Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Digital markedsføring Statistikk og resultat Selvbetjent februar 2014 Fokus - Kredittkort - Finansieringsbevis - Fondshandel Sparekonto med Bonus Annet.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Digital markedsføring Statistikk og resultat Selvbetjent februar 2014 Fokus - Kredittkort - Finansieringsbevis - Fondshandel Sparekonto med Bonus Annet."— Utskrift av presentasjonen:

1 Digital markedsføring Statistikk og resultat Selvbetjent februar 2014 Fokus - Kredittkort - Finansieringsbevis - Fondshandel Sparekonto med Bonus Annet - Øvrige produkter - Mest leste sider nett og mobil - Sosiale medier - Utfordringer

2 Kredittkort Statistikk og resultat Selvbetjent februar 2014 Digital markedsføring Tiltak februar: - Egne sider - Google søkeord kredittkort Visninger 1337 Klikk 16

3 Kredittkort Statistikk og resultat Selvbetjent februar 2014 Blå = søke om kredittkort Rød= Signering gjennomført Grønn = Kjøp (februar tall ikke klare.)

4 Finansieringsbevis Statistikk og resultat Selvbetjent februar 2014 Tall fra 20 – 28. februar. Ny skjema løsning finansbevis startet 20. feb Digital markedsføring Tiltak februar: - Egne sider

5 Fondsparing Statistikk og resultat Selvbetjent februar 2014 Digital markedsføring Tiltak februar: - Egne sider

6 Fondsparing Statistikk og resultat Selvbetjent februar 2014 Blå = bli fondskunde Rød= kjøpe fond Grønn = selge fond Lilla = flytte fond Turkis = Opprette spareavtale

7 Sparekonto med Bonus Statistikk og resultat Selvbetjent februar 2014 Bonuspar (Sparekonto med Bonus) Tall t.o.m. 28. februar 2014 fra oppstart oktober Totalt ,- 401 kontoer opprettet, 272 av disse er selvbetjent (68 %). Sum selvbetjent: ,- Tallene som vist nedenfor er kun selvbetjent. Sum og antall. Digital markedsføring Tiltak: - Egne sider - Felles kampanje (november 2013)

8 Depositumskonto: 20 Januar måned: Januar (19) 2013 Februar (19) Nye BSU kontoer: 29 Volum: * Visning: 933 Klikk: 26 Januar måned: Jan (24) Feb (16) Øvrige produkter Statistikk og resultat Selvbetjent februar 2014 Digital markedsføring Tiltak februar: - Egne sider - Google søkeord * Skadeforsikring: 21 Premie: ,- * Visning: 4208 Klikk: 127 (3571 av søkene er bil fors). Januar måned: 21 Salg på nett står for kun 2 % Personforsikring: 5 * Visning: 305 Klikk: 2 (225 av søkene uførepens). Premie: 10680,- Januar måned: 4 Salg på nett står for kun 2 %

9 Nett og mobilesider Statistikk og resultat Selvbetjent februar 2014

10 Sosiale medier Statistikk og resultat Selvbetjent februar 2014 Facebook: 5227 likes + 35 nye fra Januar Reach: personer feb. Organisk, ikke betalt LinkedIn: 258 følgere Næringsforum Telemark: 1939 medlemmer Twitter: 364 følgere Instagram: 97 følgere

11 Utfordringer Statistikk og resultat Selvbetjent februar Salget av bankkort for barn har stoppet opp - Mobilbank for barn - Google søkeord (oppdatering) - Skade og personforsikring Digital strategi for bruk av sosiale kanaler til markedsføring? Hvordan bruke nye kanaler, som Snapchat og Vine?


Laste ned ppt "Digital markedsføring Statistikk og resultat Selvbetjent februar 2014 Fokus - Kredittkort - Finansieringsbevis - Fondshandel Sparekonto med Bonus Annet."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google