Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
Italia 2012 Ka kom der ut av detta, da?
2
Eksempler fra de ulike teamene
3
Ka nå, då? Til avd.leder Jobbe videre med de seks oppgavene
Lage indikatorer Realistiske mål Objektive og forpliktende formuleringer i indikatorene Plan for hvordan teamet skal jobbe med dette i høst Tidsfestet Temaer fra Orvieto Innen 15. juni Til avd.leder
4
Et eksempel på løsning Hva skal vi sitte igjen med? Eksempel fra bygg
5
Ped.dialog 5. juni Deling på tvers av team.
Vi jobber videre med indikatorene i ped.dialog i forhold til status og framovermelding Alle skal ha med seg eksempel på status og framovermelding som er gitt Gruppene
6
Møtetid Onsdag kl 14:30-15:30 Fellesmøte, pedagogisk dialog, fagmøte 1 gang pr månad. Kan også brukes til avdelingsmøte. Tysdag eller torsdag 3 siste timer og fram til 15:30 Teammøter, klasselærerråd Alle team bør søke å legge inn driftsmøte utenom dette for programfaglærere.
7
Midttime for elever Videreføres som før:
Skal brukes av fellesfaglærer til fagsamtaler og muntlige høringer. Skal brukes av rådgivere til informasjonsarbeid. Kan brukes som tilbud på læringssenter. Teamene avgjør plassering, ikkje fyrste og siste time.
8
Bruk av karakter Det er opning for at dei som har dei grunnleggjande pilarane i vurdering for læring på plass: mål, kriterium, status, framovermelding, kan berre gi karakter til elevane ved termin. Dette avtalast med avdelingsleiar.
9
Årsplan Grunnleggande ferdigheter Gjennomgåande ferdigheter
Tverrfaglighet Yrkesretting Kvart team skal utvide sin årsplan med minst ein av desse for neste år. Viktig at dei tiltaka de set opp er gjennomførbare.
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.