Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Strategisk plan 2014 - hvor langt har vi kommet?.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Strategisk plan 2014 - hvor langt har vi kommet?."— Utskrift av presentasjonen:

1 Strategisk plan hvor langt har vi kommet?

2 Vi tiltrekker, beholder og utvikler de beste medarbeiderne i bransjen Misjon Representere SpareBank 1 Buskerud Vestfolds produkt eiendomsmegling Være en distribusjonskanal for morselskap med datterselskap for å styrke konsernets posisjon i alle strategisk valgte forretningsområder Utøve eiendomsmegling med en etisk kvalitetsmessig og økonomisk standard som styrker Sparebank 1 og EiendomsMegler 1 lokalt og nasjonalt ATI – tilsvarende Alliansen (82-85) inkl. lederevaluering Høy omsetningshastighet – i gjennomsnitt 65 salg årlig per megler 2 Vi dominerer og viser vei for eiendomsmeglerbransjen i vårt marked Våre prosesser er effektive og sikrer lønnsom drift Vi er toneangivende i samvirket mellom bank og eiendomsmegling Vinne NKB og minst 85 på intern måling av oppdragsgivere (GAP) med min 60% svarrate Markedsandel på 18-20% i vårt nedslagsfelt 15% driftsresultat av totale driftsinntekter Topp 3 på benchmark i kjeden 100% av besluttede forbedrings- initiativ gjennomføres og evalueres 12 % avkastning på EK x % av solgte eiendommer finansieres av SpareBank 1 BV MarkedslederenBeste prosesserKvalitetsmegleren Bankens beste samarbeidspartner Hovedmål 100% gjennomførte Tett-På-samtaler 100% kursoppdatering ifht lovkrav, gjennomføring i god tid før ikrafttredelse 400 prosjektenheter solgt i prosjektmarkedet i BV fylkene Mål for næringsmarkedet fastsettes etter nærmere utredning av forretningsområdet Mål for fritidsmarkedet fastsettes etter nærmere utredning av forretningsområdet Prosesseffektivitet/ ledetid KTI måling av intern service/interne funksjoner Grønn internkontroll rapport 90% feilfrie saker til oppgjør Minimum 1452 anbefalinger fra megling til bank i % av anbefalinger fra megling til bank gir plasserings- eller låneengasjement i 2013 og 20-25% i 2014 Minimum 1344 anbefalinger fra bank til megling i % av anbefalinger fra bank til megling gir oppdrag i 2013 og % i 2014 Delmål Strategisk målbilde 2014 Allmøte 13. april 2011 Hovedstrategier

3

4 NYHETER!

5 Boligappen lanseres i november 2012 Boligavisen er lansert

6 EiendomsMegler 1 fane på Sparebank 1

7 VOKS - talentutviklingsprogram i SpareBank 1 Buskerud-Vestfold, SpareBank 1 Ringerike-Hadeland og SpareBank 1 Østfold-Akershus Et samarbeidsprosjekt

8 Samarbeidsprosjekt med Sparebank 1 Det strategiske mål for Emplyer Branding

9

10 Maze – ny anbefalingsdatabase

11 Leadshåndtering - Midas Lansering utvidet versjon8.6 Pilotert i EM1 Oslo Aksershus Hos oss – oktober 2012!

12 …ikke minst Prosjektavdeling


Laste ned ppt "Strategisk plan 2014 - hvor langt har vi kommet?."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google