Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

møte for foreldre/føresette, 1.trinn

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "møte for foreldre/føresette, 1.trinn"— Utskrift av presentasjonen:

1 møte for foreldre/føresette, 1.trinn
Alversund skule Velkommen til møte for foreldre/føresette, 1.trinn 13. september 2017

2 Innhald: Velkommen Presentasjon § 9a- psykososialt miljø
DUÅ «De utrolige årene» Begynneropplæringa i lesing, skriving og rekning Praktisk informasjon Samarbeid heim-skule Trafikksikringsplan Klassekontaktane gir informasjon

3 Bokmål/nynorsk (24 elevar)
1. trinn hausten 2017 44 elevar Tre klassar Nynorsk (20 elevar)) Bokmål/nynorsk (24 elevar) A B C

4 Dei vaksne på 1. trinn Nynorsk A B Bokmål C Hilde Lærar : Nina Håheim
Spes.ped: Lillian Berentsen Gjøa Ese Assistentar: Nina Hartveit og Kari Feste Lærling : Mailen Herdlevær B Merete Bokmål C Ann-Kristin

5 Psykososialt miljø – opplæringslova §9a
Informasjonsplikt og rett til å uttale seg Skolen skal informere elevane og foreldra om rettane i §9a § 9 A-2.Retten til eit trygt og godt skolemiljø Alle elevar har rett til eit trygt og godt skolemiljø som fremjar helse, trivsel og læring. § 9 A-3.Nulltoleranse og systematisk arbeid Skolen skal ha nulltoleranse mot krenking som mobbing, vald, diskriminering og trakassering § 9 A-4.Aktivitetsplikt for å sikre at elevar har eit trygt og godt psykososialt skolemiljø Alle som arbeider på skolen, skal følgje med på om elevane har eit trygt og godt skolemiljø, og gripe inn mot krenking som mobbing, vald, diskriminering og trakassering dersom det er mogleg. § 9 A-5.Skjerpa aktivitetsplikt dersom ein som arbeider på skolen, krenkjer ein elev § 9 A-6.Fylkesmannen si handheving av aktivitetsplikta i enkeltsaker Dersom ein elev ikkje har eit trygt og godt skolemiljø, kan eleven eller foreldra melde saka til Fylkesmannen etter at saka er teken opp med rektor. § 9 A-7.Det fysiske miljøet omsyn til tryggleiken, helsa, trivselen og læring § 9 A-8.Elevdeltaking i arbeidet med skolemiljøet Elevrådet

6 DUÅ – De utrolige årene Fremje sosial- og emosjonell kompetanse hos barn Den proaktive læraren Forutsigbarhet og eit trygt læringsmiljø Fremje god oppførsel gjennom merksemd, oppmuntring og ros Logiske konsekvensar Lære elevene problemløsning Lære elevere å handtere følelsar

7 Lindås kommune, ein språkkommune
Språkkommunar er ein del av språksatsinga til regjeringa. Dei første språkkommunane starta opp i fjor. I Hordaland vart Lindås kommune ein av fem språkkommunar som vart valt ut i år. Språkkommunane får tilskot til å etablere og drifte lokale faglege nettverk for lærarar og barnehagelærarar og får fagleg støtte undervegs frå Lesesenteret og Skrivesenteret. Eit samarbeid mellom barnehagane og skulane i Lindås kommune der ein jobbar mot felles mål for å auke lese- og skriveferdigheitene til barn og unge i kommunen.

8 Lese-og skriveopplæring på 1. trinn
Rime dele opp ord i stavingar lytte ut lydar i ord (først, i midten, sist) koble lyd og bokstav vite kva eit ord og ei setning er lytte til medelevar og gi positiv tilbakemelding gjenfortelje ei enkel forteljing kjenne bokstavane på tastaturet og eksperimentere med dei

9 Bokstavinnlæringa Målet er at elevane kan koble lyd og bokstav.
utsjånad, liten og stor lyd! kor i munnen vi lagar lyden tempolex for å automatisere nettsider med bokstavrepetisjon Gyldendal.no/abc Ordriket

10 Lese heime vis leseretning (finger følgjer under teksten når vi les)
Fokusèr på bokstavens lyd Øv på leseleksa 3 gongar. Leseleksa er den viktigaste leksa Fokus på riktig leseteknikk: vis leseretning (finger følgjer under teksten når vi les) eleven ser på orda (ikkje på den vaksne) ”syng” lydane saman (ikkje stopp opp mellom kvar lyd)

11 SOL sol (sssoool)

12

13 Skriving på skulen Forming av bokstavane Skriveretning Speilvending
Skriveglede Skriving- ein viktig del av å lære å lese Store eller små bokstavar?

14 Korleis arbeider vi med matematikk på skulen?
Praktisk matematikk Stasjonsundervisning Konkretiseringsmateriell, teikningar, figurar m.m Rekneforteljingar Omgrep «Elevane skal lære å gjere antakelsar, stille spørsmål, argumentere og forklare ein tankegang ved hjelp av matematikk»(Kunnskapsløftet).

15 KRLE KRLE (Kristendom, Religion, Livssyn og Etikk)
Årsplanen vert lagt på heimesida i løpet av hausten. Ein har rett til å søkje fritak frå arrangement med religiøst innhald. (T.d.: gudsteneste)

16 Ved fråver: Dersom ein ønskjer barnet fri frå skulen, må ein søkje om det på førehand. Dersom ein ynskjer eleven fri frå skulen meir enn to dagar, må rektor gi løyve. Dersom elevane er vekke frå skulen, skal det skrivast i meldeboka i etterkant.

17 Meldemappa Vert sjekka kvar dag
Hugs at meldeboka må vere open dersom det er ny melding. Fint om lappar som skal i retur til skulen ligg lett synleg Dersom de ønskjer ein samtale, har vi kontaktlærartid tysdagar Gi evt beskjed på førehand

18 Oppfordring frå oss på skulen
Me oppfordrar til sunt kosthald med sunne matpakkar og drikke. Hugs skei dersom barnet skal ete kornblanding/yoghurt o.l Drikkeflaska i pose

19 Samarbeid skule - heim Eit godt opplæringstilbod til elevane bygger på tett samarbeid mellom skulen og heimen. Snakk positivt om skulen heime. Dersom de er misnøgde eller usikre på noko, ta kontakt med skulen. Samarbeid med skulen om å bygge gode klassemiljø. Møt opp på foreldremøter og utviklingssamtaler. Engasjer deg i skulekvardagen til barnet ditt! To foreldremøte pr år To utviklingssamtalar pr år

20 Trafikksikringsplanen
Nytt parkeringa ved kyrkjelydshuset. Det er lov å sleppe av i rundkjøringa utan å gå ut av bilen. Parkeringa ved hjørneinngangen er kun for tilsette. Bruk refleks Tema i naturfag og samfunnsfag – vi øver på skulen

21

22 Klassekontaktar Foreldrekontaktene er kontaktleddet mellom foreldra i gruppa/klassen og foreldrerådets arbeidsutvalg (FAU). Dei er bindeleddet mellom foreldra og skulen. Foreldrekontaktane er kanskje dei viktigste foreldrerepresentantene i skulen.


Laste ned ppt "møte for foreldre/føresette, 1.trinn"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google