Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertAsgeir Herman Helgesen Endret for 7 år siden
1
Ny infostrategi Forslag til prosess Presentasjon for leiargruppa i Møre og Romsdal fylke 11. mai 2009
2
Agenda Vedta å starte prosess for: * Ny infostrategi * Nye nettenester * Ny grafisk profil
3
Bakgrunn * Store utskiftingar i infostaben * Uklar og lite kjend infostrategi * Arbeidsgivarpolitikk: Ønskje om ny strategi * Behov for å gjere noko med netttenestene * Ny organisasjon
4
Info er ei eining under administrasjonsavdelinga Om informasjonsarbeidet Info forheld seg til fylkesdirektøren i faglege spørsmål Informasjonstenesta skal ivareta informasjonsarbeidet, internt og eksternt Frå gjeldande strategi:
5
presentere Møre og Romsdal fylke som sentral samfunnsaktør og regional tilretteleggjar og utviklar vise korleis Møre og Romsdal fylke samhandlar med kommunar, næringsliv, organisasjonar og enkeltmenneske etablere og oppretthalde allmenn interesse for oppgåvene Møre og Romsdal fylke løyser Info-avdelinga skal medverke til å: Frå gjeldande strategi:
6
Sentrale premissar Informasjonsavdelinga er støttespelar, samt har eit opplæringsansvar. Informasjon er eit leiar-ansvar. Linjeleiarane har ansvaret for informasjonsarbeidet ved si avdeling Frå gjeldande strategi:
7
Sentrale oppgåver Ekstern informasjon Styrkje og utvikle : Intern informasjon Rådgiving og beredskap Grafisk produksjon og rådgiving Frå gjeldande strategi:
8
Hovudmål for informasjonsverksemda ” Ein tydeleg medspelar ” Medverke til å verkeleggjere Møre og Romsdal sin visjon: Frå gjeldande strategi:
9
Gjeldande strategi oppsummert: * Fokus på eksternt informasjonsarbeid * Hybrid leiing, struktur * Svakt mandat; infoavdeling som ein sørvisfunksjon
10
Kva har skjedd? * Internt oppstartsmøte/info * Nye nettenester – finansiering på plass * Webutviklar tilsett for eitt år
11
Ny strategi – overordna retningsliner: Oversikt > Detaljar Konkretiseringar > Teori Avklaringar > Konsensus Begrensa lengde Konkrete døme Tydelege val
12
Infostrat: kva bør avklarast? * Kva oppgåver skal info prioritere? * Er infoavdelinga rett plassert i organisasjonen? * Bør infoavdelinga ha dobbel leiing? * Kva mandat bør info ha? * Bør kvar avdeling har personar med dedikert infoansvar? * Kva tid kan administrasjonen/info gå ut med saker til politisk handsaming? * Lokalisering? * Skal info bruke ekstra ressursar på nokre fagområde eller geografiske distrikt? * Kva sørvis skal info ha for politisk nivå? * SPOR? * Krisebereskap, kriseplanar - kva er info si rolle? * Skolering, i kva grad skal info skolere fylkestilsette? * Produksjon av presentasjonar/brosjyrar. Kva er info si rolle?
13
Kvifor nye nettenester? * Ikkje brukartilpassa internett * Ingen interaktivitet/web 2.0 * Ikkje tilfredsstillande support * Behov for å forenkle systemet: overgang til eZ-Publish * Samordning skolar og ungweb * Nettløysing som følgjer strategi * Samordning design nett og print
14
Kvifor ny grafisk profil? * Ny organisasjon, ny profil * Betre samordning nett og papir * Profilen i dag har levd lenge * Ønskje i organisasjonen om ny profil
15
Prosessen Fire prosjekt: 1) Ny infostrategi (overordna prosjekt) 2) Nye nettenester a) Nytt internett b) Nytt intranett 3) Ny grafisk profil
16
Prosessen * Fire prosjektgrupper * Fire referansegrupper * Leiargruppa er styringsgruppe
17
Deltakarar
18
Oppsummering: mål for prosessen: * Lage ein infostrategi som gir ein tydelegare retning for infoarbeidet og tydeleggjer kva rolle avdelinga skal ha og klargjør forventningane til eininga * Utvikle nye nettenester som oppfattas som gode og framtidsretta av eksterne brukarar og tilsette i fylket. * Utvikle ny grafisk profil på nett og papir
19
Forslag til vedtak: * Møre og Romsdal fylke utarbeider ny infostrategi. Leiargruppa får framlegg til ny strategi innan utløpet av 2009. * Møre og Romsdal fylke utviklar nye nettenester basert på eZ-publish. Tenestene skal leggjast fram for leiargruppa i løpet av 1. mars 2009. * Møre og Romsdal fylke utarbeidar ein ny grafisk profil på nett og papir. Leiargruppa får framlegg til ny profil innan utløpet av 2009.. * Infosjef får i oppdrag å velge mandat og setje ned arbeidsgrupper for dei ulike prosjekta
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.