Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Tilbudskonferanse Kjøp av bistand til åpningsmarkering Ring 3-prosjektet 09.04.2013 Rv. 150 Ring 3 Ulven–Sinsen «Rotunden» - åpen rundkjøring på Ulvenveien.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Tilbudskonferanse Kjøp av bistand til åpningsmarkering Ring 3-prosjektet 09.04.2013 Rv. 150 Ring 3 Ulven–Sinsen «Rotunden» - åpen rundkjøring på Ulvenveien."— Utskrift av presentasjonen:

1 Tilbudskonferanse Kjøp av bistand til åpningsmarkering Ring 3-prosjektet 09.04.2013 Rv. 150 Ring 3 Ulven–Sinsen «Rotunden» - åpen rundkjøring på Ulvenveien

2 Agenda 1.Presentasjon av prosjektet 2.Hovedpunkter fra konkurransegrunnlaget 3.Befaring ute

3 Informasjonsfilm Presentasjon av prosjektet

4 Åpning i flere etapper ● Første del av nytt hovedvegnett tas i bruk i juni. ● Siste del i september/oktober (dato ikke satt). ● Deretter arbeider med lokalvegene på overflaten. ● Åpningsarrangement er planlagt til like før åpningen i september/oktober. Presentasjon av prosjektet

5 Oppdraget ● Bistand til idé, planlegging og gjennomføring (prosjektledelse) av åpningsmarkering for Ring 3- prosjektet. ● Oppdraget omfatter også koordinering mot leverandører som Statens vegvesen har rammeavtale med (f.eks. mat og grafisk materiell). ● Vi ønsker oss en enkel og verdig åpningsmarkering, i form av en slags «nabofest», med folkelig og lokal profil. Hovedpunkter fra konkurransegrunnlaget

6 Gjester ● Alle er velkomne (ingen påmelding), men disse vil inviteres spesielt: – Naboer; beboere, skoler, barnehager, næringsvirksomhet m.m. i nærområdet. Potensielt aldersspenn 0-100+ – Representanter for det offisielle Oslo – Representanter for entreprenørene som har jobbet på prosjektet – Ansatte i Statens vegvesen ● Anslått antall deltakere: 600-1000 personer Hovedpunkter fra konkurransegrunnlaget

7 Ønsket etterlatt inntrykk hos deltakerne ● Naboene som skal bruke vegene skal oppleve glede og entusiasme over at de nye vegene nå er ferdige. ● De som har vært med å planlegge og bygge vegene skal føle stolthet over det de har vært med på. ● Alle som deltar på markeringen skal sitte igjen med følelsen av å ha vært med på en folkelig, hyggelig og minneverdig markering av at de nye hovedvegene nå kan tas i bruk. Hovedpunkter fra konkurransegrunnlaget

8 Tid og sted ● Dato: En hverdag (sannsynligvis torsdag) i september/oktober. Endelig dato settes før sommeren. ● Tidspunkt: Tidlig ettermiddag? ● Sted: I/ved den nye Økerntunnelen Hovedpunkter fra konkurransegrunnlaget Åpningssted

9 Lokaler ● I/ved Økerntunnelens nordgående løp ● 320 meter lang betongtunnel på Østre Aker vei Hovedpunkter fra konkurransegrunnlaget

10 Plan for markeringen ● Kulturelt innslag ● Taler ● Åpningshandling («snorklipp») ● Enkel servering ● Mulighet for de som ønsker å gå gjennom tunnelen (fram og tilbake pga. av adkomst bare fra én side) ● Avslutning Varighet: ca. 2-3 timer Publikum kan komme og gå som de ønsker. Hovedpunkter fra konkurransegrunnlaget

11 Oppgaver som inngår i oppdraget 1 ● Idé til program og innhold: – Vi ønsker å bruke mest mulig lokale aktører – Programmet må kunne appellere til folk i alle aldre – En avslutning som «står for seg selv» – f.eks. en konsert – Åpningshandling – gjerne et alternativ til tradisjonell «snorklipp» som flere kan gjøre i fellesskap ● Scene, teknisk utstyr (lys og lyd) og dekorasjon – Inkl. rigg/nedrigg, tekniker(e) under arrangementet etc. – Evt. storskjermer og kameraoverføring hvis det anses nødvendig – Forslag til profilering av Statens vegevsen – Pressesone? Lydfeed fra scenen Hovedpunkter fra konkurransegrunnlaget

12 Oppgaver som inngår i oppdraget 2 ● Artister, underholdning og konferansier – Forslag til artister og konferansier, samt booking ● Bord, stoler og telt – Inkl. rigg/nedrigg ● Søppelhåndtering, sanitær og rydding – Søppelkasser, portable toaletter og rydding av etter arrangementet ● Give-away – Forslag til enkel men enestående give-away med en funksjon (må oppleves som nyttig). Bør passe for alle aldersgrupper. ● Diverse praktisk – Arbeid og leveranser som ikke er fanget opp over, men som tilbyder mener det er behov for. Hovedpunkter fra konkurransegrunnlaget

13 Kriterier for valg av tilbud ● Idé, innhold og omfang (30 %) ● Gjennomføring (30 %) ● Pris (40 %) Hovedpunkter fra konkurransegrunnlaget

14 Tilbudsfrist ● 26.04.2013 kl. 12.00 ● NB! Innleveringssted er ikke her, men: Statens vegvesen Resepsjonen, 2. etasje Østensjøveien 34 Oslo Hovedpunkter fra konkurransegrunnlaget

15 Frist for å stille spørsmål ● 18.04.2013 kl. 12.00 ● Spørsmål sendes til merete.ulvund@vegvesen.no Alle spørsmål som kommer inn oppsummering av dagens tilbudskonferanse legges ut på Doffin. Hovedpunkter fra konkurransegrunnlaget

16 Mer info om prosjektet www.vegvesen.no/ring3

17 Befaring ● Krav om verneutstyr. Alle må ha: – Hjelm – Vest – Vernesko – Lommelykt ● Vær oppmerksom og vis hensyn!


Laste ned ppt "Tilbudskonferanse Kjøp av bistand til åpningsmarkering Ring 3-prosjektet 09.04.2013 Rv. 150 Ring 3 Ulven–Sinsen «Rotunden» - åpen rundkjøring på Ulvenveien."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google