Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

MARKETING AND BRAND MANAGEMENT (MBM) Profilkoordinator: Aksel Rokkan

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "MARKETING AND BRAND MANAGEMENT (MBM) Profilkoordinator: Aksel Rokkan"— Utskrift av presentasjonen:

1 MARKETING AND BRAND MANAGEMENT (MBM) Profilkoordinator: Aksel Rokkan

2 Hva kan vi tilby dere? 2

3 Pedagogikk •Det er nok en god del forelesninger ja, men….. - Blanding mellom case og modellbasert undervisning i forelesningene - Kursene anvender i økende grad nyere medier aktivt (facebook, twitter, etc) - Flipped classroom benyttes i økende grad - Studentene forventes i økende grad aktivt å delta • Presentasjoner med feed-back • Veiledet gruppediskusjoner • Veiledet oppgaver/assignments • Veiledet kurspaper •Eksamensform - Vanligvis en kombinasjon mellom kurspaper/studentpresentasjon og skoleeksamen - Noen kurs avholdes uten skoleeksamen 3

4 Skills •EQUIS og NOKUT etterlyser mer fokus på «skills» i utdanningen ved NHH. Særlig har de påpekt behov for mer fokus på - Studentresentasjon - Gruppearbeid •MBM gir bra grunnlag for å utvikle slike «skills» siden studentpresentasjon og gruppearbeid inngår i de fleste kursene vi tilbyr 4

5 Interessant? •Jeg gir en nærmere beskrivelse av MBM-profilen og kursene senere i dag •Tid: 12:30 – 13:00 eller 13:15 – 13:45 •Sted: Lab 2 5


Laste ned ppt "MARKETING AND BRAND MANAGEMENT (MBM) Profilkoordinator: Aksel Rokkan"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google