Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertBrita Mortensen Endret for 9 år siden
1
1
2
STATENS BYGNINGSTEKNISKE ETAT BYGGEREGLER, BYGNINGSTEKNIKK, PRODUKTDOKUMENTASJON OG GODKJENNING AV FORETAK Service og holdninger BEdagene 2002 Gunn Heidi Aas Saksbehandler STATENS BYGNINGSTEKNISKE ETAT
3
3 Hva er Service og Holdninger Service_ (utt. Sørvis) el. Sørvis-en (eng., fra lat. Servitium ”slaveri) (kunde) betjening, hjelp. Holdning (av *holde) måte å stille seg ut på, opptre i en viss sak.
4
4 Som kunde hos Statens bygningstekniske etat kan du forvente: interesse og respekt relevant informasjon og veiledning effektive og likeverdig tjenester fra alle i BE åpenhet om våre arbeidsmåter tydelige og forståelige tilbakemeldinger kundeorientering uten unødig byråkrati
5
5
6
6 SLIK AT KUNDEN KAN FORSTÅ ! Oversett es TEK TILSYN SAK GOF PBL VEILEDNING FV L OFF VL
7
7 5 LINJER FRA MEG En nervøs saksbehandler på fjelle(t) Skulle om sine venner fortelle At service hos oss Er ikke å sloss Det er innlevelse & respekt som skal gjelde!
8
8
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.