Pakker I Microflex. Pakke Hva mener vi med en pakke? Abonnement (fungere som en serie) Kobling av enkeltforestillinger.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Ørnulf Wiig Installasjon AS
Advertisements

Din kundeportal hos CargoNet
Er datasikkerhet viktig for deres firma ? Hva ville dere gjøre hvis alle data plutselig ble borte ved: •Tyveri ? •Brann ? •Datahavari ? •Menneskelig svikt.
Hei! Mange stiller oss spørsmål om hvordan man fyller ut avtalen mellom ny eier, TC og overdragelse fra gammel eier ved salg av plass. Her kommer oppskriften.
Selger du akademiske lisenser fra Microsoft? Er du sertifisert AER? Har du den nødvendige kompetansen for å.
Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
Nordiske logistikkløsninger
SALG AV EL-FORRETNINGEN Statoil selger El-forretningen til LOS AS (Agder Energi) Classification:Status:
Utnytt flere muligheter på web Fokuser på det kreative
Skifteplan mobil en ny brikke i det teknologiske landbruket
Velkommen som spiller i aksjespillet.
Implementerings- prosessen i Nets
KLASSEHJELPER`N.
ProjectHelp vs. TimeEase
”Culinahuset” Sentrallager og kjedekontor (Enor)
MyPack Hent der du handler
Hvordan kan Telenor og din Telenor-forhandler bistå gründere og småbedrifter og gjøre hverdagen din enklere?
CarWEB Pluss  forhandleren i fokus!  markedets beste løsning for adminsitrasjon av markedsaktiviteter  alltid i forkant av markedet  valgfrihet gjennom.
Det nye mobilmarkedet John Olve Andersen
Gammel kinesisk visdom
Truls Heiberg Kristoffersen
Del 2: Hvordan utnytte eksisterende kundeportefølje bedre
Samler informasjon – alt på ett brett Brukervennlig Integrerbart
Lillehammer Skifestival er arrangør av WC Lillehammer 6-8 desember 2013 og vil ha tilsvarende arrangement også de neste 3 årene tom Lillehammer.
Sola for alle? Sluttrapport 2. Sola for alle? Mål / målgruppe Mål: En tilrettelagt reise med muligheter for kommunale tjenester Målgruppe: Personer som.
TR90 LTO 7. – 11. oktober ER DU KLAR? ordertr90.nuskin.com.
Enkel Keynes-modell Lukket økonomi
Øving 6: Med utgangspunkt i Internett/Web teknologi skal vi se på hvordan vi kan opprette nye foretningsmodeller. Vi skal ta utgangspunkt i lærebok-produksjon.
Transport fra lager til kunder. LOG530 Distribusjonsplanlegging 2 2 Lager 1 Lager 1 Lager 2 Lager 2 Lager 3 Lager 3 Kunde 1 Kunde 1 Kunde 2 Kunde 2 Kunde.
GRASROTANDELEN KRÅKERØY IL. 5 % AV DET DU SPILLER FOR (IKKE TATT NOE FRA PREMIEN DIN!) GÅR TIL KIL.
Kom, bli med på en annerledes dugnad!. Skedsmo Fotball er med på Norges raskeste idrettsdugnad! Bli med du også – be om et uforpliktende forsikringstilbud.
Bakgrunn –Åpen, ærlig og tydelig Status –Hvor er vi ? –Hvor skal vi ? Proaktiv adferd –Hvordan være i forkant ? Logistikkpartner –Hvordan tjenester på.
Søking Søknadsbehandling/ Veiledning Realkompetansevurdering/ Vurdering Realkompetansevurdering/ Vurdering Opplæringsbehov Tilpasset opplæring Dokumentasjon.
Publisering på verdensveven Kursdag 2 VÅFF, våren 2002.
Sortimentutvidelse Arbeidskrav 3 HIOA Av Anne-Sophie, Kristine og Birthe ØKO.
1 Hvordan lage websider Med Interkodex AS. 2 Innledende Å lage profesjonelle webløsninger kan gjøres veldig enkelt og rimelig. Du trenger ikke kunne webdesign.
1 Interkodex forhandler MARS Del 1 Nyheter, praktiskinfo, trender.
HP MONO 5035XS MFP A3 format multifunksjons skriver + HP COLOR LASERJET 5550DN A3 format Leie til sammen kr. 890,- per måned eks. mva. (pris kan endres.
CarWEB BilNorge Pluss forhandleren i fokus! forhandleren i fokus! eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere.
Etablert i utspring fra HIST/NTNU Markedsleder adminsitrasjonssystemer for markedsføring av bruktbiler God soliditet.
Oppgradering fra Agresso 5.4 til Agresso 5.5
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon
* AMS design Eksisterende kunder Nye kunder
2. FREMMEDSPRÅK, ENGELSK FAGLIG FORDYPNING ELLER ARBEIDSLIVSFAGET
FRI BRUK frem til 1. mai Gjelder ved kjøp av all in 1 med 12. mnd avtale før all in 1 inkluderer 500 ringeminutter, 500 SMS og 500 MB for kun.
Forretningsmodell 9 deler som beskriver forretningsmodellen
Presentasjon av konsept
Informasjonssentral for fakta om norske massemedier
Vis hvordan dere har tenkt. Dette er viktigere enn selve faktaene… Forside.
Øving 1 - Forretningsideen
Kampanje tilbehør juni/juli Sommeren er vår viktigste tid for tilbehørsalg. Vi ligger litt bak budsjett, men det endrer seg nå Det er laget 3 bundler.
Nettbutikk Nettbutikk Ny nettbutikk med varer! Innen 3 uker kan du få din egen nettbutikk, med din profil. I nettbutikken ser kunden hele.
Bjørn Olve Møkkelgård Kristian Elverum
X10 webservices/IM -> mobilklient. Oppdragsgiver:
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
Bakgrunn –Åpen, ærlig og tydelig Status –Hvor er vi ? –Hvor skal vi ? Proaktiv adferd –Hvordan være i forkant ? Logistikkpartner –Hvordan tjenester på.
Group Managed Service Accounts Petter Haavin, KIA 11. mars 2015.
Kjente brukersteder med høye rabatter Fordelsguide i høy kvalitet, med kort og lommeguide Lang gyldighet på alle fordelene (1. november 2010)
31. Januar 2008 T. Foshaug 1 Orientering for samarbeidspartnere Prosjekt ”Fellesskap” Booking av fiskekort på Internett Nettstedet
PRO ISP PRO ISP PRODUKTER Produktveileder Bruker veilederen under for å finne frem til de produktene du behøver. Ta kontakt med.
ROSETTA LIVE™ Confidential. Copyright © 2015 Unique Digital. All rights reserved.
Innkjøpsseksjonen 1 Tilbyderkonferanse IKT-utstyr EØS Rammeavtale (
ET TILBUD OM «KUNST MED MENING» …for inntektene av salget går til Barnas Stasjon i sin helhet (kontakt Ingunn K. Skaara på
Markedsføring.
Gruppe- og bedriftssalg
Offer Amesto Solutions Kundefokus 1.
Salgsamtalen Innesalg.
Canal Digital.
Selge et produkt eller en tjeneste
Hovedprosjekt E49 Student: Terje Valla Oppdragsgiver: Straumen skole
Utskrift av presentasjonen:

Pakker I Microflex

Pakke Hva mener vi med en pakke? Abonnement (fungere som en serie) Kobling av enkeltforestillinger

Hvorfor selge pakker? Optimalisere salget på egne produksjoner Mersalg / økonomi Pakkesalg er mulig for alle som selger forestillinger Spennende for kunden –forbedre våre prosesser for kundene – mer fleksibelt også ved endringer

Fordeler.. Pakker er fleksible og enkel i bruk Pakker kan selges via internett, eller hos Billettservice Kundesenter evt. Lokalt. Selges og fornyes via Account Manager Kan brukes av alle arrangører som selger mer enn én forestilling. Utviklet i ett nordisk samarbeid.

Mange forskjellige typer pakker Statisk Plan –Samme salkart – forestillingene er obligatoriske. Samme sete Fleksibel plan Forskjellige seter, Fleksibel Plan –Ulike salkart, ulike spillesteder,forskjellige seter, unummerert og nummerert –Valgfrie forestillinger, eller ikke valgfri Super pakke – flere pakker inni en pakke

Pakke med statisk plan (samme salkart)

Pakke med fleksibel plan

Pakke med fleksibel plan forskjellige spillesteder Forskjellige salkart – her nummerert og unummerert

Priser og struktur i en pakke

Pakkesalg fra P200

Pakkesalg via P200

Pakkesalg via web – statisk plan Via Internett ser Pakke med statisk plan slik ut:

Pakkesalg via web – statisk plan

Pakkesalg via web – fleksibel plan Slik ser en fleksibel pakke ut på WEB Her kan man velge fra pakken hvilke forestillinger man ønsker

Pakkesalg via web – fleksibel plan

Superpakke Super pakke – flere pakker inni en pakke

Stjernepakken på web Ny pakkeløsning fra Microflex leveres snart Stjernepakken – plukk fra hver produksjon: sett sammen din egen pakke - Fleksibel plan –Stjernepakken er et eksempel fra DK. Muligheten kommer til Norge i løpet av første halvår i år.

Nytt i vår kommer Stjernepakke

Trinn 1

Trinn 2

Trinn 3

Trinn 4

Account Groups Ved et visst antall kjøp av full pris vil man bli tilbudt en rabattert pris. Kunden blir automatisk VIP kunde

Forutsetninger Forestillingene må være programmert på samme server De kommersielle avtalene mellom arrangørstedene må være på plass i forkant