Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Bedrift Ansatte Kunder Interaktiv markedsføring IMF EMF.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Bedrift Ansatte Kunder Interaktiv markedsføring IMF EMF."— Utskrift av presentasjonen:

1 Bedrift Ansatte Kunder Interaktiv markedsføring IMF EMF

2 Intern markedsføring IMF er å: rekruttere, lære opp, trene og motivere ansatte. Mål for IMF: •lede og motivere ansatte til god innsats. •Trekke til seg gode medarbeidere. •Holde på medarbeidere. Motivasjon: •Anerkjennelse •Variasjon •Lønn •Utvikling IMF: •Viktigere i dag p.g.av likere produkter.

3 Kunder Frontmedarbeidere Mellomledelse Toppled else Mellomledelse Frontmedarbeidere Toppledelse Tradisjonell tenkning Moderne tenkning

4 IMF forbereder EMF •Må selge produktet internt før kampanjen kjøres Rammebetingelser for IMF: •Interne forhold med betydning for EMF f.eks opplæring og informasjon EMF: •Skaper forventninger om oppfølging internt. Hvis ikke – dissonans. Aktiviteter innen IMF: •Pososjonering •Idemøter •Medvirkning i kampanjen •Informasjon til ansatte IMF og bedriftskultur •Normer for adferd •Sosialisering •konformitet

5 Hvordan markedsføre bedriftskulturen? •Korpsånd •Uerfarne medarbeidere som sosialiseres


Laste ned ppt "Bedrift Ansatte Kunder Interaktiv markedsføring IMF EMF."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google