September •Vi vil teste denne servicen med våre partnere ut september og koordinere en offentlig publisering 1.Oktober.

4 Dekning i Norge •Telefonsamtaler logget før 17:30 på ukedager vil resultere i en utlevering av en erstatningsenhet neste arbeidsdag. –24 timers levering vil dekke hele Norge –Utlevering av erstatningsenheter vil skje mellom 09:00 og 17:30 på ukedager

5 Informasjon vedlagt hver projektor • Silver Plus – to års “door step swap”-service •Gratulerer med kjøpet av din nye InFocus projektor. I tillegg til den siste produkt teknologien så er vårt nye SILVER PLUS program inkludert i din enhet. Dette gjelder for Tyskland, Frankrike, UK, Sveits, Norge, Sverige og Danmark •Din enhet er allerede forhåndsregistrert med vårt nye Silver Plus program og for videre informasjon se vår internett side www.infocus.com/emeaservice eller ring vårt gratis telefon nummer 00800 5532 7736www.infocus.com/emeaservice •For å knytte deg og dine kunder direkte til vårt silver plus program ønsker vi at du registrerer dine kunders detaljer online på: www.infocus.com/emeaservice/registerwww.infocus.com/emeaservice/register

6 SilverPlus service garantioppsett og aktivisering Garanti registerering: •Kunden kjøper en InFocus projektor •Kunden mottar – sammen med produkt forsendelsen - en SilverPlus brosjyre •Du/kunden registrerer sin projektor på www.infocus.com/emea/service/registerwww.infocus.com/emea/service/register Kundeservice: •Hvis et produkt feiler skal kunden ringe eller e-maile vårt dedikerte “onsite” kundeservice på 00800 5532 7736 eller onsiteservice@infocus-support.comonsiteservice@infocus-support.com •InFocus onsite support vil sammen med kunden gjøre en feilsøking og hvis det er nødvendig med et erstatnings produkt, vil InFocus onsite kundeservice arrangere en tilsendt enhet (SilverPlus) •InFocus onsite kundeservice vil stadfeste/bekrefte kundens detaljer som: Kontakt navn, telefon, lokasjon/adresse samt feilbeskrivelse •InFocus onsite kundeservice vil opprette en service ordre med speditøren som vil levere erstatnings enheten til kunden. •InFocus onsite kundeservice vil så kontakte kunden/sluttbrukeren for å forsikre at servicen er blitt utført og om kunden ble servicemessig tilfredsstilt

7 spørsmål og svar •Må kunden pakke ned den defekte enheten? –Nei, speditøren ankommer kundens adresse med en erstatningsenhet i en ny emballasje. Speditøren plasserer den defekte projektoren i emballasjen og returnerer denne til vårt logistikk senter •Vil kunden motta en ripete projektor? –Nei, våre kunder vil kun motta projektorer med nye kabinetter og lamper •Hvorfor må vi registrere en projektor hvis produktet er forhåndsregistrert? –Hvis en kunde har en defekt projektor vil forhåndsregistreringen fremskynde prosessen mot kunden for en erstatnings leveranse da dette fjerner behovet for en vedlagt kvittering/kjøpsbevis og kontakt informasjon/leveringsadresse etc.

8 spørsmål og svar •Vil denne garantien gjelde for produkter som allerede er solgt? –Ja, garantien vil bli gitt til alle produkter som vi per i dag har i vår produkt portefølje uavhengig av kjøpsdato, gitt at produktet fortsatt er innenfor garanti med gyldig kvittering/kjøpsbevis •Hva med projektorer innenfor garanti, men som ikke lenger selges? –Disse produktene vil fortsatt ha den opprinnelige garantien med ditto betingelser og både det nye samt gamle kundeservice nummeret kan ringes •Hva skjer hvis en kunde ringer galt kundeservice nummer? –Begge kundeservice teamene er knyttet sammen så en kunde vil kun effektivt bli viderekoblet til riktig person uansett hvilket nummer de måtte ringe

9 Oppsummering •InFocus Corp. investerer nå i en markedsledende 24t produktservice i Norge for alle merkenavnene; ASK Proxima, InFocus & ScreenPlay •Denne nye garantien gjelder for alle produkter i den eksisterende produkt porteføljen så lenge de er innenfor garanti uavhengig når de ble solgt •Kundesenteret vil bli ledet av en Norsk og svensktalende operatør •Denne endringen vil bli effektiv fra 12.September med en etterfølgende offisiell kommunikasjon 1.Oktober 2005


Laste ned ppt "24-timers bytte-service for Norge. Innhold: •Introduksjon •Dekning i Norge •Informasjon vedlagt hver projektor før de blir utsendt fra InFocus •SilverPlus."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google