Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertMalin Corneliussen Endret for 9 år siden
1
Google Confidential and Proprietary 1 1 Hva kan Google fortelle deg om kundene dine? Siri G. Børsum Industry Leader Google Norway Hva kan Google fortelle deg om kundene dine? Siri G. Børsum Industry Leader Google Norway
2
Google Confidential and Proprietary 2 2 Organisere all verdens informasjon og gjøre det universielt tilgjenglig og så brukervennelig som mulig.
3
Google Confidential and Proprietary 3 3 3 Brukerne kommer først ikke pengene.
4
Google Confidential and Proprietary 4 4
5
5 5 5 Verdens største reisebyrå….. Primærenhet blir mobiltlf Alt og alle er på nett E-handel blir handel 2mrd blir 5mrd
6
Google Confidential and Proprietary 6 6 Hver måned gjøres det flere søk på « Hotell Oslo / Hotel Oslo » enn « John Arne Riise og resten av det norske fotballandslaget »
7
Google Confidential and Proprietary 7 7 Zell am See
8
Google Confidential and Proprietary 8 8 Søk etter Hotel Norway i verden www.
9
Google Confidential and Proprietary 9 9 Booking.com
10
Google Confidential and Proprietary 10 Google Confidential and Proprietary 10 Google confidential Myten om the Four Minute Mile Google Confidential and Proprietary10
11
Google Confidential and Proprietary 11 Google Confidential and Proprietary 11 Den tradisjonelle salgsstrategien – myten? Stimulus Second Moment of Truth First Moment of Truth Stimulus
12
Google Confidential and Proprietary 12 Google Confidential and Proprietary 12 The Zero Moment of Truth = Salgsstrategi = Innovasjon First Moment of Truth Second Moment of Truth Stimulus Which becomes the next person’s ZMOT
13
Google Confidential and Proprietary 13 Google Confidential and Proprietary 13 2 1 3 4 Finn din bedrifts ZMOT Gi noen ansvaret [Your Brand]Search [Your Brand] ReviewSearch Best [Your Category]Search Svar på det gjestene dine spør om 67% av alle nordmenn har en smarttelefon Optimaliser for mobil
14
Google Confidential and Proprietary 14 Google Confidential and Proprietary 14 6 5 7 8 Ta avgjørelser basert på innsikt Optimaliser Sosialt Ikke glem video Del kunnskap, visjon og resultater
15
Google Confidential and Proprietary 15 Google Confidential and Proprietary 15 ?
16
Google Confidential and Proprietary 16 Google Confidential and Proprietary 16 Start med et søk!
17
Google Confidential and Proprietary 17 Google Confidential and Proprietary 17
18
Google Confidential and Proprietary 18 Google Confidential and Proprietary 18
19
Google Confidential and Proprietary 19 Google Confidential and Proprietary 19 Siste blogginnlegg fra området
20
Google Confidential and Proprietary 20 Google Confidential and Proprietary 20 Relaterte søk
21
Google Confidential and Proprietary 21 Google Confidential and Proprietary 21
22
Google Confidential and Proprietary 22 Google Confidential and Proprietary 22 Hafjell
23
Google Confidential and Proprietary 23 Google Confidential and Proprietary 23 Hafjell vs Kvitfjell
24
Google Confidential and Proprietary 24 Google Confidential and Proprietary 24 Hafjell vs Kvitfjell vs Hemsedal
25
Google Confidential and Proprietary 25 Google Confidential and Proprietary 25
26
Google Confidential and Proprietary 26 Google Confidential and Proprietary 26 Finn ut hvor mange som faktisk søker etter det du har å tilby – Google’s Keyword tool
27
Google Confidential and Proprietary 27 Google Confidential and Proprietary 27 Og hva annet de søker på
28
Google Confidential and Proprietary 28 Google Confidential and Proprietary 28 Hvor stort er potensialet og hvor kommer søkene fra ?
29
Google Confidential and Proprietary 29 Google Confidential and Proprietary 29 Consumerbarometer.eu
30
Google Confidential and Proprietary 30 Google Confidential and Proprietary 30 England vs Russland – kjøp av reise
31
Google Confidential and Proprietary 31 Google Confidential and Proprietary 31 www.howtogetmo.no
32
Google Confidential and Proprietary 32 Google Confidential and Proprietary 32 Google Analytics •To organize your website visits’ information and make it universally accessible and useful within your entire organisation 32
33
Google Confidential and Proprietary 33 Google Confidential and Proprietary 33 Think with Google www.thinkwithgoogle.com 33
34
Google Confidential and Proprietary 34 Google Confidential and Proprietary 34 TV Direct Mail Radio Catalogs Print Outdoor Word of Mouth Mobile Online Display Blogs Website Search Rich Media Google er som et lim
35
Google Confidential and Proprietary 35 Google Confidential and Proprietary 35 Takk for meg
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.